אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אחרי ההצלחה באייפון: אפליקציית השיחות וייבר מגיעה לאנדרואיד

24 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

24.
תשובה לאנה
שלום אנה, דווקא כן הסברתי את התשובה לשאלה הזו בתגובה מס' 14. לא התכוונתי להתחמק, ואני מתנצל אם זה נראה כך, ולכן אסביר שוב: הרשאות הקלטה הינן הכרחיות עבור תוכנות VoIP. בלעדיהן לא ניתן לייצא מהמכשיר את השמע בזמן קיום שיחת וייבר (ולכן גם סקייפ, או כל אפליקציית VoIP אחרת תצטרכנה את ההרשאה הזו). בלי ההרשאה הזו, הצד השני לא ישמע מה שאת אומרת, כי המיקרופון של המכשיר שלך לא יורשה להעביר שמע לאפליקציה. איתי.
Viber | 04.08.11
22.
תגובה לנתן
נתן, שמי איתי, ואני נציג וייבר. אני מתנצל אם הרגשת שמתעלמים ממשתמשי אנדרואיד - דווקא ההפך הוא הנכון. ההתמקדות העיקרית שלנו בחודשים האחרונים היתה מוקדשת כמעט כולה לפיתוח ותחזוק וייבר על אנדרואיד. בכל מקרה - אתה מוזמן בכל עת לפנות אלי פה או בעמוד הפייסבוק שלנו, ותמיד תקבל תשובה מלאה.
Viber | 02.08.11
20.
לגבי איכות הקול בוייבר
חיבור לרשת ה-3G הסלולרית יכול להיות קטוע לפעמים ואין לנו כ"כ מה לעשות בעניין. הבעיה נגרמת כתוצאה מהפרעות קליטה, עומס על הרשת, וכו' וכו' (ז"א חוסר היציבות קיים כבר ברשת, זה לא אינטגרציה רעה ספציפית של וייבר עם 3G). העניין לחלוטין בידיים של חברות הסלולר. אנחנו מתכננים בעתיד לתת אופציה "להוריד" את איכות השיחה בעת שמדברים בוייבר על 3G (ז"א "להקריב" איכות ע"מ למנוע ניתוקים והפרעות בשיחה). בכל מקרה - שיחת WiFi-WiFi תמיד תיתן לך את הביצועים הטובים ביותר ואת האיכות האמיתית הפוטנציאלית של וייבר.
Viber | 01.08.11
16.
איתי היקר, תודה על התגובה שלך - אני בהחלט אקרא בעיון את ה Privacy Policy
מעבר לכך, אני תמיד אעדיף להשתמש ולתמוך בטכנולוגיה ישראלית ואם כבר נגענו בסקייפ ... אחרי הרבה שנים הסרתי אותה מהטלפון. הגרסאה האחרונה שלהם לאנדרואיד פשוט מעיקה, רצה כל הזמן ברקע, בלתי אפשרי לסגור אותה - וגם כסלבסוף מצליחים - היא צצה לה שוב משום מקום. אני לא מוכן להתקין אפליקציות שכופות עלי דברים, במיוחד אם בחרתי לסגור אותן. לגבי מיקום - זה בדיוק מה שהפריע לי, שלא ראיתי שום שרות או פיצ'ר שקשור למיקום. בכל מקרה, שיהיה לכם המון הצלחה, לי אישית ההודעה האוטומטית מפריעה מאד, אבל יכול להיות שלרוב המשתמשים לא. תודה רבה על התגובות שלך עד כה - זה בהחלט לא מובן מאליו.
דג | 28.07.11
15.
תשובות מפי נציג וייבר
אין שום בעיה להזדהות - שמי איתי, ואני נציג החברה :) אני מודה לכם על הפידבק וההערות. אענה על השאלות שהופנו אלי: 1. אנחנו מבינים את המצב שאתם מתארים כבלתי-רצוי, אבל בשלב זה, בו האפליקציה ממתגת את עצמה כאפליקציית תקשורת פשוטה ויוזר-פרנדלי, זו ההחלטה שהתקבלה באשר להודעה האוטומטית לחברים לגבי התקנה של וייבר. הרשה לי לשוב ולהדגיש שתוכן ההודעה לא אישי, ובאופן מודע ומחושב ניסחנו את הנוטיפיקציה הזו כהודעה שנראית אוטומטית, שמקורה באפליקציה ולא מהמשתמש, ובכך, עפ"י הפידבק שקיבלנו משלל המשתמשים שלנו ברחבי העולם, וידאנו שלא קיבלנו פידבק שלילי על כך. 2. הרשאות ההקלטה נחוצות עבור כל תוכנת VoIP (שמעבירה דיבור ע"ג הרשת). אותו דבר עם SKYPE. 3. הרשאות מיקום רלוונטיות לגירסה הבאה שלנו (Viber 2.1), שתכלול פיצ'רים בתחום. אתה מוזמן לקרוא את ה-Privacy Policy שלנו בעמוד הבית אם יש לך חששות כלשהם לגבי פרטיות המשתמש (וכמובן גם לשאול אותי פה).
Viber | 27.07.11
13.
שאלות לנציג וויבר
ראשית, קבל את הערכתי על התשובה הישירה ועל התגובה שלך. לגופו של עניין: 1. לא כ"כ ברורה לי תשובתך לגבי "וייבר באופן אוטומטי שולח הודעה *למשתמשי הוייבר בלבד* שנמצאים ברשימת הקשר ומודיע להם שחבר שלהם התקין וייבר" לדעתי אתם חייבים להבין שרשימת אנשי קשר בטלפון אינה רשת חברתית. לא כל איש קשר הוא חבר: ישנם כאלו שרשומים לשם סינון, ישנם כאלו שרשומים לצרכי עבודה וישנם כאלו ששכחתי למחוק ואני כבר לא רוצה להיות איתם בקשר. יכול להיות שגם הבוס שלי וגם המתחרה שלו רשומים באנשי קשר וגם אם הרעיון שלכם יפה - הוא לא מתאים לכל מצב. לא יותר פשוט לשאול את המשתמש אם הוא מעוניין להפיץ את ההודעה הזו ? 2. לא ענית מדוע אתם מבקשים הרשאות להקלטה. 3. לא ענית מדוע אתם מבקשים זיהוי מיקום. שוב, תודה רבה על ההתיחסות.
דג | 26.07.11
11.
תגובת VIBER
שלום לכולם, כאן נציג חברת וייבר. ברצוני קודם כל להודות למחבר הכתבה על הסקירה של האפליקציה שלנו. בנוסף, אשמח להגיב לשאלות המשתמשים: 1. לגבי המודל העיסקי שלנו (והחשדות הבלתי-מבוססים לגבי שימוש לא-נאות במידע של המשתמשים שלנו) - כרגע אנחנו מתמקדים בשכלול האפליקציה, הוספת פיצ'רים ותיקון באגים. בעתיד אנחנו מתכננים להשיק שירותים מתקדמים בתשלום שיהיו אופציונליים בלבד. בכל מקרה, האפליקציה עצמה והשירותים הבסיסיים (שיחות + שליחת הודעות רגילות) יהיו כולם בחינם תמיד. כך התחייבנו, וכך יהיה. בנוסף, כמובן, אנחנו לא מוכרים או עושים שימוש לרעה במידע שמגיע לידי השרת שלנו. המידע נעול וללא גישה לעובדים, והשימוש בו הוא למטרות פונקציונליות בלבד. 2. אני מודעים לבעיות שחלק מהמשתמשים שלנו סובלים מהן, וזה כתוצאה מהעובדה שאנדרואיד קיים על כ"כ הרבה מכשירים שונים ("פרגמנטציה"). אנחנו עובדים מדי יום ע"מ לפתור את התקלות הללו, ונוציא גירסאות מתוקנות בהקדם האפשרי. 3. לגבי "ההודעות שנשלחות לכל החברים" - מדובר בטענה לא נכונה. וייבר באופן אוטומטי שולח הודעה *למשתמשי הוייבר בלבד* שנמצאים ברשימת הקשר ומודיע להם שחבר שלהם התקין וייבר. ההודעה היא לא אישית (יותר מזה - ברור שהיא אוטומטית), ולכן אנו מאמינים שקשה מאוד לגרום למבוכה כתוצאה ממנגנון זה. אתם כמובן מוזמנים לשאול כל שאלה נוספת שעולה על דעתכם, בשביל זה אני פה. תודה, וייבר.
Viber | 25.07.11
10.
בהמשך ל 8, מישהו שאני שאני מכיר התקין וקרה משהו מאד בעייתי.
התוכנה שלחה "הודעה" לכל מי שבספר הטלפונים שלו ושהתקין אותה ... כלומר חברות לא מבינות שלא כל מי שרשום בספר הטלפונים שלנו זה אומר שאנחנו חברים שלו ? לא למדו את הלקח של גוגל באז ? לפחות שישאלו לפני שמפעילים דבר כזה - זה יכול לגרום לנזקים, מבוכות והרבה בעיות.
דג | 22.07.11
8.
מסכים עם 2. וזה רק מעלה תהיות לגבי רמת ההרשאות שהתוכנה דורשת
רציתי לנסות ואז כמו שאנדרואיד מאפשר - סקרתי את רמת ההרשאות שהתוכנה מבקשת וקיבלתי חום. יכול להיות שאני סתם חששן אבל לפתוח את כל החיים שלי לתוכנה / חברה לא מוכרת ובלי להבין אילו נתונים הם אוספים ? למה לכל הרוחות הם צריכים נתוני מיקום ? למה הם צריכים יכולות הקלטה ? ברור למה הם צריכים את מספר הטלפון שלנו .. (אבל זה שהם צריכים לא מרגיע אותי) לא נראה לכם מטריד שחברה שמעולם לא שמעתם עליה - תחזיק בכל רגע שאתם מחוברים את מספר הטלפון הנייד שלכם ? מיקום שלכם ? כל אנשי הקשר ? וגם יכולת להקליט שיחות ???? לצלם תמונות ווידאו ?? אני מסכים עם 2 שהמודל כאן לא ברור וזה רק מגביר אצלי את החשש ... עדיף כבר תוכנה עם פרסומות. אולי התוכנה תמימה לגמרי אבל אני אישית חושש.
צ | 20.07.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת