אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ראש עיריית באר שבע: "שדה תעופה בנגב יספק אלפי מקומות עבודה"

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
חייבים לבנות נמל תעופה בין לאומי בנבטים
נמל התעופה הבין לאומי המשלים לנתב"ג חייב להיות ליד העיר באר שבע בירת הנגב בבסיס נבטים. שטחי אדמה יש שם כמעט ללא הגבלה. הקמת נמל תעופה בין לאומי באיזור נבטים תייצור תנופת פיתוח לכל האיזור. וגם תוסיף מקומות עבודה רבים לכל תושבי הנגב ליהודים וגם לבדואים. בנית נמל תעופה בנגב תביא לדרישה של עובדים בתחומי הביטחון תחזוקת המטוסים מכונאי מטוסים עובדי נקיון פקחי טיסה עובדי בנין חשמל וגם לנהגים. תוספת של מקומות עבודה לאיזור באר שבע תמנע את ההגירת התושבים. ורק תגרום לגידול באוכלוסית הנגב.
יואל פרידג'ון | 22.07.11
7.
אני לא מאמין שיש דגובות כאלה
מה קורה לכם אנשים תפקחו את העייניים שלכם הנגב זה האזור הגדול ביותר במדינה שלנו עם שטח לא מנוצל באר שבע זו עיר היחידה בנגב שנותנת את איכות החיים הגבוה ביותר שאדם צריך .. אם לא שמתם לב באר שבע הפכה להיות העיר הפופולרית ביותר במדינת ישראל התרבות בבאר שבע לא יורדת מהתרבות במרכז הארץ להזכירכם הבית ספר הראשון למשחק שלא בת"א נמצא בב"ש !!! נמל תעופה בבאר שבע זה רעיון מצויין שיכול אך ורק לעלות את איכות החיים של כל תושבי מדינת ישראל יש שטח ויש כל מה שצריך... אני מאמין שכל מי שגר מחוץ לב"ש לא יודע מה יש בא ומכיר אך ורק את תחנה מרכזית (שדרך אגב מתחילים לשפץ אותה ) באר שבע זו עיר שיש בא תרבות צעירים העיר הסטודנטילית הטובה ביותר (55000 סטודנטים ) מועדונים ברים וכל מה שצריך בשביל לחיות ברמה הגבוה ביותר ואם באמת יהיה שדה תעופה מרכז הארץ יתפרש עד לצפון .. ומישהי שרשמה עברתי מבאר שבע בגלל מחירי הדירות יחסית לאזור המרכז המחירים ממש נמוכים !!! אני נשמע כאילו אני מהעיריה או משהו כזה אבל זה לא ככה אני פשוט נולדתי בבאר שבע ומטייל המון בארץ ובעולם ובאר שבע היא העיר הטובה ביותר שאוכל להיות בא אתה מתמכר לאנשים לאויר ולכל הסובב לך !!!
גלעד  | 21.07.11
5.
מהלך חשוב מאין כמותו- שיהיה להם המון בהצלחה
הגיע הזמן שגם הצבא וחיל האויר יתגמשו בנושא הזה, כי זה באמת ישדרג את הנגב בצורה חד משמעית. מלונות, תיירות, מקומות עבודה, עסקים - כל הנושאים הללו יקבלו דחיפה אדירה בנגב. וכך גם התחבורה אל הנגב ובתוכו. מעבר לכך - שמבחינת העלות של הקמת השדה - זה הרבה יותר זול מאשר להקים שדה חדש בגודל שיש שם. את הפערים אפשר להעביר לטובת חיל האוויר על מנת שלא יצטרך להתפשר ברמת האימונים, אולי בהקמת מסלול המראה נוסף שיאפשר יותר גמישות לכל הצדדים. החיסכון עדיין יהיה מאד משמעותי. חיל האוויר חייב לרדת לקרקע ולהקשיב לדרישה החשובה של פיתוח הנגב. כל צה"ל עושה דברים חשובים בתחום - זאת צריכה להיות התרומה הגדולה של חיל האויר. מעבר לכך שזה יעזור לכך שטייסים ירצו יותר לגור בנגב לאחר שירותם מכיוון שיוכלו גם לעבוד בשדה התעופה - וזה יתרום בהבאת אוכלוסיה איכותית לנגב. חוצמזה: באופן כללי שדה תעופה משלים יוזיל את הטיסות ויאפשר קיומו של לואו קוסט אמיתי. המבנה השלם של טיסות לואו קוסט הוא כזה שבו החברות הזולות חונות וממריאות משדות תעופה זולים יותר. התחרות בין שדות התעופה, וההוזלה של השהייה בנבטים על פני נתב"ג - תייצר הוזלה מיידית של מחירי הטיסות. לסיכום: חיל האוויר: תנחתו ותקשיבו לקולות של תושבי הנגב. תתגמשו, ותצאו מהקיבעון והזלזול בדרישות של ראשי הרשויות. לא צריך לפגוע כל כך גם בתושבי הנגב וגם בתושבי הגליל בגלל הצורך ליצור סינכרון של הטיסות האזרחיות והצבאיות. זה כבר עובד בנתבג ובשדות אחרים ברחבי הארץ ואפשר למצוא לכל דבר פתרון. אם רק רוצים.
בני | 20.07.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת