אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"העסקים הקטנים מקבלים בגוגל מקום כמו הטייקונים"

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

1.
בעיית העסקים הקטנים
היא שהם לא משכילים לנצל את יתרון הקוטן בצורה חכמה, כזו שתאפשר להם יתרון משמעותי בשוק המטרה וחלקם הגדול כושל אסטרטגית כבר בשלב התכנון המוקדם. כמי שליווה מאות עסקים צעירים בשנים האחרונות בתהליכי מיקוד ומיתוג, התנועה בין ״תחנת המכירות״ בעסק לבין ״תחנת החזון״ לא מאפשרת ״עצירות ביניים״. למרבה הצער דווקא בתווך בין החזון למכירות ׳דווקא בו קורים הדברים המשמעותיים ביותר לעסק במובן יכולת המינוף : הבניית מערכות שיווק אוטומטיות וחצי אוטומטיות וחיזוק ערכי המותג. 
זאב | 03.07.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת