13. תגובה ל 2 מה פתאום שדה תעופה במגידו ? אם אתה מעוניין שירחיבו את שדה התעופה בחיפה, אבל בשום אופן לא צריכים להרוס את כל העמק היפה ברעש וזיהום מטוסים וביננו,איזה מדינה קטנה יש לנו אז מה הבעייה לנסוע לנתב"ג הרי לא כל יום אתה טס. אלון | 09.08.11 (ל"ת)
12. חייבים להפריט את בניית השדה, מה זה מפחדים מועד רשות שדות התעופה ? ככה מנהלים מדינה ? סוף סוף יש הזדמנות לייצר תחרות בריאה בין רשות שדות התעופה והסקטור הפרטי, מדוע לוותר ? משמעות ההחלטה היא מאות מיליוני שקלים נוספים בהקמה ומאות מיליונים נוספים בתפעול. חבל...אבל לא מאוחר מדיי, אני קורא לנציגי הציבור ובמיוחד משרד האוצר להביא את הנושא לדיון ציבורי בשקיפות מלאה. בכיר בתחום התשתיות | 25.07.11 (ל"ת)
11. את נתבג 2000 פתחו ב2005 נראה מה יעשו עכשיו בטלני הממשלה ורשות שדות התעופה באנגליה פתחו את טרמינל 5 שהוא יותר גדול מנתבג כולו בדיוק בזמן המתוכנן ובדיוק בתקציב. שם ההקפדה הייתה עד רמת ראש הממשלה. אני מקווה שהממשלה ורש"ת לא יפגינו את העליבות הרגילה. עיין ערך דלק פסול (והחקירה התפוגגה) עיין ערך הורדת הדירוג של נתבג וחכה לפישולים הבאים. מתי | 25.07.11 (ל"ת)
10. נת-BUG עוד לא בנו עד היום את מתחמי שרוולים A+E בנתבג ורוצים להשקיע כסף במקום אחר , מגלומנייה בהתגלמותה! שייסמו לבנות את הטרמינל ויוסיפו בכך עוד 16 עמדות חנייה בנתבג אחר כך שישקיעו בשדה אחר שלא ברור את מי ישרת , בטוח לא את גוש דן והצפון. | 24.07.11 (ל"ת)
9. כן, זו הבעיה העיקרית באילת ובתחבורה במדינה מדינת חלם. מיליארדי שקלים על פיל לבן. בו בעת, שבמדינה יש קולות גועשים על מרמור ממדינות הקפיטלסטית של הקואלציה. אין גבול לאטימות. הנמל באילת - זו הצרה??? מה עם התחבורה הציבורית (שלא נזכיר את המילה "רכבת קלה" רחמנן ליצנן)? מה עם מחירי הדלק? מה עם פיתוח תשתיות (בניית מחלפים, הרחבת כבישים)? אודי | 24.07.11 (ל"ת)
5. תגובה ל 2 ממש אבל ממש לא צריך! אז תיסע כמה שעות לנתב"ג, לא יקרה לך כלום... כמה פעמים אתה כבר טס לחו"ל ? כל יום ? רוב האנשים טסים פעם-פעמיים בשנה ולא יקרה דבר אם יסעו קצת עד נתב"ג, לא צריך להיות מפונקים! בנייה של שד"ת באזור זה תהרוס את כל הייחוד שלו ואת החיים המדהימים של השקט והשלווה שקיימים שם. צריך לקדם את הצפון כמו שאמרת, אבל בדרכים אחרות, כדוגמת מרכז ההייטק ביקנעם שנמצא בתנופת בנייה. נמלי תעופה צריכים להיות במקומות המרוחקים ככל הניתן מתושבים! ליאור | 24.07.11 (ל"ת)
4. השדה החדש יהיה מרוחק 25 ק"מ מהעיר !! והיות שרכבת לא תהיה פה ב 28 שנים הקרובות, עם הזמן שיתבזבז על הקטע הנוסף תמנע-אילת - עדיף כבר לנסוע ברכב י | 24.07.11 (ל"ת)
3. משהו לא מסתדר לי.... איך בונים שדה תעופה שלם בשלוש שנים ואילו מסלול בנתב"ג לוקח לסלול שנתיים ולכן כל הלילה נוחתים לנו מעל המושב ?מישהו יכול לענות? משמר השבעה | 24.07.11 (ל"ת)
2. יש להקים נמל תעופה בינלאומי ליד חיפה במגידו. 2 מליון תושבי הצפון לא צריכים לנסוע 4 שעות לנתב"ג לקדם את הצפון | 24.07.11 (ל"ת)
1. אני מתחיל לספור אם זה יהיה פעיל לפני 2045 אני צנצנת. ועדת החקירה על השחיתות והעיכוב בלוחות הזמנים כבר מוקמת בימים אלו. כל פרוייקט תשתית גדול צריך לתת לחברות סיניות ולא לחברות ישראליות שרק מקשקשות ודורשות עוד כסף. רעיון נוסף בכדי לזרז הוא שהשדה יוכרז כשדה תעופה לחרדים בלבד brooklyn | 24.07.11 (ל"ת)
הממשלה אישרה: נמל תעופה בינלאומי יוקם בתמנע
13 תגובות לכתיבת תגובה