אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הקופון שהרג אותי

93 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

93.
התיחסות חובבנית מביאה בעיות
מי שמצליח להכניס כסף מקופונים כמו צימר שממלא מקום בזמן ריק אז מצויין לו. מי שבשבילו קופון זה הוצאה פרסומית אז הוא צריך להתייחס לזה אחרת: האם זה מביא לי לקוחות חוזרים? האם זה פוגע בלקוחות הקיימים? האם לקוחות קבועים שנודע להם שיש קופן מרגשים פריירים לשלם מחיר מלא? האם זה מוזיל את שם העסק? האם זה מייצר תנועה חיובית (כמו מסעדה שהיא מלאה וזה מושך עוד אנשים)? וגם כמה עבודה זה יכניס לי, האם אעמוד בעומס... איך לנהל את זה מבחינת כוח אדם וכו... ובאיזה תנאים ימומש הקופון לכמה זמן וכו...
אבי | 10.06.18
92.
אם המוצר איכותי הלקוחות חוזרים לקנות גם במחיר מלא
לפני כשנתיים קניתי קופונים לבית השווארמה בנתניה. באנו, נהנינו ומאז כבר כמה פעמים באנו לשם לאכול במחיר מלא. בעיקר אשתי שלא מוכנה להתפשר על האיכות בא לשם וקונה ארוכות לעצמה לילדים. וזה למרות שיש בסביבה לפחות 4 בתי עסק דומים וזולים יותר. אבל האוכל שם פחות טעים. כך שלפעמים האיכות כן קובע!
אלכסנדר גרמן | 29.10.13
91.
רע מבחינת העסק, טוב לישראלי
אמנם מבחינת העסקים הקופונים יכולים להטעות (והאמת שגם את הלקוחות). אני מתכוון למצב שבו אנחנו לא מממשים קופון ששילמנו עליו. ישנם אתרי קופונים חדשים שמונעים את הבעיה מראש - פתרון פשוט ומדהים (גם לעסקים וגם לנו הלקוחות ה"ישראליים" המצויים וציידי הקופונים). משלמים רק כשמממשים את הקופון בבית העסק. זה חסך לי לפחות 500 שקל
אלכס | 28.12.11
90.
זה לא שהישראלים קמצנים פשוט הם לא מרוויחים מספיק בכדי לצאת למסעדה במחיר מלא
בצרפת המסעדות מלאות כי זו התרבות שם, בנוסף אין מע"מ על מסעדות וכפועל יוצא מחיר המנה זהה לארץ. אבל, שכר המינימום שם הוא 8 יורו לשעה, כפול מכאן ולכן למעשה מבחינת יחס הכנסות להוצאות הצרפתי משלם חצי מהישראלי על ארוחה במסעדה.
 | 21.07.11
88.
"לקוחות נאמנים"?!?
בעלי העסקים בוכים על כך שהלקוחות לא נאמנים ומה יוצא ללקוחות הנאמנים מכך שהם נאמנים? הם עדיין משלמים את אותו המחיר רק אולי היחס שונה הם מתפלאים שהלקוחות נאמנים לכסף? בעולם קוראים לזה תחרות: אני רוצה לקבל משהו (פריט או ארוחה וכו) ויש לי איקס כסף להוציא על זה, ברור שאני אבחר במקום הזול יותר אם כולם אותו דבר (כי אין תחרות) רוצים לקוחות נאמנים או חוזרים? תתבלטו (לטובה) ותהיו מיוחדים, אולי גם תציעו משהו אקסטרה ללקוחות חוזרים (כן, כמו מועדוני הלקוחות השונים שגורמים ללקוחות לחזור).
קופי | 20.07.11
87.
דעתי בנושא הטעון
אפשר לפרסם את עצמך בהמון מדיות (אינטרנט,טלווזיה ,רדיו ואפילו דפוס)בלי להזנות את המוצר שלך ,(בכל תחום שיהיה) להציע את המוצר במחיר המלא שלו וכך גם לישמור על מיתוג גבוהה איכותי ועדיין להגיע לקהל רב של צרכנים. אין שום אלמנת פירסומי בקופון,מדובר בקהל שמחפש את ההנחה ולא את האיכות, מחר זה יכול להיות אצל א' והיום אצל ז'. לקוח שביקר במקום וקיבל את המוצר מספר פעמיים ב50% לא ישלם מחיר מחירון בפעם השלישית. לסיכום יש המון דרכים לפרסם ולהרוויח לטווח ארוך מבלי לתת מוצר ב50% ולהכניס "שותפים לא משקיעים לעסק שלך" בהצלחה
ש,פ | 19.07.11
86.
כמעט עשיתי עסקה עם השטן
אני מאלפת כלבים נפגשתי עם גרופר ורציתי להציע 100 שוברים לאילוףבמחיר מוזל שאוכל להרוויח ממנו הנציג לא הסכים לעסקה שהצעתי בגלל שלא הייתה מספיק אטרקטיבית לדעתו והוריד 30% נוספים מהמחיר שנקבתי, זאת בנוסף ל 50% עמלה שהוא דרש כמו כן אמר שלא משתלם לו להנפיק רק 100 קופונים אלא מינימום 200 ניצלתי מזה ברגע האחרון, אחרת הייתי עובדת שנה שלמה בלי להרוויח חברות הקופונים לוחצות את בעלי העסקים לפינה
דנה | 19.07.11
85.
קופונים ומתלוננים
מה אתם מתלוננים הלקוחות /בעלי עסקים, לקוחות קופנסטים אוהבי הנחות תהנו סוף סוף קיבלתם פלטפורמה להנחות מכל הסוגים וכנראה שאם תלכו רק עם קופנים תגיעו למקומות בינונים לרוב וחווית הקניה שלכם תשאר כזו ,בעלי העסקים כדאי שתפנימו ותבינו שמקצענות, מוצר מנצח, ותמורה לכסף תפיק לכם את הלקוחות הטובים /נאמנים ולא התמדה בקופנסטים ...
Ran | 17.07.11
84.
הפיתרון לצרכן ולבעל העסק נמצא באתר חכם... אני אהבתי את ההוגנות שם
באתר בא בזמןהצרכן מקבל יותר מ- 50% הנחה כי הוא מקבל מספר קופונים חמימוש בשובר אחד. ואילו בעל העסק לא מחוייב להנחה שתהרוג אותו, אלא להנחה אטרקטיבית שתשתלם גם לו וגם ללקוח. חשבנו כבר על הפיתרון, המתחרים לגלגו... בסוף תבינו לאן השוק הזה הולך. תוכלו ללמוד על הפיתרון באתר: www.babazman.co.il
ben | 17.07.11
82.
נשמע לי שלפחות שני הראשונים שתארתם הפסידו בגלל טפשות, ולא בגלל קופונים.
היה לי כסף וזרקתי את כולו באוויר שהאנשים יבואו ויקחו. מה עשו האנשים? באו ולקחו. איזה אנשים רעים. כמה הופתעתי שזה קרה. בעל עסקים מהסוג הזה, כדאי שיבקש שבית המשפט ימנה לו אפוטרופוס. אחרת עוד נשמע ממנו את הסיפור הבא: ראיתי את הרכבת מתקרבת ושמתי את היד על המסילה. מה קרה? באה הרכבת ודרסה לי את היד. איזו רכבת רעה. כמה הופתעתי כשזה קרה. אה, ותיזהרי לא לשפוך על עצמך את הקפה.
הבנת הנקרע | 16.07.11
81.
מה שלא מספרים פה, שיש רווח מלא על קופונים שלא מומשו
אני באופן אישי יותר לא קונה קופונים, קניתי פעם אחת ולא השתמשתי כך שזה רווח של 100% חוצמזה עסקים שלא נוהגים חכם, מפסידים כמו בכל דבר בחיים. שיטת הקופונים יכולה להיות טובה למי שמבין שיש פה חשיפה בלי הוצאה על פרסום, כך צריך להסתכל על זה.
רונה | 16.07.11
80.
כמו גם לפני 20 שנה - שיווק וניהול נכון הם עדיין חובה
ברור שללקוחות הקופונים משתלמים, אבל מה שזה אומר שלמוכרים הם פחות משתלמים ולכן צריך להשתמש בהם בחוכמה. קודם כל לא לקפוץ על העניין בלי לחשוב - דבר שמאוד מאפיין ישראלים, בעיקר המוכרים שבינינו. אחרי זה לתכנן מה אני אפיק מזה ואיפה הסיכונים. ואחרי זה לתמחר נכון, מה שכולל כמה קופונים יהיו במבצע, מה הוא יכיל, איך אנשים יקנו בגללו עוד, מה התוקף שלו, כמה קופונים ניתן לנצל (בפעם אחת, לאדם, לקונה)... כמו לפני 20 שנה כשחנות קטנה בז'בוטינסקי חשבה שתשבור את השוק עם מבצע 90% הנחה, היא גילתה שבאים אליה רק בגלל ההנחה ואחרי זה נעלמים, ומי שמפסיד בסוף הוא מי שמנסה לשבור את השוק. צריך להבין שהשוק בנוי על איזון - לא עדין מאוד - אבל כזה שצריך להבין ולהרגיש אותו. בהצלחה!
עידן | 16.07.11
78.
ציטוט מהכתבה:
"קהל גדול של אוכלי חינם, שתובע מקסימום תמורת מינימום, פוגע בשירות, מייצר כאוס מוחלט..." משפט מגעיל ומעליב - כאילו אלו שקנו את הקופון אחראים לזה שבעל העסק לא הגביל את מספר הקופונים או מועד השימוש שלהם, או שהלקוח הוא זה שקבע את המחיר שלהם? הוא לא דרש כלום, לא ביקש כלום, ולא עשה שום דבר שהוא צריך להרגיש אפילו טיפה לא בסדר!! הוא בסה"כ נענה להצעה של בעל העסק... הכותרת לכתבה צריכה להיות: "בעלי עסק שלא יודעים לנהל את העסק שלהם"
אבי | 16.07.11
77.
אני בעל מפעל קוסמטיקה , קיבלתי לא מעט פניות מיזמי קופונים לצאת בקמפיין
אבל כמו שממש לא משתלם לי כיצרן בינונילמכור בארץ , הישראלים לא יודעים לשלם על איכות הם משלמים רק על מה שמאכילים אותם החברות הגדולות ברוב המיקרים מוצרים על הפנים במחירים מופקעים אז בקופונים זה על אחת כמה וכמה .בעלי העסקים המוזכרים בכתבה היו צריכים לעשות את החשבון ולהבין שזה ממש לא משתלם היחידים שמרוויחים זה הצרכנים ובעלי המיזם בעל העסק נדפק. אם זה איזה גוף עיסקי ענק הוא יכול לעמוד בזה ואם לא זה באמת יכול לגמור עסק.
חרטא ברטא | 16.07.11
76.
לפעמים זה כן משתלם לבית העסק
הי - אני משתמשת בקופונים ובזכות הקופונים אני והמשפחה שלי גילינו מקומות שלא הכרנו קודם או חשבנו ללכת אליהם - וגילינו שהם טובים ושנחזור אליהם למשל: נתתי לאחותי קופונים לבית קפה באזור שבדיוק עברה אליו - היא התלהבה, והיא וההורים שלי חזרו אליו מאז כבר כמה פעמים במחיר מלא גיליתי בזכות הקופון עוד מקומות נחמדים ליד הבית שכמובן אחזור אליהם - במחיר מלא ואני תמיד משאירה טיפ נדיב לפי המחיר המלא ולא לפי מחיר הקופון, וגם אנחנו בד"כ משתדלים להזמין יותר מהמחיר של הקופון כמובן שאם הגעתי למקום דרך הקופון ולא נהניתי, לא אחזור לשם הגעתי בשבוע שעבר לחנות לדברי תינוקות וקניתי שם מיטת תינוק באמצעות קופונים - הקופונים נתנו לי הנחה של 200 ש"ח - (שילמתי 1000 ש"ח על המיטה) - ואחר כך עוד קניתי שם מזרון למיטת תינוק ב-400 ש"ח ללא הנחה. אז לא השתלם להם? וזו חנות שלא הייתי חושבת להגיע דווקא אליה ללא הקופונים. אז נראה לי שרק הרווח שהם עשו עלי, היה לא רע בכלל. לגבי ספרות - לפני כמה חודשים קניתי קופון של שוקי זיקרי, לתספורת ב-100 ש"ח. אז גם צבעתי שם - ב-200 ש"ח (בערך) בנוסף, והתספורת - שהספר המעצבן הקדיש לה חצי דקה, וגזר שתי שערות בערך - קצת קצוות - עלתה לי את ה-100 ש"ח של הקופון - ובסופו של דבר הקופון הזה עשה להם פרסום שלילי - כי לשם לא ארצה לחזור יותר....
שרון, משתמשת בקופונים | 16.07.11
75.
לקוחות בררה???
מוכרים יקרים, דווקא עכשיו, אני מוותר על האקסטרות שהייתי קונה מעבר לקופון ("כי גם ככה יוצא יותר זול"), ואני עובר לשיטת קופון או כלום. בעזרת הקופונים גיליתי עסקים שאינם איכותיים, אבל לפחות זה לא היה כזה יקר. ובעזרת הכתבה גיליתי בעלי עסקים, שעל טעויות ניהוליות שהם עושים, מאשימים את הלקוחות. קופון זה קופון - ובחברה קפיטליסטית, תמיד ינצלו רק אותו. תפסיקו עם ההתממות. אז קחו בחשבון את ההנחה שאתם עושים, ותלמדו לחיות עם זה. או שאל תעשו קופונים.
בוריס | 16.07.11
71.
לבעלי הכלבתוליה
הייתי בין אלף הקונים של הקופון אבל לא אהיה לקוח חוזר. אני כבר לא זוכר מה בדיוק ביאס אותי בלקנות אצלך, אבל היה מעורב כאן אי דיוק באתר ושירות לא משהו. בדיעבד, ברור שקצת קשה לשרת 1000 לקוחות חדשים בתוך חודשיים, וגם טעות באתר היא משהו שיכול לקרות. ובכל זאת - לא אחליף שוב את החנות המקוונת שבה נהגתי לקנות - גם לא תמורת 50 ש"ח. שורה תחתונה, ואת זה אמרו כבר הרבה קודם - הקופון הוא כלי שיווקי שיש לדעת איך להשתמש בו.
לקוח בררה | 16.07.11
69.
אכלו לי ,שתו לי
סיפור פאטתי על בעלי עסקים שפשוט לא מבינים עקרונות בסיסיים בניהול עסק. כפי שציינו רוב קודמי כאן, זוהי הוצאת שווק. נתת קופון שההנחה הגלומה בו היא נניח 50 ש"ש"ח ונניח שהגבלת את הכמות ל 200 . כעת נניח שיעור הניצול הוא 80% כלומר על אלו שהגיעו, "הפסדת" 8000 ש:ח ועל אלו שלא הגיעו הרווחת 2000 בשלב זה הפסדת אם כן 6000 ש"ח - אך כאן רק מתחיל הסיפור נניח שרבע מאלו שהגיעו לא היו מגיעים אם לא הקופון כל אחד אכל ב 100 ש"ח ועל זה הרווח הגולמי הנו 70 ש"ח (לטענתכם) וזאת עם אותן עךויות תקורה (בהנחה שלא הגזמת עם הקופונים) כלומר יש לך רווח נוסף של 70X40 ש"ח שהם 2800 ש"ח ה"הפסד" עומד אם כן כרגע על 3200 ש:ח. זאת הוצאת הפרסום שלך נטו שחשפת אותך בפועל ל 200 לקוחות קונים. אתם מכירם פרסום זול יותר? כדי להביא 200 לקוחות אתם צריכים כעיקרון להיחשף ל 10,000 כלומר שווה ערך לפרסום חזק (דף שלם) במקומון. יעלה לכם פחות??? ולבסוף: אם הלקוחות לא חוזרים זה לא בגלל שהם קמצנים....אם כי 5% הם כאלה. הם לא חוזרים כי לא נהנו או כי הגיעו למסקנה שהעסקה לא משתלמת להם. דוגמא: קופון של 50 ש"ח במחיר של 25 ש"ח מותנה בכך שיופעל אחד לזוג שאוכל ארוחה מלאה. ארוחה כזאת עולה במסעדה ממוצעת בקלות 250 ש"ח כלומר - הנחה של 10% שהיא שולית לגמרי בשביל הנחה כזאת אדם סביר לא יסע נניח חצי שעה (הדלק עולה יותר) אלא אם כן התגלת לו מסעדה מעולה שנותנת תמורה גבוהה לכספו. לא חשב כך - לא חזרת ובעצם גם הפסיד כי נסע למסעדה שלא במועד נוח לות אכל יותר ממה שהתכוון וכו' - כדי "לזכות" ב 10% הנחה. בהחלט יכול להיות שהיה נהנה הרבה יותר אילו אכל ארוחה דומה במסעדה השכונתית ב 150 שח לזוג, כלומר יש לו הפסד אלטרנטיבי של 75 ש:ח למה שיחזור???
isr2 | 16.07.11
66.
אותם בעלי עסקים שיוצרים קופונים ואז מתייחסים לא יפה לקונים שלהם- עושים טעות מרה
לעסק שלהם. אם זה אמצעי פירסום עבורכם, אז נצלו אותו היטב, תנו את היחס המיטבי ללקוחות- אחרת אתם בוודאות: א. מפסידים אותם. ב. גורמים להם להכפיש אתכם ואת העסק שלכם. לתשומת לבכם. אגב, נתקלתי בבעלי עסק שדווקא התייחסו אלי נפלא, אפילו שהייתי עם קופון. לא בטוח שאחזור אליהם, פשוט כי אני מודה, מצבי הכלכלי לא מזהיר... אבל בהחלט אזכור אותם לטובה ואמליץ עליהם!
tur | 16.07.11
65.
אני בתור בעל עסק לא עשיתי ולא אעשה קופונים ולא הייתי צריך לחכות לכתבה כזו.
ואגב לבעלי עסקים יקרים, אתם מקבלים בנוסף לרודפי קופונים, גם את הלקוחות הקבועים שלכם שעכשיו גם קונים ב35% מהמחיר וגם איבדו את הערך כלפי העסק שלכם. בעלי עסקים שמשתפים פעולה עם זה מסכנים את המשק. עסקי הקופונים הם כמו פראזיטים על תחום קשה גם ככה. יצרו מציאות שהם מקבלות כספים על מכירת אוויר. את הכספים שהם מרוויחים, העסקים מפסידים וגם לקוחות מאבדים את התחושה הטובה שלעבוד עבור משהו, לשלם מחיר מלא ולקבל תמורה מלאה. ולבסוף, דווקא לעסקים שכן מצליחים להרוויח עם הנחות כאלו אין זכות קיום מפני שכנראה הם שוחטים במחיר בשוטף.
אלי | 16.07.11
64.
מה הבעיה? שאנשים שלא מבינים בעסקים מנהלים עסקים.
למשל, יכול אותו אדון למכור קופון שיתן 73 אחוזי הנחה לימי שלישי (או איזה יום שהוא לא עמוס בו) ואז כל הקמצנים יגיעו ליום קמצנים ושאר השבוע לקוחות משלמים. או עוד אלף ואחד רעיונות אחרים (בתשלום, רק הראשון חינם... חח) שמי שמבין דבר או רבע דבר בעסקים יכול לעשות.
 | 16.07.11
63.
לדוד- נראה שאינך מבין את מחאת הדיור
אני מתפלאת, לפיכך, שאינך מצדד בבעלי העסקים, שהרי הם חזירים בדיוק כמו בעלי הבתים. מחאת הדיור מופנית לממשלה על שאינה מצליחה להגדיל את ההיצע, מה שעשוי להוביל לירידת מחירים. ולמה בכלל את קורא "מיקום גיאוגרפי מצוין"? למרכז ת"א? ת"א? גוש דן? המרכז? איפה בדיוק אנשים עובדים אמורים לגור?
סטודנטית מהטכניון | 16.07.11
61.
על זה נאמר - מנהל גרוע נשאר מנהל גרוע
קופונים זו דרך פרסום - כמו שלטי חוצות, פרסומת בטלוויזיה ועוד. מנהל חכם ישתמש בפרסום הנכון וישיג את מה שרצה. מנהל רע ייבחר קמפיין שלא מתאים לעסק שלו וייפול. אפשר גם להריץ שווארמיה בקמפיין כלל-ארצי (כאילו מדובר בקמפיין בחירות) ולהתפלא איך לא הצליחו להרוויח מהמהלך. מי שכשל, כשל בגלל חוסר יכולת ומוטב שלא ייפתח עוד עסק לעולם אלא יהיה שכיר או לכל היותר בשותפות עם מישהו שמבין מה הוא עושה. לא כל אחד יכול לנהל עסק.
פיני | 16.07.11
60.
אני מעולם לא השתמשתי בקופונים... אבל יש לי רק שאלה-
רוב בתי העסק בכתבה הן באזור המרכז, עסקים בצפון היו רק של תיירות אבל בתי עסק שונים באזור הפריפריה, (לא נתניה!!) גם חזקים בתחום הקופונים? אני שואלת כי גם ככה קשה להם לשרוד באזורים כאלה (לעסקים קטנים), ככה שזה יהיה רעיון גרוע לטעמי שימוטט אותם די במהירות, הרבה יותר מעסקים במרכז! סתם טיפ קטן:)
אני | 16.07.11
57.
תגובה למספר 25
אתה ממש חסר ידע בכלכלה או בחשבון.אם הפוד קוסט של מנה שמחירה 10 הוא 30% אזי בשום פנין לא נשארים עם רווח של 7 ש"ח. שמעת פעם על המושג שכר דירה חשבונות חשמל ארנונה שכר עובדים ועוד ועוד?שהם מהווים עוד 50 % בערך ממחיר המנה...... וןעכשיו תעשה חשבון מחדש. המושג פוסט קוסט מייצג את עלות חומרי הגלם בלבד לצורך הכנת המנה.
חונע המעגל | 16.07.11
55.
פניה לכל בעלי המסעדות
לטעמי הבעיה עמוקה יותר ונעוצה במנטליות הדפוקה שלנו, שלא רוצים לצאת פרייארים. אז נותנים לנו קופונים כדי שנרגיש טוב, ואח"כ הם מעקמים את הפנים. כדי להצליח , זה צריך להיות בדיוק ליהפך! היו מס' מסעדות שהלכנו אליהן בנאמנות מס' שנים תוך ידיעה שהמחיר שפוי והגיוני והאוכל מעולה אך לפני מס' חודשים אותן מסעדות העלו מחירים ב-35-40 אחוז, כמובן שלא חזרנו (למה המבורגר עם שתיה צריך לעלות 120 ש"ח עם טיפ???) וכיום מס' חודשים לאחר מכן, המעסדות התחילו להוציא קופונים... אז מה הטעם? למה לנסות לעשוק? לא מספיק רווח של מאות אחוזים, זה צריך להיות אלפי אחוזים? אני מניח שעוד רבים טובים נטשו אותם בגלל עליית המחירים החדה - וכעת הם התחילו להוציא קופונים במקום להחזיר למחירים הישנים... הבעיה היא בניהול כושל עם קבלת החלטות שגויה - אז שלא יאשימו אותנו. ושכל בעלי המסעדות לא ישכחו - אנחנו הקליינטיים ולנו יש את הכח!
ישראלי טיפוסי  | 16.07.11
54.
לאלירן מתגובה 34
לא צריך לנהל עסק בשביל להבין שאם עלות המזון הינה 30 אחוז זה לא אומר שיש רווח של 70 אחוז. כל מה שצריך זה הגיון בריא והכרת המציאות. כל אדם שעובד ומקבל משכורת אמור להבין שהמשכורת שלו היא לא מנותקת ממחזור העסק ולא נובעת סתם מרצון אלטרואיסטי של בעל העסק לשלם לו מהכיס הפרטי שלו.
דניאל | 16.07.11
53.
שורה תחתונה מי שעשה שיעורי בית הרוויח
סיכום של הכתבה בכמה שורות: כל המתלוננים על הקופונים לא עשו שיעורי בית, לא חשבו על העלויות ועל הפגיעה במותג שלהם. כל מי שכן חשב קדימה על עלויות נוספות וזמנים עמוסים ומתים הרוויח, כנראה שגם הבין שמטרתו העיקרית של הקופון היא שיווק וניפוח המחזור על חשבון רווחיות.
ליאור | 16.07.11
52.
חשיפה מקסימלית בעלות מינימלית
אם פועלים בתבונה בתור עסק קטן שאין לו תקציב גדול לשווק ,תחום הקופונים הוא יעיל ביותר. אלפי לקוחות נחשפים לפרופיל העסק שלך למייל האישי שלהם כאשר העלות לבעל העסק היא עלות מוצר הדגל שלו!!! יש לראות את הערך המוסף של הקופונים,ומי שחשב שיגדיל כך את המכירות שלו טועה בגדול!!!
שלומי | 16.07.11
48.
הכתבה מספרת על אנשים שלא יודעים לנהל עסק
אין שום קשר בין הקופונים לבעיות שלהם. הם היו צריכים לתכנן את המחירות שלהם והקופונים. הדבר היחידי שאולי צריך לבדוק זה המלצת חברת הקופונים לבעלי העסקים - אני משער שחברות הקופונים לא ממהרים להציג בפני בעלי העסקים את כל הבעיות האפשריות ולא מעלות את העובדה של הגבלת הקופונים בימים ושעות מסויימות, כי השאיפה שלהן שהקופון יהיה שווה יותר ללקוחות וימכר. בעל עסק חכם יודע לנצל קופון ולמנף אותו. נכון, ישראלי קונה קפה ב 20 שקל בול, אבל האם ניסיתם לתת לו כרטיסיה לקפה 10 חינם? או האם ברגע שהיה אצלכם ניסיתם לקשור אותו בדרכים שיווקיות נוספות? הקופון הוא דרך להביא תנועה, אבל ברגע שהלקוח אצלכם, העבודה רק מתחילה ואתם מקבלים הזדמנות לפתח את הקשר עם הלקוח ולשמור עליו לטווח רחוק.
דורון | 16.07.11
43.
כבעלת עסק, צריך לדעת לנהל את שיווק הקופונים בחוכמה
אני פירסמתי קופונים לטיפול פנים, לא ציפיתי להרוויח וידעתי שרק קומץ קטן תישארנה לקוחות שלי במחיר מלא (הן נבהלו מהמחיר שלי שהוא מחיר ממוצע לטיפול) כי הן רצו לחזור, מכיוון שהיו מרוצות. חלקן חזרו, חלקן רכשו מוצרים , אבל מעטות כי רובן מחפשות את המבצעים ומי שרגילה לשלם מחיר מוזל על מוצר או שירות ולא משנה מה, אם יש לה אופציה לשלם פחות אז למה לשלם יותר? כבעלת עסק, אני מאמינה שיש לדעת איך להתנהל נכון, אפשר לעשות את המבצע הזה נקודתי: חשיפה, עונה מתה, תזרים מזומנים, לכסות עלות של מכשיר חדש וכן הלאה. עסק שמתבסס על קהל שברובו מקופונים במקרה הרע יפסיד כסף ובמקרה הטוב רק יגלגל כסף ללא רווחים, מבחינתי אני מקימה עסק שאמור להרוויח ולא רק לגלגל כסף.
tאורלי | 16.07.11
40.
קופון זה סך הכל כלי -וצריך לדעת איך לישתמש בו
אז יופי מגיעים הרבה לקוחות שלא חוזרים אחרי זה -גיליתם לי את אמריקה הרבה באשמתכם שלא הכנסתם הגבלות נורמליות לקופון לדוגמה 1+1 במזון שלפחות מוצר אחד יקנו במחיר מלא אבל לא רק הגבלה רק על הארוחה ולא על השתיה -כי מי יושב במסעדה בלי לקנות שתיה ? וכו וכו כל עסק והשטויות שלו -הגבלות מסננות חלק מטפילי החינם כי טפילי החינם לא משנה עם יש להם כסף או לא -לא ישלמו מחיר קרוב למלא אף פעם ולא יבוא לאחד +אחד -כי הם קמצנים שיהיו מוכנים לשרוף המון דלק על נסיעה של כמה סעות הלוך וכמה שעות חזור רק כדי "לדפוק את השיטה " ברגע שהגבלות מנפנפות אותם נישארתם עם לקוחות שאולי יקנו בעתיד גם בלי קופון וגם לא הפסדרת את התחתונים
קרירין  | 16.07.11
39.
לדעתי המקרה ההפוך שבו מרגע שמבינים שיש לך קופון השירות והיחס הופך להיות מגעיל
יצא לי להיכנס למסעדות שבחיים לא הייתי מגיע אליהם ללא קופון, היחס היה מגעיל, אוכל דוחה והכל החמיר מרגע ששמעו שיש לנו קופון. בנוסף המחירים של המסעדות היו מעבר לכל היגיון סביר (מנת פרגיות ב- 80 ש"ח) כך שממש לא השתלם לקנות מנות נוספות ברמת האיכות הזו... עסק שלא נותן 100% לבעלי הקופון פשוט מפסיד את הלקוחות - אין טעם לביא יותר לקוחות בלי לספק להם מוצר מעולה. הרי המטרה היא חשיפה - אגב, הם שכחו לספר שההכנסות גם מלקוחות שלא מימשו את הקופון נכנסו לכיס שלהם ומדובר באחוזים גבוהים!
 | 16.07.11
38.
בארה"ב חלק מהתחשיב היה הרווח מקופונים לא מנוצלים. בארץ לא פראירים
בארה"ב עשו מחקרים וגילו שאחוז הקופונים הלא מנוצלים עד שפג התוקף עומד על 15-20 אחוז. זה רווח נקי לבעלי העסקים. וזה כנראה חלק מהמודל העסקי שיעלם כשתרד ההתלהבות של הצרכנים מהקופונים. אבל בארץ אנשים לא פראירים. יש לי חבר מכור לקופונים שמטריד אותי ואת יתר מכריו כל העת בהצעות ללכת לאכול במסעדות רק משום שיש לו קופון שהוא ממש חייב לנצל..אינני יודע מה האחוז של קופונים לא מנוצלים בארץ אבל אני מהמר שהוא קטן מאוד מאוד.. בשיטה הקפיטליסטית החזירית הנהוגה בארה"ב ובארץ חברות מפתות צרכנים במחירים נמוכים אבל תוקעים להם כל מיני "אקסטרות" בחיובי יתר בסכומים קטנים שרובם לא מרגישים או לא מוצאים את הכח לריב עליהם. כשמדובר על עשרות אלפי, מאות אלפי או מיליוני לקוחות זה מכניס רווחים עצומים (ראו חברות סלולר אינטרנט טלפון בינלאומי ובנקים). אצל עסקים קטנים שמספקים מוצרים או שירותים בעסקאות חד פעמיות זה לא עובד ככה. לכן חלקם מפסידים אבל הם יכולים להאשים בזה רק את עצמם.
michael | 16.07.11
36.
תשובה ל-25
הפוד קוסט הוא 30% אבל יש גם עלות עובדים (לייבור) 40% (כן טבחים, קונדיטורים, שוטפי כלים, ברמנים, אחמשים, מארחות ועוד אנשים במנגנון שאתה בכלל לא יודע שעובדים שם, עולים כסף) הוצאות קבועות הן כ-20% (שכירות, ארנונה, מים, גז חשמל, מיסים, ריסוס, חומרי ניקוי, כלי אריזה חד פעמיים, עורך דין, מנהל חשבונות, רואה חשבון, עמלות אשראי, עמלות בנקים, חשבון טלפון ואינטרנט ומה לא) מה שמשאיר אותנו עם רווח נקי של 10% ואז לפי החישוב כשמנה עלתה 3 שקלים ונמכרה ב-10 הרווחנו עליה שקל אם היא נמכרה ב-5 הפסדנו 4 שקלים על כל מנה שנמכרה
דני | 16.07.11
35.
מחירי מסעדות מנופחים
בד"כ הקופונים האלה לא כל כך משתלמים, צימר ב500 שקל באמצע השבוע זה לא בעיה למצוא. למעשה הוא לא שווה יותר מזה. מה שבעלי הצימר הבינו זה שהמחיר מושך יותר אנשים ומגדיל להם את התשואה. אם תמכרו ב1600 רוב הזמן המקום יהיה ריק, אם תמכרו בפחות יותר אנשים יבואו והעבודה למעשה תהיה אותו הדבר מבחינתכם. קוראים לזה אגב היצע וביקוש. בתי קפה גובים על ארוחות בוקר 70 ו90 שקל כאשר מביאים לכם כמה גבינות ביצה קפה וכמה ירקות חתוכים - העלות של זה היא לא יותר מ10 שקלים לעסק ואז הם טוענים שהם מפסידים - גם עם הקופון הם מרויחים אבל פחות, אולי אפילו בצורה הגיונית. אבל ככה זה בארץ, כולם מפקיעים מחירים ומתלוננים, הלקוחות 'מתקמצנים' כי הם לא רוצים להשאיר טיפ לשלם על השרות, הם לא מזמינים ארוחת בוקר בצימר אחרי שהעלנו את המחיר פי 2 והורדנו את כל התוספות. הלקוחות לא חוזרים לשלם במחיר מלא, אולי השרות והאיכות של האוכל לא היו מספיק טובים, כשאתה מגיע למסעדה ורואה שהמחירים פי 2 ממה ששלחמת על הקופון ולא נראה לך שהם שווים יותר אז כנראה שלא תחזור. מצד שני, לא אותם אנשים צריכים לחזור, אולי הם ימליצו למישהו אחר.
נעם | 16.07.11
33.
מחיר הקופון משקף את העלות האמיתית של המוצרים והשרותי המוצעים
המסעדות בהאץ ובכלל שאר המוצרים והשרותים המוצעים בהנחות מתומחרים מעל העלות האמיתי שלהם והאנשים מרגישים שהעלות גבוהה מהתועלת. הרבה פעמים מרגישים ששמשלמים הרבה יותר ממה שמקבלים ולכן עלות הקופנים משקפת את העלות האמיתי של המוצר או השרות שאנו רוכשים. אם המסעדות ובתי הקפה יתאימו את עצמם למציאות ולתחרות שקיימת בשוק ויורידו את המחירים למחירי מציאות, הם לא יצתרכו את הקופונים. בקר להפסדים אני מאוד סקפטית..
נטלי | 16.07.11
32.
אני קורא כאן את התגובו של השכירים שלא מבינים דבר וחצי דבר בתמחור ועסקים ורק באין בתלונות
ל 25, קפה ומאפה שעולה 20 שקלים שווה רבע? ברור, אבל איפה השיכורת של המקום? והתשלום על הזיכיון? והמשכורות לעובדים? והמיסים? אתה יודע מה זה בכלל להחזיק עסק? שכירים חוצפנים חושבים כל הזמן שעובדים עליהם. יש לי חדשות בשבילכם, המחירים בארץ גבוהים בגלל במדינה והמיסים שלה ולא בגלל בעלי העסקים.
קובי | 16.07.11
30.
לכל מי שנתפס על ה- פודוקוסט = 30%
זה לא שהרווח עומד על 70%. בנוסף לפודקוסט יש עוד לא מעט הוצאות: שכר דירה, שכר עבודה, מיסים, ביטוחים שונים, חשמל ועוד. עסקה טובה, בעיני, היא עסקה שבה שני הצדדים יוצאים מרוצים. אני שמח כשאני מוצא עיסקה בה אני משלם בזול, אבל אינני מצפה שהצד השני יפסיד.
שמוליק כהן | 16.07.11
28.
לתגובה מס 25
זה נכון שהיעד של הפוד קוסט בעסק נורמלי צריך לעמוד על 30% ואף מעט פחות מזה... אבל אתה לא לוקח בחשבון שמעבר לפוד קוסט(עלות המנה) יש לייבור קוסט(עלות העובדים), והוצאות שוטפות נוספות שעליהן לא ארחיב... הפרקטיקה שונה לגמרי מהקוטג' של תנובה הן במרווחי הרווח, בערך 1000% מכל עסק אחר, ולתנובה יש כח שאין לאף בית קפה/מסעדה, אפילו כמו ארומה.... לפחות אל תגיב דברים שאין לך מושג בהם, או ששמעת ממקור לא מוסמך...
שתיים | 16.07.11
27.
ל-25: הדוגמה שלך איומה
יחי ההבדל הקטן: תנובה מוגנת ע"י המדינה מאז ומעולם. תנובה מוכרת כמויות אדירות של תוצרת. תנובה בעלת מספר מפעלים שונים שמוכרים סוגי מזון שונים (כולל בשר כמובן). תנובה היא כמעט מונופול מבחינת השוק שהיא שולטת בו. תנובה אינה מגלה מהם שולי הרווח שלה. עכשיו תגיד לי מה מהסעיפים שלמעלה מקביל לבית הקפה עליו אתה מלין? (חוץ מזה שהחלב מן הסתם כמובן מתוצרת תנובה)
גיל | 16.07.11
25.
הסברתם בדיוק למה הקופונים מכשילים אתכם
הסיבה היא שעסקים קטנים מוכרים את התוצרת שלהם במחירים מופקעים. במיוחד בתחום המזון שם קפה ומאפה עולים 20 שקל למרות שהם שווים בערך רבע מזה. "הפוד קוסט הוא סביב 30%, כלומר מנה שנמכרת בדרך כלל בעשרה שקלים עולה לי שלושה שקלים, ושבעה שקלים אמורים להישאר רווח". אתה מבין? אתה מצפה להרוויח 7 שקלים על מוצר שעולה לך 3 שקלים ואז מתלונן שאתה מרוויח רק 2. אם המוצר עולה לך 3 שקלים ואתה מוכר ב-5, אתה מרוויח 40% אבל אתה רוצה להרוויח 300%. במה הפרקטיקה הזו שונה מהקוטג' של תנובה?
אחד | 15.07.11
21.
הכי מצחיק, שהאשמה מוטלת על הקופונים.
אנשים עושים שיקול דעת מוטעה בקשר לעסקים שלהם, ובוחרים באסטרטגיית שיווק ומכירות שהתבררה כשגויה עבור העסק הספציפי שלהם, ואז עוד מתלוננים על זה שהם עשו טעות? מה הם רוצים בדיוק? שנבוא ופשוט ניתן להם את הארנק שלנו? שנעביר להם את המשכורת שלנו? מה? זה קצת מזכיר את המחאה "נגד מחירי הדיור". מה בדיוק הבקשה האופרטיבית של המוחים האלה? שבעלי הדירות יורידו את שכר הדירה למרות **שיש אנשים שמוכנים לשלם הרבה יותר**? זה מדהים - גם בעלי העסק מתקרבנים ומתלוננים על לקוחות קמצנים, ובמקביל, גם הלקוחות עצמם מתלוננים על בעלי העסק הגזלנים. לאף בעל עסק לא "מגיע" להמשיך לקיים את העסק, אם העסק גרוע. ולאף שוכר דירה לא "מגיעה" דירה במיקום גיאוגרפי מצוין במחיר נמוך. אף אחד מהדברים האלה הוא לא זכות בסיסית. תרבות ה"מגיע לי" הזאת הגיעה כבר מזמן יצאה מכל החורים.
דוד, סטודנט בטכניון. | 15.07.11
13.
איזה בולשיט, ושלט חוצות או טלווזיה זה שונה ?
אז למה לפרסם בכלל ??? הקופונים זה פשוט עוד מידיה של פירסום בדיוק כמו העיתון הטלוויזיה ושלטי חוצות... למה שמה הם מרווחים כסף ??? ההיפך אין להם שמה הבטחה לכלום בעוד פה לפחות יש משהו וודאי... בקיצור שטויות ולאינטליגנט שאומר שהוא פשט את הרגל בגלל הקופונים רני אומר תחזור לבית ספר ותלמד דבר או שניים
רועי | 14.07.11
12.
הכי "אהבתי, את זה שקרא לישראלים שקונים קופנים ובאים אליו שהם בררה.
במדינת ישראל, השכר לא גבוה. קשה לחיות ולהתקיים. כבר אין יותר 3 מעמדות, מעתה יש שניים, עשירים ועניים. אז רוב העם שנחשב לעני קונה קופונים ונוהר אחריהם מכיוון שבלי זה הוא לא יוכל להרשות לעצמו. אני מודה ומתוודה, מאז שיש קופונים מבחינתי לא שווה ללכת למסעדה בלי זה. אף על פי כן, זה לא אומר שאני לא הולכת מידי פעם, למספר מקומות מצומצם שאני חושבת שהם מצויינים ואני מאוד נהנית בהם ברמה שבה שווה לי לשלם מחיר מלא. זה גם נכון שכשמוכרים קופונים למקומות לא מוכרים אנשים עשויים לחשוב שאין להם לקוחות. א-ב-ל מספר רשתות מוכרות שמכרו קופונים ואני רואה בעיניים כשאני שם שיש להם הרבה לקוחות, זה לא מה שגרם לי לחשוב שחסר להם משהו. נקודה נוספת, יש הרבה אתרים שמרכזים את מה שאתרי הקופונים מציעים בעמוד אחד. הרבה מכירות מכל מיני סוגים הן למעשה לא הנחה של 50% כלל וכלל! מפרסומה של טלוויזיה לפני כמה זמן, בזאפ היו תוצאות של אותו מחיר כפי שמציע הקופון, רק בחנויות אחרות. צימרים? מי ישן בצימרים במחיר מלא? לא מזמן הייתה כתבה בטלוויזיה שלפעמים שווה להתקשר אל הצימר עצמו לפני שקונים קופון, כי הוא יתן לך את אותו מחיר, רק שהוא ירוויח לעצמו את העמלה. גם בלי הקופוני אף אחד לא משלם אלף שקל ללילה לצימר ואם כן, כנראה שהוא לא יודע לדבר ואיך לבחור את הצימר שלו. אז תודה רבה לכל בעלי העסקים שנחשפו כאן, ותודה למי שהתייחס לציבור שקונה קופונים כאל בררה. זה מאפשר לנו לדעת איך אתם חושבים עלינו, ואיך להמנע ממי שגם מציע משהו שאף אחד לא הכריח אותו להציע, וגם מתכל בעין עקומה על מי שמעז לקנות קופון שהוא הציע ולבוא אליו. לכל מטבע יש 2 צדדים. המסעדות מנסות למכור, והאנשים מנסים להתקיים בכבוד במדינת ישראל עם השכר הנמוך. כל בעל מסעדה וכל מוכר בתור אדם פרטי היה מעדיף לרכוש דברים במחירים יותר מוזלים אם אפשר, כי זה נוגע לכיס שלו. אז למה לשפוט? תהיה מלכתחילה הוגן במה שאתה מציע, ואז לא תצטרך קופון, כמו אותן מסעדות שאני ממשיכה לבוא אליהן במחיר מלא שהוא מלכתחילה זול משל המתחרות, ולא נופל באיכות מבחינת שום אספקט.
מיה | 14.07.11
9.
בעלי העסק צריכים להתייחס ל"הפסדים" כהוצאות פרסום.
ברור שעסקים לא ירוויחו מהקופונים, כי זו לא המטרה. עצם העובדה שאני שומע כל "המבוך" בלי קמפיינים ענקיים זו ההישג. כמו כן,למה שאני אנסה בית קפה חדש? טוב לי בבית קפה ליד הבית. אם בית עסק חושב שהוא מוצלח מהאחרים אז סביר להניח שלאחר ביקור ראשון עם קופון יחזרו אליו לקוחות (כאלה שהוא רוצה שיחזרו,כי הם מעריכים את האיכות) ויהיו כאלה שיצודו את הקופון הבא(לא לקוח מוצלח במיוחד)....
דני | 14.07.11
5.
שטויות, המחירים בארץ כל כך מנופחים שגם אחרי הקופון לא מפסידים
צימר סופר מפואר בגרמניה עולה בין 60 ל-110 יורו ללילה תלוי במיקום ובעונה, ובגרמניה שכר העבודה יותר גבוה מכאן. אז בטח שב-499 ש"ח ללילה בעלי הצימרים לא מפסידים. כנ"ל במסעדות וחנויות בגדים וכולי. מי שהפסיד זה מי שכנראה גם ככה היה פושט את הרגל...
 | 14.07.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת