אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

המפלגה הקומוניסטית מציגה: נוחות ופינוקים ב־32 מיליארד ד'

43 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

41.
ל-1
אני מאמין שיש יותר מ-3 רכבות ביום. אמרו שהרכבת אמורה לשרת 80 מליון איש בשנה, כך שלפי זה כל רבע שעה יוצאת רכבת לכל כיוון. חישוב פשוט מעלה שהכנסות הרכבת צפויות להיות כ-19 מליארד דולר בשנה, בלי להחשיב הכנסות נלוות כמו הקפיטריה ומכונות השתייה והממתקים וגם הכנסות פרסום. נניח ששולי הרווח הם כ-10%, תוך 30 שנה מכסים את ההוצאה ומגיעים לאיזון ואני לא מדבר על החשיבות האסטרטגית של חיבור 2 הערים הגדולות והמתועשות בסין
 | 04.07.11
40.
הסינים תכננו ובנו רכבת כזאת משך 3 שנים..ובת"א מדברים על רכבת
תחתית/עילית מעל 50 שנה... איזה צורה יש לנו..? ציטוט: "הקו המהיר הארוך בעולם שהושלם ברצף אחד, נבנה בזמן שיא של מעט יותר משלוש שנים למסילה באורך 1,318 ק"מ עם יותר מ־200 גשרים"... אם זאת לא בושה לישראל..אז מה זה בושה?
רמי | 03.07.11
35.
אם כל כך טוב בסין אז לכו לגור שם
הרימו אנשים ביחד עם ביתם על מנת לפנות מקום לסכר ובביגנד הזיזו בתים של עשרות אלפי אנשים אתם רוצים לחיות במדינה כזו ? כנראה שלא רק שם הרכבות יכולות לנסוע ולקום כל כך מהר אז די עם הציניות תגידו תודה ותחזרו למקלדת ,דרך אגב טוקבקים כמו אלה שכאן בסין כבר מזמן היו בחקירה
לכל החוכמולוגים  | 03.07.11
34.
הנסיון - אין כמו הסינים
נסעתי ברכבת המהירה מביג'ין לטיאנג'ן, יש לנו הרבה מה ללמוד מהם, המהירות היתה בין 330 ל-300 קמ"ש, תחנת הרכבת מודרנית, הרכבת נקיה ולרשות הנוסעים ישנה עגלה עם בקבוקי מים, הנסיעה חלקה. אז עם כל הכבוד לאלה שמלועגים ומחשבים עלויות הגיע הזמן שממשלתנו תשקיע גם בנוחות הנוסעים
חוזר מסין | 03.07.11
33.
אני קורא את זה ורוצה לבכות
פה בארץ היה לוקח לבנות משהו כזה לפחות 250 שנה. אני לא מבין למה הכל במדינה הזאת כל כל עלוב. אחת מהמדינות המובילות בעולם מבחינת מדדים רבים. מדענים ומהנדסים מהטובים בעולם, תעשיית הייטק. אבל לסלול פאקינג כביש או מסילת רכבת צורך יותר משאבים וזמן מאשר לפתח פצצת אטום.
אחד | 03.07.11
31.
קודם מדובר ב90 רכבות ביום
ותשובה לכל החכמולוגים למיניהם, אני משתמש ברכבת זאת מידי יום ביומו, מקום העבודה שלי נמצא כשעה וחצי נסיעה ברכב, כאשר מזה מספר חודשים שהרכבת פועלת לוקח לי בדיוק 20 דקות להגיע ליעד, בדקה הליכה מהבית אני מגיע לרכבת התחתית שלוקחת אותי ישירות לתחנת הרכבת, המחיר הוא 35 יואן בערך 20 שקל לכיוון, הכל חדש ומצוחצח, והלואי ובארץ היתה תחבורה דומה, את הרווחים אפשר לראות מייד, לאורך פסי הרכבת מוקמים עסקים חדשים מידי יום וזה מניב מאות אלפי מקומות עבודה חדשים, האוכלוסיה כבר יכולה לצאת ולגור בפרברים כי המרכז נעשה נגיש יותר, עלויות שינוע נהיו נמוכות ומספר הרכבים בכבישים יורד בהתאם, זמן הביקור של אורחים מחו״ל התקצר