אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מהפכת השנאה

34 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

34.
למגיב 25 - תודה על תיקון השגיאות
עברית איננה שפת האם שלי ולכן אינני הישראלי המצוי, אלה משהו הפוך (אחד כזה שמביא את הזבל לפח, לא מפריע לשכנים ויוצא מרכבי מבלי לדפוק את הרכב הסמוך). לפי התלהמותך ניתן להסיק שהישראלי המצוי, כזה שמחרבן על כל צעד ושעל ואכן מתאים להגדרה "עבד כי ימלוך" ככול הנראה דווקא אתה. אבל שוב תודה על תיקון השגיאות, "א" -"ע" הולך לי קשה.
ד"ר למדעים באחת המוסדות להשכלה גבוה | 09.07.11
33.
במדינה דמוקרטית לא צריך מהפכה, צריך להפסיק להצביע לפי מדיני/בטחוני!!!!
כן, הליכוד דופק את העם עד העצם אבל מפחיד אותו עם איראן,חיזבאללה חמאס, משט, מטס, זחילה וכו'. השמאל בתורו היה מפחיד את העם שאם לא יהיה שלום לא יהיה שגשוג. חלאס!!! מספיק עם ההפחדות!! העם נותן לביבי ושטיייניץ בלתי מספיק בכל מה שקשור לכלכלה וחברה, ולכן צריך להעיף את הליכוד ובעלי בריתו לאופוזציה. אם השמאל יפשל, נעיף גם אותם, ונצביע בחזרה לימין, וככה, ננהג כמו במדינה מערבית מתוקנת. רוצים להיות מדינה מערבית מתוקנת? תתחילו להתנהג בהתאם בקלפי!!!
מושון | 08.07.11
31.
מי אמר שהחרם הפסיק?! - הכותב כנראה לא מבין את העיניין
אנחנו משתתפי המרד אמרנו שלא קונים עד שלא יורד ל5 שקלים, 5.9 או מבצע 2 בעשר זה עדיין לא מחיר שאליו רצינו להגיע, כשיהיה 2 בשמונה או ב 9 זה מבצע לא קומבינה להוריד ל 5 ש"ח, המחיר המבוקש. (אני הייתי קונה 4 קוטג' היום 0) בעיניין תנובה מובילת המונופול, אני לא קונה מוצרי תנובה וחברות הבת כמו מעדנות, סנפרוסט, הרדוף, עדן (קינוחי קדאיף וכו'), כך צריך להיות חרם. זהבית כהן בסה"כ נציגה היא הש"ג של אייפקס כפי שאני רואה את הדברים מהצד עושים לה תרגיל מאוד יפה שאני לא בטוח שהיא שמה לב, נתנו לה תפקיד יו"ר במסווה של אישה בראש הפרמידה (נכון שהיא צמחה מלמטה זה לא משנה את המטרה של הקרן אייפקס), ועכשיו היא צריכה ליישם את ההחלטות שלהם, וכשיש מרד היא חוטפת את הזעם. אני חושב שאת יותר חכמה מזה ויכולה יותר, איך נפלת לזה, כנראה שסיר הבשר (או גביע הקוטג' ) שווה את זה, שיהיה לך בתאבון ולבריאות אני תנובה לא קונה.
אזרח מודאג | 08.07.11
30.
הכל נכון. אבל למה אתה קונה קוטג'?
לא. החרם לא הסתיים. הוא רק התחיל. לא. 2 קוטג ב 10 שקלים זה לא מחיר הוגן. במיוחד לא אם אתה צריך רק קוטג' אחד, אבל קונה שניים כדי לקבל את ההנחה, ובסוף זורק אחד, כי קוטג' מתקלקל נורא מהר. בסוף יוצא שקנית קוטג' אחד במחיר של עשרה שקלים. עם כל הכבוד, הגיע הזמן להבין משהו. רק אנחנו מחליטים מה לקנות ובאיזה מחיר. אם יקר מדי - לא קונים. שהקוטג' ימשיך להחמיץ על המדפים. שהמוצרים יישארו על המדף. שהחברות תספוגנה הפסדים (הן מפסידות, תהיה בטוח). בסוף לא תהיה להם ברירה, והמחירים יהיו הוגנים. נ.ב. אצלנו לא מכניסים מוצרי חלב הביתה, עד להודעה חדשה. לא אוהבים אצלנו קוטג', ולא גבינה לבנה, אז אנחנו מחרימים את כל מוצרי החלב. גם ככה כל מוצרי החלב יקרים ולא הוגנים.
 | 08.07.11
29.
יום הדין
01.08.11 מהיום הזה בועטים בכל הקרטלים במשק, ולא קונים מהם עד לכניעתם. כך הוחלט לפי פרסומים שונים שראיתי בפיסבוק. זיכרו, מהתאריך הזה: לא קונים תנובה לא קונים בשופרסל לא מתדלקים בפז נוטשים את בנק הפועלים נוטשים את סלקום (או אם תרצו סל-כלום) לא קונים קוקה קולה (כולל: פריגת,נביעות,נסטי,פאנטה)
סיקול ממוקד | 08.07.11
28.
הבנתי, אם מישהו נותן לך שירות או מוצר שאתה נהנה ממנו ומרוויח אז הוא גנב?
אז הסופר גנב, יצרני המזון, יצרני הביגוד, כל מי שנותן לך שירות, כולם גנבים. כאלה רשעים, השקיעו כסף והעסיקו עובדים כדי להרוויח, בושה וחרפה. נבלים, פיתחו מוצרים טעימים רק כדי שתקנה וירוויחו עליך. צא מהסרט
רועי | 08.07.11
26.
המלחמה בפסימיות
כל קבוצה שעשקו אותה בהסטוריה שיתפה פעולה עם העושק והגזל עד שהתעוררה ומרדה. החרם על הקוטג היה ירית פתיחה חשובה. אסור להתפס לפסימיות. הראנו פעם ראשונה שיש לנו כצרכנים כוח. נכון זאת רק ההתחלה אבל יש מספיק אנשים כועסים במדינה שמוכנים להתאגד ולצאת למאבק. הפסימיות בשלב כל כך מוקדם במאבק מסוכנת ומטעה.
רוני | 08.07.11
25.
למגיב 18,עם שגיאות בעברית כמו שלך ניתן לומר עליך
ולאור התנאותך במשכורתך,נסיעותיך לחו"ל ושאר פינוקים שאתה פרוטוטיפ של עבד כי ימלוך.(לגבי העברית אני לוקח את דברי בחזרה אם את דיסלקט). כך כתבת: 1."....עם אורך חיים....." במקום "אורח" 2."עמדתי האזרחית ראויה לכבוד והארכה".צ"ל כמובן "הערכה". אתה יזרעלי מצוי ובלתי מוא(ע)רך לחלוטין. עבד כי ימלוך.
אבנר | 08.07.11
23.
מילים כדורבנות
הכל כל כך נכון. השפלה וניצול - אלו הרגשות שיש לי כשאני קונה את המוצרים במחירים המופרזים האלו. אחת הסיבות שאני חיה כיום בארה"ב ולא בישראל זה הרגשת הניצול. אתה עובד כל כך קשה, מקבל משכורת לא רעה, אבל תכלס לא נשאר כלום בסוף החודש. ולמה? כי הכל כל כך יקר. כל כך יקר! כאן בארה"ב יש גם מוצרים יקרים, אבל תמיד אפשר למצוא מוצרים איכותיים במחירים השווים לכל נפש. והדלק. מה זה המחיר הזה? כאן אנחנו מתלוננים על המחיר, אבל בארץ המחיר הוא פי שתיים!!! איך אפשר לגמור את החודש??? צריך לעשות מהפכה מיידית במחירים. משהו עובד בצורה מעוותת ביותר.
סמדר | 08.07.11
21.
דוקא הפתרון מאד פשוט:
להתיר יבוא. על זה צריכה להיות המלחמה. ולמי שדואג לחקלאים, יש לי כמה תשובות. א. שיזדיינו החקלאים. ב. מצבו של החקלאי /יצרן מקומי, טוב יותר מזה של היבואן, כי אין לו עלויות הובלה. אז שיואיל להתמודד עם שוק אמיתי. ג. אם אחרי עלויות הובלה עדיין יהיה זול יותר לייבא ענבים מאשר לייצר אותם בישראל... אז זה מה שיהיה. ומגדל הענבים ימצא משהו אחר לעשות, משהו אחר לגדל שיהיה כלכלי יותר. להגן על החקלאים (בעצם על תנובה) תוך הקרבת כל הציבור, זה דבר טפשי מאד.
אמיר | 08.07.11
20.
אנחנו יותר דומים ללוב ועירק מאשר למצרים או תוניסיה
מהפיכה, כפי שמתואר כאן, לא תפרוץ. בוודאות. החברה הישראלית בנויה משברים בינונים וקטנים, שמרכיבים ביחד את הפאזל, ומתעבים זה את זה. על מי אני מדבר? חרדים אשכנזים, חרדים ספרדים, דתיים לאומיים, ימנים חילונים קיצונים, ימנים דתיים קיצונים, ימנים ערסים, העליה מרוסיה, הערבים כמובן, השמאל - מרכז היהודי. אלה רק הקבוצות הבינוניות בגודלן. יש כתות קטנות רבות נוספות - הדתיים השמאלנים, משיחיים למינהם, רוויזיוניסטים השנאה בין הכתות היא כה גדולה שרק מלחמת אחים שבה יהיה מנצח ברור, תוכל לגרום להגעה לפתרון למשבר שבו אנו שרויים, כחברה אבל מה, יש כאן מלכוד. ברגע שתפרוץ כאן מלחמת אחים חמושה ינצלו זאת המדינות הערביות השכנות ויתקיפו אותנו. וכאן יהיה סופה של מדינת ישראל. אחד שלומד מההיסטוריה.
היסטוריון | 08.07.11
19.
דילמה ופיתרון של לא מחרים.
באופן טבעי אני קונה 2 קוטג',אבל אני נגד החרם,אז אם אני קונה 2 ,זה יוצא כאילו אני קונה 2 רק כי זה 2 בעשר,ולא מתאים לי להצטייר כך. אם אני קונה אחד ואז משלם ,נניח, 5.90 או כמה שזה לא יהיה ,זה מצטייר כאילו אני קונה אחד במקום שניים וכלפי חוץ יש את הרושם שאני קונה פחות מהרגיל ואז שוב אני משחק לידיהם האלימות של המורדים. אז מה הפיתרון: אני קונה 3 קוטג'. אומנם שניים מהשלושה זה ב"שניים בX ",אבל השלישי זה התוספת שנלחמת באלימות נגד תנובה. נסיים במשהו ככה כאגב: אתם יודעים איך מזהים קמצן שמחרים תנובה בבית קפה? זה פשוט מאד-זה אותו אחד שמזמין רק אספרסו (בלי חלב!!!). נפגשתי עם לא מעט כאלו והם זוכים (ובצדק) למבטי בוז מבעלי בית הקפה ויושביו. אגב הם גם אותם אלו שילכו לפאב ויתפסו /יבזבזו שולחן ויתקמצנו על מיץ תפוזים במקום על אלכוהול.
הקונה | 08.07.11
18.
עמדתי האזרחית
1. רכשתי רכב היברידי ולו מסיבה העיקרית ששולם עליו מס קניה מופחת של 30%. גם החיסכון בדלק מפחית את תשלומי הבלו. 2. עברתי לתוכנית טוק-בק בטלפון הנייד. אני מקבל שיחות כרגיל ונמנע מלהתקשר ככול הניתן. העלות החודשית של כל העניין בסביבות 10 שקלים. רוב השיחות אני עושה מהמשרד. הגנבים לא חוגגים לי יותר על כרטיס האשראי. 3. התנתקתי מחברת הכבלים ורכשתי אנטנה פרטית. איש לא גונב אותי יותר בגלל הטלוויזיה פרט מרשות השידור. 4. את הקניות אני עושה בדרך מתוחכמת במיוחד. אוסף את מבצעי 1+1 הנחוצים לי מכל הרשתות (מגה, סופרסל) כאשר את הקניות העיקריות אני עושה ברשת ויקטורי הזולה. את מוצרי החלב הישראליים אני מחרים באופן עקרוני. מכול נסיעה לחו"ל (ואני נוסע הרבה) אני מביא מטען רציני של גבינות קשות המספיק לי ולמשפחתי לאיזה חודש. 5. רכשתי מונה מים משלי והפסקתי את חגיגת העירייה על חשבונות המים שלנו. בניגוד לרוב העם, עם משכורתי הגבוה פי-3 מהממוצע, לא חסר לי כסף לבזבז. אולי במדינה אחרת עם אורך חיים שכזה הייתי נחשב לחמדן חולני. אבל בישראל זו עמדתי האזרחית הראויה לכבוד ולהארכה. הויתורים שגזרתי על עצמי באים לא מתוך חמדנות אלה האידיאולוגיה. ומוטב שיהיו רבים כמוני.
ד"ר למדעים באחת המוסדות להשכלה גבוה | 08.07.11
15.
עושק חברות הביטוח ודמי הניהול המופקעים של הפנסיה והגמל
הגיע הזמן להציג ב YouTube סירטונים המראים לציבור כיצד אפשר להוריד למינימום את דמי הניהול בקופות הגמל , ביטוחי המנהלים וקרנות הפנסיה. פשוט צריך לצלם נציג המדבר עם חברת הביטוח ומראה לציבור כיצד בקשה סתמית לשיחרור כספים מקרן ההשתלמות גוררת הצעה של נציג המכירות לבטל את דמי הניהול או להעמידם על 0.1% לשנה במקום 1.8% לשנה. לסירטוני YouTube יש כח אדיר לחולל מהפיכה צרכנית ולהפסיק את עושק הפנסיה והגמל !!!
המלחמה האמיתית - איפוס דמי הניהול | 08.07.11
3.
ואז מה ?
איזו בעיה פותרת הגישה של "בואו נשבור את הכלים " ? האם זה לא היה המוטו ב 1917,כי לבולשביקים לא באמת היו פתרונות לאיזושהי מהבעיות הקשות שהיו לרוסיה לאחר מלחמת העולם ה 1. הגישה היתה "נעשה מהפכה ונראה". למה אתה חושב שהתוצר של מהפכה יהיה עדיף על מה שקדם לה ? או בקיצור,כמו שנוסח המאבק האידיאולוגי בין הבולשביקים למנשביקים : האם שינוי צריך להיות תוצר של רבולוציה או של אבולוציה ?
אאא | 07.07.11
2.
איזה שטויות, למה קנית במבצע? כי לא קראת את האותיות הקטנות של המהפכה!
והמסקנה בסוף הכתבה שגויה ואפילו מזיקה. בדיוק הפוך: רק כאשר כל חריץ גבינה ישאר על המדף באופן ימיומי ובחריקת שיניים. כל בקבוק קולה לא יקנה במחיר מפקע ופסטרה בעשרה שקלים תישאר על המדף כעלבון לבעליה, רק אז ייזרעו הזרעים למהפכה אמיתית. כן מה שכתבת נשמע קצת ילדותי בחוסר ההבנה שלו. ואנחנו לא קיקיונים, לא שוליים ובטח ובטח לא קיצוניים (אנחנו עושים הכל להרגיע את מי שדורש כיכר תחריר). להזכירך אנחנו מעמד הביניים, הכי מיינסטרים שיש.
אבישג | 07.07.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת