אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הייבריד OUT, פלאג IN

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
אין עתיד לחשמלית בארץ
אני האזרח הבינוני הממשלה לא תוותר על הכנסותיה מדלק וכלי רכב. הטייקונים לא יוותרו על שוד האזרחים ברשות החוק. לכן נגזר עלי להמשיך ולרכוש רכב קונבנציונלי.ולהסתכל על יפי הנפש הצדקנים שמרשים לעצמם רכב "לא מזהם" ב 200 K הרכב החשמלי היחיד שאקנה אי פעם תהיה קלנועית בבית אבות. מצטרף לדעתו של מגיב 3 ומבקש להוסיף שהדג החשמלי כבר נוסע בכבישים. עם ישראל עבר למהפכת ה 60 אלף וקונה מכוניות מיני בכמויות (אלטו,ספארק פיקנטו) די לקנוניות הטייקונים. בסך הכל רציתי להגיע למכולת ובחזרה.
אזרח בינוני | 09.07.11
4.
טעינת רכב חשמלי
יש להתיחס לטעינת רכב חשמלי כמו לחיבור של כל מכשיר חשמלי אחר לרשת. הטענה שיש לבקר את הטעינה על מנת למנוע עומס יתר היא מופרכת. טעינת רכב חשמלי לא מעמיסה את רשת החשמל יותר ממזגן/מכונת כביסה או מייבש. בנוסף, איך ימנעו ממי שיש לו בית פרטי עם חנייה צמודה לחבר את רכבו ישירות לרשת הביתית שלו? הכל בלוף. ניסיון נואש של המדינה לחלוב מיסים על החשמל לרכב
אסף | 06.07.11
3.
הטכנולוגיה היברידית המעניינת באמת עדיין לא הוצגה.
אני מחכה לראות מתי יצרן רציני יציג דג היברידי פלאג-אין. למי שלא הבין - הכוונה נניח לדג מהכנרת שיכול להטעין את עצמו במים ולשחות על היבשה עד לסחנה. עכשיו, אם נגמרים לו המים בדרך מה יעשה? ימות. אם יצליחו להנדס דג שאם נגמרים לו המים בדרך יש לו מחולל מים בילט-אין (נניח כמו מזגן ביתי שמטפטף לו מהצינור) אז הוא יוכל להגיע לסחנה בלי פחד. וככה הוא יוכל לבלות יום בסחנה בכיף ולחזור באותה צורה לכנרת ולספר לחברים שלו כמה נהנה. זה טוב לא רק לבילוי והנאה אלא גם לכלכלה כי אם תזכרו שיש בעולם מעל שני מיליארד נוצרים שדגי הכנרת הם חלק מכתבי הקודש שלהם אז כל שקל שמשקיעים בדגים האלו יחזור בהכנסות מתיירות איכותית ולא בתיירות מין חס וחלילה כמו ששר התיירות רוצה שיהיה לנו בקזינו במצפה רמון ששם במכתש אין דג אחד לשטוף איתו את העיניים אז המהמרים יחפשו לממש תאוות הבשר. מקווה שהארתי את עיניכם.
מושט | 06.07.11
2.
תשובה ל-1
זה די פשוט. הגנרטור יכול להיות מנוע יחסית קטן - כי הא עובד בסל"ד קבוע יחסית, בתנאים אופטימליים, ולא צריך להאיץ בפתאומיות עבור זינוקים וכו. הגנרטור טוען את המצבר בקצב יחסית קבוע - והמצבר מספק למנוע החשמלי (שמזיז את הרכב) את החשמל בתנודות כולל "פיקים". למעשה זו שיטה נקייה מאד לשימוש בדלק- כי חלק ניכר מהזיהום ברכב רגיל נגרם בהאצות, זיגזוגים, התנעה קרה, פעילות לא אופטימלית של המנוע וכדומה - והשיטה של הוולט מונעת את זה. בעצם- זו שיטה ותיקה מאד שנמצאת בשימוש בכלי רכב כבדים, צוללות, קטרים ואף אוטובוסים מזה שנים.
מישהו | 05.07.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת