5. ומה הנתונים אומרים ! כאשר 33% מהנפגעים הם הולכי רגל זה אומר שהרבה מאוד תאונות מתרחשות בערים. אבל שם לא קיימת כלל אכיפת חוקי התנועה. רוכבי דו"ג משתוללים על הכביש, על המדרכות ובמעברי חציה. רוכבי דו"ג וגם כלי רכב אחרים נכנסים לצמתים כשהרמזרורים מורים להם לעמוד. הולכי רגל חוצים כבישים, במעברי חציה ולא, כשהם משוחחים בטלפון. המשטרה ברחה מהערים והזניחה אותן לשלטון הפראים והמתפרעים. ומחוץ לערים ?, המשטרה מסתתרת אחרי מערכות המכמים למינהם אבל מלבד זה ? כלום !. ומה עושה משרד התחבורה בראשות השר ישראל כץ, משתולל בפרישת רכבות לשום מקום שעולות מיליארדים והסיבסוד של הפילים הלבנים האלה יעלה אף הוא מיליארדים. אנחנו בפיגור עמוק, למעשה בהקפאה, בפיתוח כבישים, אבל למי איכפת. גם כשלא סוללים קונים כלי רכב והאוצר חוגג מתקבולי המיסוי על רכב ודלק. אז למה לקטר "הכל טוב" אדר | 12.07.11 (ל"ת)
4. כישלון לישרעל כץ שר התחבורע עכשיו הכישלון של ישרעל כץ שר התחבורע מוכח גם במספרים. כץ, גם את המספרים אתה לא מבין? לך הביתה, אתה פשוט איש אולי עם כוונות (שגם על זה יש לי ספק רב אבל תזוכה מחמת הספק) אבל מה לעשות הביצועים שלך גרועים להחריד. ציון שקיבלת הוא 20/100 וזה גם בנדיבות כי אני מניח שהשקעת את זמנך. תעשה לעצמך טובה ולך הביתה כי אתה מבזה את עצמך כל יום יותר ויתר ואתה סכנה מהלכת על שניים לנו. אתה פשוט סכנת חיים לכל אחד מאיתנו. ברנר | 11.07.11 (ל"ת)
3. הפתרון: שימוש בטכנולוגיה. רכב שיבלום כשהולך רגל יתפרץ לכביש פתרון נוסף: טפלו בבני ברק. אנשים מתפרצים שם בבגדים שחורים לתוך הכביש בשעות החשיכה. הרבה הולכי רגל נהרגו בבני ברק הפתרון קיים - המדינה צריכה לעודד | 11.07.11 (ל"ת)
2. ככה זה כשהכסף הולך למצלמות ולקווי רכבת לשום מקום במקום לתשתית הבזבוז והטיפשות של השלטון הורגים | 11.07.11 (ל"ת)
1. הלכה הקופה פיפיין זה בדיוק הסכום ששולם מתקציב הזקנים את כולו ,לאלא מהרנטות . אביהו נחום | 11.07.11 (ל"ת)
עלות התאונות למשק בשנת 2010: 7.75 מיליארד שקל
5 תגובות לכתיבת תגובה