אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

סגן שר האוצר: הוועדה הממשלתית לבחינת מחירי המזון תגיש מסקנות תוך חודשיים

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
מהו ההיגיון הצרוף של מחרימי תנובה?
מיקוד חרם במותג מוביל כתנובה היא פעולה אסטרטגית. פעולה ליצירת משקל כנגד תמחור שלוקח את הלקוח כפראייר ומובן מאליו ירידה משמעותית ברווחי מותג מוביל כתוצאה מאי קנייה שלו ע"י הציבור תאותת לכל מותגי העל האחרים בשווקים השונים שלא לעולם חוסן ולא לעולם ניתן לצפצף על הלקוחות לדידם זה ילמד את שוק החלב והשווקים האחרים לא לקחת את הצרכן כמובן מאליו בזמן התמחור
היגיון כלכלי | 04.07.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת