אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט": מגה נכנסת לקטגוריית דגני הבוקר

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
15% זה לא משמעותי כנסו והבינו
נניח שהלידר עולה 30 ש"ח והמתחרה עולה 15% פחות כלומר 25.5 ש"ח.מדובר על 4.5 ש"ח לאריזה.נניח שמשפחה קונה 2 אריזות בשבוע כפול חודש מסתכם ב 36 ש"ח חסכון מול הלידר.כלומר 8 אריזות בחודש.עכשיו נשאלת השאלה האם שווה לעבור למתחרה תמורת 4.5 ש"ח?מה יקרה אם המוצר סליחה על הביטוי מגעיל ת'שועלים?הרי הפסדנו את כל "הרווח"שניסינו לעשות על המתחרה.יצאנו מופסדים כפליים.גם תחושה של איזה דפוקים וגם ללא מוצר ראוי. (הכוונה לטעמנו האישי).נצא בהנחה שהמוצר דווקא טעים "והולך" אזי החברות הגדולות הרי לא ישבו בחיבוק ידיים אלא יתנו לרשת(מגה) או שופרסל הנחה נוספת ע"י מתן בונוס על קניה.דהיינו 10+2 בונוס לרשת, שמסתכם גרוסומודו כמו 18% נוספים.מה יקרה אז?האם מגה ישארו אדישים?ברור שלא! הם הרי יעשו הורדת מחיר כדי להמשיך במאבק.אז נשאלת השאלה למה מראש לא לתת הנחה ענקית כדי שהמתחרים יצעקו גוואלט מה נעשה...אז הם מחליטים ללכת בהתחלה על קטן ולחשוב על שיטות "מצליח".שורה תחתונה-אחוז המרווח שלכם לא רע גם אם תתנו הנחה של 30-40% אז הרווחתם בגדול...תנו לצרכנים כדי שנהנה.
ערן | 28.07.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת