7. טימטום שיעלה לכולם הרבה ואינו אפשרי לביצוע כי אי אפשר לחבר את העובדים של 2 החברות. למשל- הקידום וההררכיה של הטייסים נקבע לפי ותק. לא ניתן לשלב טייסים משתי החברות - זה פיצוץ ודאי. צריך להיות אידיוט מושלם כדי להכניס את הראש למיטה הזו. מכיר מקרוב מאד | 28.06.11 (ל"ת)
4. זה טוב רק לבורוביץ' ולדנקנר למה באמת תחרות בין 3 חברות תעופה על קו ת"א---אילת ? יותר נוח להם חברה אחת בלי תחרות או 2 חברות עם קרטל כמו שהיה קודם. תחרות היא רק לטובת הצרכן, ברור שהאינטרס של בורוביץ' הוא הפוך. אותו בורוביץ' שמכר תוי קניה לרשת קלאבמרקט/ג'מבו ואחר כך גנב את הכסף של תוי הקניה. אבנר | 28.06.11 (ל"ת)
1. זה כמו שישאלו את מנכל תנובה על מיזוג עם טרה ושטראוס. מצ מצאתם את מי לשאול. נו באמת! | 28.06.11 (ל"ת)
איזי בורוביץ': "הרעיון למיזוג חברות תעופה ישראליות הוא מעולה"
7 תגובות לכתיבת תגובה