כי לא צריך לבזבז זמן חשוב כדי להגיע לפגישות עבודה, למספר 22 יש לי חדשות בשבילך, באופן יחסי הרגשת הביטחון בסין הרבה יותר טובה מאשר בארץ, בחורות וילדות יכולות להסתובב לבד בלילות מבלי לפחד, הבריונות לשמה כמעט ולא קיימת, ההשקעה של השלטונות באזרחים והעלאת רמת החיים של האזרח הפשוט מורגשת בכל מקום , התלמידים נותנים הרבה יותר כבוד למורים, ברגע שתופסים מושחתים כמו עובדי מדינה ושרים הם עפים מהר מהתפקיד ונענשים לפי חומרת הדין, הכסף הסיני לאזרח פשוט קונה הרבה יותר מהשקל זה נכון שיש הרבה עוד לשפר בסין אבל גם אצלנו בארץ לא חסר איפה לשפר,
זאב משנחאי | 03.07.11
26.
רון מהשרון, אתה חושב כמו ישראלי וזו הבעיה של כולנו
רכבת אינה ולא אמורה להיות עסק מרויח. רכבת היא השקעה שתניב שגשוג כלכלי אדיר לשאר המדינה, ותביא לעלייה ברמת החיים וכך באופן עקיף, עלייה בהכנסות המדינה ממיסים. המדינה השקיעה והמדינה תרויח. רק אצלנו אף אחד לא רואה מעבר לקצה של האף שלו, ולכן לוקח 10 שנים לחבר את ירושלים למודיעין (מה זה, 40 ק"מ?)...
איתי | 03.07.11
22.
אני נשאר על הקטנוע שלי
מעדיף לנסוע על הקטנוע ואפילו ללכת ברגל במדינה שיש בה חופש דיבור, חופש התארגנות, חופש גלישה באינטרנט וזכות להליך הוגן מאשר לחיות בדיקטטורה, לנסוע ברכבת משוכללת ולפחד שמישהו יבוא בלילה להעלים אותי לאיזה מרתף ממשלתי ושהמשפחה שלי לא תראה אותי לעולם.
אלי | 03.07.11
12.
למס' 1 - הטעות שלך זה שיש 18 רכבות לכל כיוון ביום, כלומר 36 ביום, לא שלוש.
ואז ההחזר לוקח רק 11 שנים. אבל זה לא העניין, ממילא זה חישוב מגוחך שלא לוקח בחשבון את עלות ההון, העלויות האלטרנטיביות וכו'. העניין הוא פוליטי- גאווה לאומית שכלל לא נמדדת בכסף - ממש כמו ההשקעה באולימפיאדה שלא תחזור וכו'.
חיים בן שימול | 03.07.11
9.
הרכבת העתידית ירושלים - ת"א (2030) "דוהרת" במהירות 160 קמ"ש - ולמה שלא תסיים במרכז העיר י-ם?
התכנון לקוי. 1. למה שהרכבות לא יסיימו את המסלול במרכזי הערים. לדוגמה מתל אביב למרכז העיר ירושלים (קינג ג'ורג גן העצמאות), וכך יחסכו פקקים מקומיים מיותרים (כמו בניו-יורק ובכל הערים בעולם)? לצערינו, כרגע אין ייתרון לרכבת. הרכבת "הכבדה" מסיימת את הפסים בכניסה לעיר ליד ביניינני האומה והתחנה מרכזית... 2. למה הרכבת הצפוייה תזחל. מאז תכנונה בשנות ה-90 השתנו תוכניות המנוע, ובמקום 160 קמ"ש ניתן להסיע רכבת במהירות שיא של 380 קמ"ס פי שניים מהמתוכנן.
יונית | 03.07.11
3.
ל-1 למה רק 3 נסיעות ביום?
אם נניח 24 נסיעות לכל כיוון תקבל לפי החישוב שלך הכנסה שנתית של 2.7 מיליארד דולר והחזר תוך 11 שנים. כמובן שהנסועה לא תהיה מלאה והמחיר יהיה נמוך יותר כך שההחזר יעלה (אולי ל20 שנה) בכל מקרה מדובר בתשתית לאומית שתקדם את הכלכלה הסינית (איך אתה מכניס את זה לחשבון?) ובטוח תקדם את היוקרה והמיתוג הסינים.
ציניקן | 03.07.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת