12. ירידת ערך של הליש"ט מול השקל. פעם להיות באנגליה היה יקר 8-9 ללירה היום זה שווה 5.5 ולכן ההשאוות יוצאות זולות . היבואנים החזירים מרוויחים את כל ירידת ערך המטבעות . בנוסף בארץ אתה קונה מסוכנות שקונה מיבואן , לעומת חול שאפשרי לקנות ישר מיצרן הרכב ! נהג בדרכים !! | 07.07.11 (ל"ת)
10. השוואה חסרה-אמינות כשעושים השוואה חייבים להבין שכל עם ישראל קורא , ההשוואה בין מחירה של הפלואנס בישראל אינו כולל את המצבר לעומת חול , צריך להדגיש זאת אנחנו רואים שלאורך כל השוואה בישראל הכל יקר עד כדי עשרות ואף מאות אחוזים יותר התקשורת חייבת להיות הוגנת ולהציף את היוקר כפי שעושה עתה, בעבר לא נעשה וחבל דודו דודו | 04.07.11 (ל"ת)
9. אם למישהו נדמה שהמדינה תוותר על "פרה חולבת" הוא טועה בגדול !!! אין - ולא יהיה - מצב שבו המדינה תאפשר שימוש ברכב ע"ח הכנסותיה מהשימוש בו,המכונית מזמן הינה מקור הכנסה קבוע ובטוח של אוצר המדינה,כשהסולר היה זול והאזרח נהנה מכך - מיד עלה והשתווה למחיר הבנזין,בשנתיים האחרונות מסבירים כמה אפשר לחסוך בשימוש בגז במקום בנזין וזה רק עניין של זמן עד שישוו את השימוש לבנזין,האם נראה למישהו שכאשר תתפוס המכונית החשמלית נתח גדול בשוק ישאר המצב כמו שהוא -כלומר משתלם ?! לא תהיינה הפתעות,עלות השימוש ברכב חשמלי ישתווה לשימוש בדלק... המדינה - כצפוי - תגרוף את "חלקה" ואנו האזרחים נצטרך לחיות עם זה בכייף... או שלא ! אלי כהן | 03.07.11 (ל"ת)
8. 183 אלף ש"ח באנגליה לעומת "יותר" מ200 אלף בישראל נתחיל בזה שלא מדובר בהבדל גדול כלכך. בנוסף גם לו תקבל הוולט מיסוי כמו רכב חשמלי טהור, עדיין יהיה עליה מכס של 10% + מע"מ של 16%. אמנם סביר להניח שהיבואן הישראלי יגזור קופון גדול בהרבה ממקביליו באנגליה (שם יש הרבה יבואנים שמתחרים זה בזה) אבל בסופו של דבר בשקלים ההפרש לא גדול כלכך. ציניקן | 03.07.11 (ל"ת)
7. לנהג ממוצע שנוהג עד 25,000 בשנה לא שווה להוציא 200,000 על וולט לנהג ממוצע שנוהג עד 25,000 בשנה לא שווה להוציא 200,000 ש"ח על וולט אם הוא נוסע 3 שנים דלק עולה לו 52,000 ש"ח (לפי 10 ק"מ לליטר כאשר הליטר עולה 7.5 ש"ח, כל שנה עולה לו דלק 18,750) ולכן בשלוש שנים מבזבז56,000 ש"ח על דלק, לכן אם קונה מכונית בזנין עם ב 120,000 ש"ח, ומוסיף לה עוד 56,000 ש"ח, עדיין לא מגיע למחיר של וולט 200,000 ש"ח לכן לא משתלם. כמובן שנהג שנוסע פחות עם מחיר דלק פחות מ 7.5 חוסך יותר. אם הוולט היתה יותר זולה היה על מה לדבר. יש ליציין שכמובן לא חישבתי בכלל את העלות של הטענת הוולט בחשמל שיש כאן עלות כולל שקע מיוחד לבית שאת זה יש להוסיף. שאול | 03.07.11 (ל"ת)
6. החוצפה היא שהמיסוי כאן הוא נמוך מאוד על רכב חשמלי ולמרות זאת היבואנים מרשים לעצמם לגלגל עלינו עוד תוספות כי הם רגילים שישראלי=פראייר גם אני מפנה את הלחי השניה. עדי | 03.07.11 (ל"ת)
2. כמה עולה בבריטניה משפחתית "רגילה"? אתם זורקים מספרים באוויר, ספרו לנו מה המחיר יחסית למשפחתית רגילה כמו פוקוס או קורולה נהגוס | 03.07.11 (ל"ת)
לא רק פלואנס: שברולט וולט תעלה בבריטניה 156 אלף שקל
13 תגובות לכתיבת תגובה