7. על מי אתם מנסים לעבוד?!? גם ב2010 הביטוחים היו יקרים כמו עכשיו! לכן המסירות דומות! תביאו נתנוים מ2008 ו-2009 ותראו איך המסירות ירדו בעשרות אחוזים!!! מנסים לעבוד עלינו בעיניים!!! אסף | 15.07.11 (ל"ת)
6. ביטוח הקטנועים. לו הציבור היה יודע כמה קטנועים נוסעים על כבישי ישראל, ללא ביטוח צד שלישי וללא חובה. שערוריה א. סוכן | 11.07.11 (ל"ת)
5. כמה עלה לי ביטוח לקטנוע 250 סמק עלה לי 4600 ש"ח טוב שחצי שנה קודמת לא היה לי ביטוח וגם שנה הבאה אני אעבור לאופנוע בנפח גדול יותר אני אדרש לשלם 5500 עבור ביטוח חובה אני כנראה לא אשלם ואסע בלי ביטוח אני לא מרכיב ומקסימום אני אשאר נכה בלי מרצדס כן בגלל הנכים שמקבלים סכומים מוגזמים מהביטוח אני לא יכול להיות מבוטח, תודה ששי | 10.07.11 (ל"ת)
4. גם עם עליית הביטוח עם אופנוע / קטנוע החיים הרבה יותר קלים בגוש דן. אין בעיית חניה, אין פקקים ודלק עולה גרוש וחצי. בלתי אפשרי להחזיק רכב כאן. גם מבחינת עלות אחזקה שעולה כל שנה, וגם מבחינת העומס בכבישים. מיטל | 07.07.11 (ל"ת)
3. ברור שלא השתנה, במקביל עלה מחיר הדלק כך שכולם הבינו שדו גלגלי יותר כלכלי כתבה ללא תוכן , כל מי שרצה סוף סוף לעזוב את הרכיבה על דו גלגלי (למרות שאני לא מבין איך אפשר) הבין שהדלק עלה בצורה כלכך חדה שגם אם הוא רוצה לעבור לרכב הוא כבר לא יכול. אני היום מסכן את חיי , כי אין פיתרון אחר מלבד דו גלגלי לצורך השוואה: דו גלגלי - לפי נסיעה של 60 ק"מ ביום 1,200 ש"ח לחודש רכב - 3,500-4,000 לחודש ...........איך אפשר לחיות כך אני שואל בושה למדינה דותן | 07.07.11 (ל"ת)
2. איך ירדו המכירות 125סמק מוכרים כמו ממיר של YES וHOT במחיר של 300 שח לחודש... תחשבו על זה... דוורון | 06.07.11 (ל"ת)
1. מחיר הדלק עלה בטירוף. אילו נשאר ברמתו בשנה שעברה מכירת הדו גלגלי הייתה יורדת בשיעור משמעותי... אבי | 06.07.11 (ל"ת)
בניגוד לתחזיות: עליית תעריפי הביטוח כמעט ולא השפיעה על מסירות הדו גלגליים
7 תגובות לכתיבת תגובה