13. לכל מהללי הרכישה... מה יש לשמוח? גם ככה יבוא רכבים מרוכז בבעלות של קבוצות בודדות. עכשיו זה פשוט יהיה עוד יותר ריכוזי ממה שזה היה קודם. איך איחוד של 2 יבואני רכב יגרום להורדת מחירים? נחמד לחלום ובכל זאת יש לשים לב לריכוזיות שמתקיימת בארץ כמעט בכל שוק קיים: יבוא רכבים, טלוויזיה, סלולר, מחלבות, חשמל, הנמלים, חברות הדלק, מפעלי ים המלח (לדעתי הם הכי גרועים, פשוט פושעים תאבי בצע), הבנקים ורשימה עוד ארוכה. האזרחים צריכים להתאגד בדיוק כמו החברות הנ"ל ואז אולי יהיה שינוי שיהיה שבוע טוב לכולם! אלי | 10.07.11 (ל"ת)
12. לטובת הקונים לכל אותם המומחים מטעם האיש מספר אחד לא יעזור לאף אחד . ולכן ברגע שיקח את ההגה בידיים אפילו b.m.w תחזור לשפיות מבחינת מחירים את הרווח הוא לא עשה על גביי אלה שלא קיבלו הנחה מתי כבר אנשים יבינו .הוא עשה את הרווח על כמות ובכמות הוא נותן הנחות ואז בכמות הוא מקבל מחיר מהיצרן ואז יש המון מכוניות על הכביש ואתה הלקוח הפרטי נהנה ממותג חזק ושומר על ערכו . בכל המגרשים היונדאי נמכרת במחיר שחיקה ותחשבו למה ורק מזדה שומרת על הערך האם זה לא יותר חשוב ממחיר אזעקה ?על מה אנחנו מדברים חזקו אותו חזקו אותכם המותג החדש שהוא ינהל יתחיל לחדור לכבישים ואז הרבה יותר יהנו וכולם אז בהצלחה משה | 10.07.11 (ל"ת)
11. איפה המנכ"ל ? מה הוא עושה שם ? יש מנכ"ל שהחליף את גיל , מה הוא עושה שם או שגיל ראה שהעסק בירידה והוריד את הירידה בשחר בהיר אחד ? מהשוק | 10.07.11 (ל"ת)
10. הללויה! הוזלתו של עשרות אלפי שקלים בב.מ.ו ומיני! יום חג לעם ישראל! אחד היבואנים ההגונים בשוק רוכש את שני המותגים(בנוסף למרצדס) בעלי המחירים המופרזים ביותר! מיני לכל פועל! סדרה 1 לכל מהנדס צעיר! סדרה 3 לכל רופא! סדרה 5 לכל מנהל! קופר | 10.07.11 (ל"ת)
9. מעולה!!! סוף סוף יהיה אפשר לתת לעובדי הליסינג רכבי BMW שהרי ידוע שגיל אגמון יודע ומוכן לתת הנחות רק לליסינג. את הלקוחות הפרטיים הוא לא רואה ממטר. טוב אולי עכשיו אחרי שיונדאי הדיחה אותו אולי הוא יתחיל לחזר על הפתחים. אגב, לסובארו, לובינסקי וקארסו זה לא עזר וכולם יודעים איפה הם היו בשנות השמונים ואיפה הם היום.... מיכאל | 10.07.11 (ל"ת)
8. שוב מתפלאים אין נוצרת ריכוזיות - אסור לאשר ליבואן רכב לרכוש יבואן רכב אחר נמאס מהריכוזיות | 10.07.11 (ל"ת)
7. חייבים ***לאסור*** על יבואן להחזיק ברשיון יבור ליותר מחברת רכב אחת! גם כך המחירים מתואמים אין תחרות וחסרים דגמים משום כך בארץ | 10.07.11 (ל"ת)
6. סוף סוף יתחילו אולי בדלק מוטורס להוריד את האף שימו לב כי אף פעם הם לא נתנו מימון בלי ריבית או אפילו אזעקה ללא חיוב,שלא לדבר על איזושהיא "הנחונת" קטנה בשביל הטעם הטוב.ביונדאי,טויוטה,הונדה ועוד נותנים משהו תמיד בשביל ההרגשה הטובה של הלקוח,אבל גיל אגמון?חס וחלילה אני נכה שמחליף רכב כל 42 חודש ותמיד שבאתי למאזדה הם לא היו מוכנים לשום הטבה. אז אני מקווה בשבילם שהם יתחילו לקרוא בין השורות כי לליסינג הם נותנים 20% מני | 10.07.11 (ל"ת)
5. יש לי אופנוע BMW. אם גיל אגמון קונה את קמור, אני עובר למתחרים, נקודה. הולך ופוחת הדור | 10.07.11 (ל"ת)
4. מה הם בנו לאחרונה!? כולה מביאים קופסה על 4 גלגלים ומנוע פלוס הגה וגוזרים קופון שמן. ובהמשך משחקים קצת במניות וכך מגיעים למקום ראשון בכלכליסט. אכן יסוד חשוב בכלכה. תותחי | 10.07.11 (ל"ת)
3. הממונה על ההגבלים העסקיים !תתעורר!!!! אל תירדם שוב,מה שעושים מתחת לאפך כבר בלתי נסבל,תתעורררררר!!! דן | 10.07.11 (ל"ת)
2. חברה כמו דלק רכב שהתנהגה בצורה סנובית ללקוחותיה אין פלא כי יעזבו אותה בהזדמנות הראשונה שיהיה אפשר הצרכן הישראלי בסופו של יום נאמן למי שמשרת אותו במחירים טובים גם בתקופה שהוא יכול להסתדר בלעדיו, דלק רכב חשבו תקופה ארוכה כי הפרה המניבה תמשיך לעולם. הגיע הזמן כי חברה שמכרה רכבים לפרטיים ב 25% מעל מחיר הליסינג תלמד לקח בסופו של יום הפגיעה בדלק רכב מגיעה גם מכיוון הליסינג שם שלמה סירסו הורידו את הרכש מדלק מוטורס בשיעור חד גיל | 10.07.11 (ל"ת)
1. יופי, סוף סוף יהיה מי שיוריד את מכירי אופנועי ה-BMW היקרים - כך שגם אני אוכל לקנות אחד בלי משכנתא ששי | 10.07.11 (ל"ת)
בלעדי ל"כלכליסט": דלק רכב על סף רכישת יבואנית BMW בישראל
13 תגובות לכתיבת תגובה