אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אלפא? בטא

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
כמה רוע ושנאה
אני בטוח שאף אחד כאן לא נשא ברכב .אני נשאתי מספר פעמיים וחייב לומר שמאד התרגשתי.כמו בכל רכב יש דברים טובים ופחות טובים.בהתיחס לכתבה אז ככה: מסכים באופן חלקי לגבי פנים הרכב ,הוא יפה נאה אבל חלק מהפלסטיקה מרגישה לא מספיק איכותית ביחס למחיר ואפילו ביחס לפנים של 159.לגבי הכסא ממש לא נכון.לגבי קרוז קונטרול בכלל בולשיט. מי בכלל צריך קרוז קונטרול ברכב ידני.העיצוב של הרכב אפילו מהפכני ומושלם. המנוע שהוא בכלל שכמעט שכח זכה כבר כמנוע השנה 2010 .240 כו״ס ממנוע 1800 זה לא דבר זניח אגב בהשווא לgti עם 210 . עוד אגב -בדקתם את האמינות בגולף ? כנראה שלא! תקראו בידיעות אחרונות מה קורה בגיר dsg שלהם. לגבי סיפור ההילוך ה4 זה ממש הזוי- נראה לי שהבחור שכח איך משתמשים מרוב שהוא נוסע במזדא 3 אוטומטית עם גיר 4 הילוכים מלפני הספירה. נכון הרכב לא מספיק ספורטיבי ,נכון הוא יקר ,ונכון שבפנים הוא לא מרגיש איכותי מספיק ביחס למחיר. ובכל זאת ״בעולם יחסי״ נשאלת השאלה ביחס למה?ל gti הזקנה שכל 3 שנים משנים לה פנסים. לאודי a3 שנמכרת ב180000 בדגם הפושטי שלה? רגע אימרזה - לא משהו יותר טוב מיצובישי evo ב300000. מה שהכי לא הבנתי זה הלהג לקהילת האלפיסטים! אגב אחת הקהילות הכי גדולות בעולם. למען האמת היו לי אלפות בעבר -לא כרגע אבל אם כבר מדברים על אמת אז נזכרתי שהבחור עבד אצל היבואן בעבר ואולי זו דרכו לפתור סיכסוך?! עזבו שטויות לכו קחו נסיעת מבחן אפילו שאין לכם כוונה לקנות ואני יכול להבטיח שתצאו עם חיוך ויתכן מאד שיום אחרי תתחילו לחשוב איך לארגן את הכסף. 
זולו | 02.02.12
9.
למגיב 8 (אריק): בוא אלמד אותך מושג חדש - "מותג מדבקה"
בתחום האלקטרוניקה הבידורית יש מושג שנקרא "מותג מדבקה". בדרך כלל מדובר בשמות מותג שהיו פעם חברות גדולות ומפורסמות כמו מץ, גרונדיג, ITT, נורמנדה וכד'. המוצרים של החברות האלו היו איכותיים ובעלי חווית משתמש ואמינות יוצאת דופן. בשל קשיי השוק והמשברים הכלכליים השונים, פשטו חברות רבות את הרגל ושמות המותג נמכרו ליצרנים המוניים שמערבבים רכיבים נפוצים ופשוטים ומדביקים על מוצרים כמעט זהים מדבקות עם שמות היצרנים האגדיים דאז. פעם אלפא (וגם לנצ'יה ואבארט לצורך העניין) היו יצרנים איכותיים וייחודיים עם ערך מוסף וייחודיות. תקרא לזה "נפש" אם אתה רוצה. אבל מה לעשות, כבר הרבה שנים שהם שייכים לפיאט. לנצ'יה הפכה למדבקה על רכבי פיאט כבר בשנות השבעים ואלפא עברה את זה בשנות התשעים. אם אתה קונה אלפא בשביל "הרוח", דע לך שאתה משלם אקסטרא על פיאט רק בגלל זכרונות עבר של מותג היסטורי אגדי. אם זה מה שאתה רוצה ואתה עושה זאת מתוך מודעות עצמית - לך על זה. אבל אם אתה צרכן של תדמיות פרסומיות, תנחומיי.
מתן | 31.07.11
6.
האמת? כתבה שתסתום להרבה אנשים הזויים את הפה
אני מחכה כבר לקרוא את דבריו של החכם התורן שיכתוב שיש לו 147 עם 100 כוחות סוס ואומנם היא עגלה, ואומנם היא מתקלקלת, ואומנם כיום אפילו מאזדה 3 מתנהגת יותר טוב ממנה- אבל כשהוא נכנס אל האוטו, נוגע בפלסטיק המתפרק ומפנטז על נסיעה למוסך על גרר, אז הוא מרגיש כאילו שהוא ברומא...
אוטינגר | 26.07.11
5.
כתבה מצויינת! משב רוח מרענן במדבר העיתונאי המשמים.
יפה לראות כתב שגם מצליח לשעשע וגם להעביר ביקורת. ובימים קשים אלו לעיתונים ולמגזינים, גוף מדיה שמרשה לעצמו גם להגיד דברים שליליים על רכב הוא גוף שמבחינתי קנה אותי כקורא. לפני שנים הייתי מנוי על מגזין רכב שלא אזכיר את שמו ויום אחד שמתי לב ש"משום מה" פתאום אין אף מילה רעה להגיד על אף כלי, ושהפרסומות במגזין מתרבות והולכות. הבנתי די מהר מה קורה שם, ואיבדתי עניין. שמח לראות שיש כתבות שמצליחות להחזיר לי את החשק לקרוא על מכוניות. כל הכבוד כלכליסט!
רוני | 25.07.11
4.
לא צחקתי ככה הרבה זמן
גם לי היתה 147- וגם כובע של אלפא. גם אני (פאדיחה) היתי מספר לאנשים שאני מיוחד כי לי יש אלפא ולהם יש סתם מאזדה. ואז קניתי רכב גרמני, שאת שמו לא נזכיר, והבנתי שיש לא מעט אלטרנטיבות ושאם מסתכלים על המכונית בלי הפוזה התמוהה של לחשוב שאתה מינימום סילביו ברלוסקוני מפירנצה טוסקנה- מגלים שהאלפא היא פיאט משודרגת ושיש רכבים טובים יותר.
בעלים של 147- לשעבר | 25.07.11
3.
ציפיות גבוהות ו.........
במדינת ישראל מדינת המס, יש משמעות לתמורה כשקונים מוצר מוטורי, נכון אלפה יש לה משהו אחר, אבל..... רוב הגרמניות טובות יותר אבל לא רק, שהם אכותיות יותר, מהנות יותר, ויש לא מעט כאלו, למשל A3, GLOF GTI, ויש עוד כמה דוגמאות. כאתה מוכן לשלם מעל 200K אתה מצפה, שכבר תהיה מכונית אחרת ממזדה 3, עיצוב, מנוע, אמינות, הנדסת אנוש, אחיזה, תפעול, וגם סחירות, בקיצור הרבה, כל רוכשי יפניות לא מצפים לכך ולכן ההשוואה לא רלוונתית (מגיב1). לאלפה יש בעיות אמינות שעדיין לא נפתרו, הכתבה המחישה בצורה יפה, שהיום התחרות קשה, ואם רוצים למכור צריך להשקיע במוצר איכותי יותר. כל אוהבי האלפה, מבין אותכם אולי בתקופת הסוד/75 ודומיהם, אבל לא היום, היום צריך לתת יותר עבור מחיר גבוה יותר, פיאט מעוצבת אני לא אקנה, וסליחה לחולי אלפות למינהם (אולי מזוכיסטים?)
אא | 25.07.11
2.
כל מילה אמת.
זה שאתה נושם לא אומר שאתה חי אבל זה שאתה קונה אלפא לא אומר שאתה אנין טעם. זה גם לא אומר שאתה אחד שלא הולך אחרי העדר אלא להיפך - אתה בסך הכל הולך אחרי עדר קטן, מוזר, אנאכרוניסטי וקצת הזוי... דווקא מי שבוחן את השוק וקונה רכב שנותן לו תמורה והנאה אמיתית הוא האינדיבידואל האמיתי ולא מי שקונה ג'ולייטה או 159 במקום ה-156 שהחליפה את ה-164 שלו רק בגלל שככה הוא מרגיש מיוחדג'. אני מחזיק מעצמי חובב רכב ועברתי הרבה מכוניות כולל אלפא 75. אין מה לעשות. אלפא איבדו את זה והיום מוכרים לכם פיאט עם עיצוב ואתם קונים. רוצים עיצוב וייחודיות? קנו מסחטת לימונים של פיליפ סטארק ואל תשקרו לעצמכם שאתם מחזיקים פנינה מוטורית. אלפא זה מוצר צריכה שבאיטליה משמש לניידות משטרה - אשכרה סקודה אוקטביה איטלקית ופה הפרובינציאליים מתלהבים...
לא וינצ'נזו ולא נעליים | 25.07.11
1.
הציניות של הכותב אינה במקום.
כן, אני חובב אלפות מגבעתיים וגאה בזה. לא גאה מאלה שרוקדים עם חוטיני על משאית אבל כן אחד שלא מתבייש מההרגשה החמימה שיש לי כשאני מגיע לחניה בעבודה ובין שלל היפניות חסרות הנשמה עומדת לה יפהפיה מיוחדת והיא כולה שלי. היו לי מכוניות רבות ואפילו אימפרזה GT ואני יכול להגיד לך, מר עיתונאי, שיש קסם באלפא וחבל שלא הצלחת לחוש אותו. לקסם קוראים ייחודיות. כן, ייחודיות זה גם להתמודד לעיתים (רחוקות!!!) עם בעיות אמינות ובאגים שלא תמצא בטויוטה קורולה וגם לדעת שיש ספורטיביות שייתנו לך בראש בסוף שבוע במסלול המירוצים ההיפותטי שמתי שהוא אולי יהיה פה. אבל היי, אם לדוגמנית על הייתה פיסורה לא היית עדיין מעדיף אותה? אינדיבידואליות, ייחודיות ונשמה (זו לא מילה גסה) הן משהו ששווה לשלם עליו כסף. רכב זה לא רק מוצר צריכה. רכב זה חלק מההגדרה העצמית של אדם ובייחוד חובב רכב. אני מבין שהכתב בא מגישה כלכלית וזה בסדר. אבל את החיוך והאנחה "קה בלה מאקינה" שיש לי כל בוקר אי אפשר לכמת בלירטות למרות שמלווה אליה לפעמים מבט חששני לחיפוש שלוליות מתחת לתא המנוע. שא ברכה ותמשיך לנסוע ביפנומטית כלכלית ויעילה. ניפגש במשבר גיל הארבעים שלך, יא כתב, ואז תשלם לי מעל מחירון.....
מנחם (מרצ'לו) ג. | 25.07.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת