אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מבחן "כלכליסט": גרייט וול Steed - ככה בונים חומה. בערך

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
מחיר, מחיר, מחיר
יש מקום גם לטנדר סיני זול למרות האיכות הבעייתית. תנו לסינים 10 שנים ותראו שהאיכות עולה משמעותית הבעיה היא שיבואני הרכב שומרים על רמת מחירים מסויימת מאוד גבוהה - התמחור הזה הוא פשוט חזירי יחסית לתמורה סינית גם לובינסקי תמחרו רשמית את המשפחתית הסינית שלהם במחירון "רגיל" ועדיין מחפשים את הפראיירים שיסכימו לקנות
צרחן | 02.08.11
3.
הוא נבחן במבחן רישמי - שני כוכבי בטיחות
הוא הוציא 2 - כן שני כוכבי בטיחות במבחן ריסוק נא להכנס לאתר האוסטרלי ולראות כמה אנו מסכנים חיים שקונים רכב כזה מדוע מדינת ישראל הנאורה שמחייבת כל רכב למערכת ESP לא שמה מחסום למשל של 3 כוכבי בטיחות בתור מינימום. לא מספיק נהרגן עם האבהו עם הכוכב וחצי? החיים מעל הכל "רק טיפשים" ובכוונה לא כתבתי פראיירים קונים רכב שהוא מוות וודאי ב 50 קמש בתאונה
קובי | 02.08.11
2.
בשנות התשעים צחקנו על הקוריאניות - ובצדק!!!
הקוריאניות החדשות הן אולי יופי של מכוניות, אבל דייהו רייסר הייתה זבל עופות ואקסנט 95 גם היא לא הייתה מציאה גדולה. הקוריאניות התקדמו יפה מאז הימים ההם ואולי גם הסיניות יעשו את אותה הדרך, אז בואו דברו איתי על רכישת רכב סיני בשנת 2025. היום אני נותן למישהו אחר לאכול את מחלות הילדות של הנסיון שלהם להתחרות במובילות השוק.
 | 01.08.11
1.
אומנם מנוע מיצובישי מהדור הישן, אך ההרכבה ואיכות הרכבה היא סינית!
ראיתי את מעגלים חשמליים סינים - כולן רופפים, הם לא יודעים להשקיע בפרטים הקטנים (בשונה מיפנים וגרמנים). אני חושב שהתמחור גבוהה מדי עבור רכב באיכות סינים. הוא בטח ימכר בהנחות עתק לציי רכב, אחרת אני לא רואה סיבה להשתמש בו.
ג'ין | 01.08.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת