אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מאות נהגי מונית מוחים בכבישי תל-אביב

2 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

1.
הסולר צריך לחזור לפיקוח.
הסולר צריך לחזור לפיקוח. הירשזון בזמנו הסיר את הפיקוח על הסולר במטרה (יענו) לעודד תחרות ולהוזיל מחירים . המטרה שלו הייתה ברורה ויחד עם אולמרט הם הסירו את הפיקוח. מאז שטייניץ פישר ממשיכי המסורת מעלים עוד ועוד את הסולר והוא עלה מ 3.5 שח לליטר ל בין 7 ל 14 שח לליטר בודד. בפועל הפיקוח היה חייב כשמחיר עלה בחצי שח לליטר מאחר והיה כשל שוק. אבל כשהציבור שותק אפשר לעצום עין. אל תשכחו שכשהסולר עולה למוביל הוא מעלה את מחיר ההובלה וכך מוצרי יסוד עולים. נהגי המוניות מעלים לנו את המחיר אבל אגד קונים ליטר סולר ב1 שח בודד ואפילו מוכרים למטרופולין ב 1.8 לליטר בודד כשאתם מתדלקים רכב מונע בסולר נגיד ב400 שח 300 שח מתוך הסכום המטורף הזה הוא רק מס שימו לב שאתם משלמים מעמ על מס בלו וזה מס על מס. אז צריך להחזיר את הפיקוח ולהוריד את הסולר למחיר של 5 שקלים לליטר וזה גם יותר מדי. שמדינה תפסיק לעשוק את מעמד הביניים.
חיים | 04.08.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת