אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

משה קפלינסקי: מי שאמר שבטר פלייס לא נתקלה בקשיי רגולציה טועה ומטעה

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

14.
ל 10 - רואים שאתה לא מכיר את המודל של החברה
זה בדיוק מה שיימנע מעסקים רבים בישראל להרוויח משינוי במודל צריכת תחבורה . יש פה קבוצה ש"מאיימת" כל הזמן באיומי "מונופול" בכדי להגן על כספה שלה ומשתמשת בתעלולי איום זולים על הציבור. המודל של בטר פלייס הוא לא היה ולא יהיה תיווך. חבל שלא היית בהרצאה, או ביקרת לאחרונה בחברה הזאת. בכלל, אני ממליץ לך לנסות לעשות אתם עסקים במקום להתבצר ולאיים. השקע הבייתי הוא סאגה שיצרו פה יבואני רכב ואין בו שום דבר מהותי. זה לא פוגע במודל של החברה שפורסת תשתית טעינה ברחבי העולם. הייתי לאחרונה בדנמרק ושם לא לקחו אותי לראות שקעים בבית, אלא את התשתית ברחובות, במשרדים ותחנת החלפה. לכן תמשיכו לשאוג פה מונופול ובינתיים החברה הזאת תשיג הרבה אנשים אחרים בסיבוב...
גרשון | 04.07.11
13.
עם ישראל לא רוצה רנו פלואנס במחיר 120000 הוא רוצה וולט ב200000 !
דווקה VOLT , כי אותו אפשר לחבר בשקע בבית ורק 4 מקומות ישיבה ! (-: אם לא וולט, למה לא פריוס נטענת מדור החדש במבצע "שווה לכל כיס" קצת פחות מ200000 למה לא מיצובישי IMIEV בגודל של GETZ גם במחיר שווה של 200000 שח . אבל לא , עם ישראל בחיים לא יקח פלואנס ב123000 , דווקה , כי לא יכולים לראות שכן יהודי מצליח במיזם שלו , בחיים לא!!!
סם | 03.07.11
11.
קפלינסקי - זקנתך מביישת את בחרותך
אני מעריך מאוד את תרומתך למדינה ופועלך בצה"ל, ודווקא משום כך חורה לי על גבבי השטויות, חצאי האמיתות והXXX שאתה מפזר לכל עבר. 1. "החזון שלנו היה ברור - איכות הסביבה והחשיבות של כל אחד מאיתנו לתרום לאיכות הסביבה ולהקטין את הזיהום" - באשר אתם מוכרים חבילות נסועה, אתם מעודדים אנשים לנסוע ולזהם 2. "יקח את הבטריה אלינו ואנחנו נחייב את הלקוח על אורך חיי הבטריה לפי מס' הק"מ שיסע" - לא נכון, כאמור אתם מוכרים חבילות נסועה ולא נותנים מחיר לק"מ נסועה. אין בכך חידוש זה הכלי של הקרטל מהגדולים במשק - חברות הסלולר. 3. "הנהגים שלנו יקבלו שירות של רכבי יוקרה וישלמו מחיר נמוך בהרבה" - לפי המחירים שפרסמתם הנהגים ישלמו והרבה. 4. ""בניגוד למה שמתפרסם בתקשורת, הרגולציה לא עובדת לטובתנו". דווקא כן. רק לבטר פלייס מחושב מחיר המכונית ללא מצברים, על כל ההקלות הנלוות. הצורך בטעינה נשלטת הופך את בטר פלייס למונופול דה פאקטו. אגב - אם אנשים היו טוענים אצלם בבית בלילה, זה היה עדיף לחברת חשמל בהרבה מאשר שיטענו במקום העבודה בשיא העומס. 5. "אנחנו התברכנו באנשים המתאימים. זה המפתח." אני מסכים, רק חבל שהרושם הוא שהאנשים מתאימים בעיקר לעבודה הדוקה עם הרגולטור והמפתח הוא שימוש ברגולטור לשם יצירת מונופול.
יהורם | 03.07.11
10.
נתקלו בקשיים ברגולציה
עד לפני כמה ימים החבורה הזאת עשתה מה שהיא רצתה: הובילה רגולציה שמשרתת אותה. למזלנו, משרד התשתיות הפתיע אותנו ועשה סיבוב פרסה ברגע האחרון. בטר פלייס לא מתחברים לנו לשקע הביתי, והם לא מתווכים בינינו לבין חברת חשמל! אבל - לא נראה לי שהם יוותרו כל כך בקלות. כל המודל שלהם קרס: ראשית, סוללות להחלפה לא יהיו חוץ מבמכונית אחת (רנו פלואנס). שנית - לאחר שהם ניסו לשנות את המודל העיסקי להון-שלטון, וכמעט הצליחו, הרגולטור התעשת ועצר את השערוריה. הרבה יותר קשר להרויח בתחרות וביושר. לכן, אני מניח שבטר פלייס והלוביסטים שלה עובדים שעות נוספות במשרדי הממשלה כדי לגרום לחזור למודל התיווך של בטר פלייס. אחרי הכל - כמעט מליארד דולר בדרך ללכת לטמיון! לכן, צריך להמשיך ולעמוד על המשמר. לא לתת להם לחזור לשקע הביתי שלנו.
הרגולטור | 03.07.11
4.
כלכלית.אין הצדקה לממן את המדינה עם מיסים.אין חיסכון במכונית ניטענת.ההפך.
אם מחיר הדלק ירד,בטח שלא כדאי לשלם עבור רכב חשמלי שהוא גם מסוכן מהבחינה הבטיחותי שאף אחד לא שומע אותה.חייבים להוציא חוק שמכונית חשמלית תשמיע רעש המתריע על התקרבות.הטעינה תעלה את מחיר החשמל לאזרח מהשורה.והמדינה כבר תמצא דרך למסות את המכוניות האלה.הקרינה ליושבי הספסל האחורי מסוכנת בגלל הקרבה לכבלים מהמצבר למנוע.אל תשתתפו בניסוי שמסכן את חייכם וחיי הילדים.
טלטל | 03.07.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת