אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מחזיקי רכבי הליסינג: היכונו לגל חדש של גזירות

72 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

72.
אבל למה אוכלי החינם לא מורידים את הפחת של הרכב כל שנה
הרי ידוע שמידיי שנה מחיר הרכב יורד אבל אוכלי החינם לא לוקחים זאת בחשבון ואנו נאלצים לשלם בגלל זה הגיע הזמן להכניס אותם לבג'ץ על השוד הזה כל הזמן המוח החולה של הפקידונים אוכלי החינם חושב רק איך לשדוד אותנו אבל אם אתם גברים עם ביצים בואו נחזיר את הרכבים רק פעם אחת ואז זו תהיה הבעיה של חב' הליסינג שיעופו מהמשחק או שילחמו עבורינו ואז הם ירויחו
hawk | 14.08.11
71.
הליסניג הוא עיוות גדול של השוק, וצריך להפסיקו
מעודדים אנשים לקחת רכבים לא חסכוניים, לנסוע יותר מהדרוש, לא לשמור על הרכב, מעלים את מחירי הרכבים ללקוחות פרטיים, מממנים את איראן וחיזבאללה, מכריחים לקחת רכב בשביל הטבת המס... הטבת המס צריכה לבוא ישירות ולא בתנאי של לקיחת רכב.
נהג ליסינג | 11.08.11
70.
אני אשמח שיחזירו את ההסעות
למה צריכים לרדת לי אלפי ש"ח בחודש על האוטו ? למה אני צריך לצאת מהבית ב-06:00 כדי להימנע מהפקקים ולצאת ב- 19:00 כדי לקדם את העבודה ? תחזירו לנו את הסעות האוטובוסים למפעלים. ההסעות מגיעות כל בוקר ב- 07:30 אחרי שיצאו ב- 07:00 , עוברות את מנהרות הכרמל בחינם ולכן חוסכות זמן ועצבים ויוצאות הביתה ב- 17:00. שעות נוספות ? מונית ע"ח המעביד ! איזה כיף ! אני אחזור להחזיק רק ברכב הפרטי שלי (שגם כך עולה אקסטרה), אהיה עשיר בעוד בערך 2000 ש"ח בחודש ואף אחד לא ידפוק לי חשבון על הדלק. כשצריך לעשות נסיעות בין אתרי החברה בה אני עובד יהיה רכב POOL ע"ח החברה והכל יהיה 08:00 עד 17:00 , הרי לא זכיתי לזה כבר 13 שנים שיש לי רכב חברה. הילדים שלי לא יודעים מה זה אבא לפני שמונה בערב (אם לא אחר כך) אז יאללה, לכו על זה, הרי גם ככה מעמד הביניים נדפק, אז שיהיה בכיף.
אייל | 10.08.11
68.
ימותו הקנאים!!!
אחחחחחח.....כמה קינאה...כמה צרות עין..... במדינה הזו אדם לאדם זאב!!! כואב לאנשים לראות מישהו עם רכב ליסינג, וזה שעובדי מדינה מקבלים קביעות אחרי כ5 שנים של עבודה זו לא בושה!!!!(ועוד שלל של פינוקים מטורפים הם מקבלים...)ואף אחד לא יכול לגעת בהם,יש כל כך הרבה דברים אחרים כלכך משמעותיים וכאן אתם מתעסיקם בזוטות!!!! המדינה מרווחיה מאוד מכלהסיפור הזה של הליסינג וגם חברות הדלק וגם המוסכים וכמובן העובד שמשתמש ברכב. זו הטבה ולא גניבה!!! תתביישו לכם חבורת צבועים חזירים!!!! תתעסקו בשלכם ולא בשל האחר!!!!!
לי סינג  | 08.08.11
66.
בני האדם גילו שעל סוס אפשר לנוע יותר מהר ואם נותנים לו ביעטה לצלעות זה עוזר
עכשיו צריך לבדוק אם שמים דוקרנים על המגפיים זה יעזור. אולי שיפרו את קצת את איכות הגזרים אבל עם הדוקרנים האילו יפגעו לנו בבריאות. אולי למעמד הבינוני נמוך קשה אבל גם המעמד הבינוני גבוה לא חי בגן עדן. הרכב הוא דבר הכרחי כדי להגיע למקום העבודה ואז הוא יושב המון שעות בחניה ומשמש לחזרה הביתה . נכון שזה ביזבוז אבל על הביזבוז הזה אנחנו גם משלמים. שווי השימוש החדש לא משקף באופן ראלי את שווי השימוש . מי שמשתמש פחות נדפק הרבה הרבה יותר. לא שווה להיות חסכן כי אז פשוט ירכב עליך בזבזן. אני צריך מכונית אחת למשפחה. אני כבר תלוי הפוך על העץ - מישהו צריך להגיד חלאס לממשלה - תפסיקו לנענע את העץ. תקחו ממי שיש לו שתי מכוניות, או שתי דירות .
מישהו | 07.08.11
65.
שווי שימוש
אני חושב שמי שכתב את הכתבה הזו פשוט לא מחובר , אני מחזיק רכב ליסנג ושווי השימוש הוא 2.5% מעלות של הרכב , דבר ראשון לאורך כל ה3 שנים שווי השימוש לא יורד למרות ירידת ערך של הרכב , דבר שני מדובר באלפי שקלים לרכב לשווי שימוש , ובנוסף אם תקח את שווי השימוש של הרכב שלי 140,000 ש"ח לפי 2.5% זה יוצא 3500 ש"ח תוסיף לזה את עלות הליסנג כ3000 ש"ח תכפיל ב3 שנים ותגיע לזה שעל רכב של 140000 ש|"ח אני משלם בסוף 3 שנים מעל 200000 ש"ח , אם כל הכבוד אני לא מבין את הכתבה שלך מה רצית לומר שאנחנו טמבלים או שהתכוונת לומר שהמיסים עושקים אותנו
רוני | 07.08.11
60.
יפה!! פרקו אותם - די לעושק של ליסינג
אני עובד בהיי טק, מביא שתי משכורות ממוצות בברוטו ואני אומר - די לעושק של ליסינג!!! שכל אחד יחזיק רכב ע"פ צרכיו. שייסע כמה שהוא צריך ולא העיקר לא להידפק!!!! ליסינג גורם לבזבוז יתר. די לעושר חברות שקובועות לנן מחירי רכב יד ראשונה, שניה ושלישית!!! ובכלל שיורידו מחירי רכב יד ראשונה, שנבזבז פחות דלק ונהרג פחות בדרכים
ג'ין | 07.08.11
58.
למה ?
למה שאנו רוכשים רכב חדש, אנו משלמים על 2 רכבים . אתם קולטים את זה !!! רכב אחד אנו קונים לנו ורכב אחד קונים למדינה! כל השנים קנינו רכבים ושילמנו יותר מכפול . המיסוי בארץ נע בין 100% - 120% . אם בארה"ב פועל מרוויח 5000$ לחודש תוך 5 חודשים הוא יכול לרכוש טויוטה קמרי הייבריד ( עלות של 25,000 $) , בארץ אותו פועל צריך לעבוד כ - 40-50 חודשים מכיוון שהרכב הנ"ל עולה 240,000 ש"ח . אתם מבינים גם בארץ אנו מרווחים פחות ,וגם דופקים אותנו במיסי קניה מטורפים שאין באף מדינה אחרת. חברים, למה אנו צריכים לרכוש רכב חדש ? למה ? פשוט צריך להחליט להשאר עם הרכב שלנו לא להחליפו, ואז נראה מה יעשו היבואנים (החזירים), ומה תעשה המדינה שתראה שההכנסות ממיסי קניה צנחו . חייבים להוריד את מיסי הקניה המטורפים הללו !!! מה אתם אומרים ? אתם מסוגלים להשאר אם הרכב שלכם ולא להחליפו בקרוב ?
שי | 07.08.11
56.
מספיק כבר! אוכלי חינם! עלוקות!
אני עובד 9 שעות ביום ולא מקבל רכב! למה יש פערים כ"כ גדולים במדינה הזאת? כי לכל שקרן עם ידיים שמאליות יש תואר ששילם עבורו (שוחד)... אני רוצה לראות מי נתן למדינה הזאת כמוני בחיל האויר... מי השקיעה רבע ממני... עובדי הייטק מפונקים ,אנטיפטים, וכן - אוכלי חינם... מגיע לכם קצת לשלם ... גם ככה אתם מרוויחים משכורות של 3 אנשים... לדעתי הכל לטובה... ודי לאכול חינם!
רונן | 06.08.11
53.
ק" גבוה =עוד בונוס עוד מכירה עוד פרנסה - כל עצירה מאין זו שוב פגיעה באורחות החיים
אני כמחזיקת רכב חברה , רוצה לציין כי בסופיי שבוע מפאת הנסיעות הבלתי פוסקות - אני לא נוגעת ברכב , לא נוסעת ולא מסוגלת לראות את הרכב . וד"א כך גם בעלי. ברוב המיקרים אותם " מקבליי רכב" , דרך חברות הליסינג עובדים מאוד קשה , וכל ק"מ נוסף שנעשה ייתכן שיביא עמו עוד עמלה לשכר הבסיס העגום שברשותנו.( עוד עיסקה , עוד בונוס.....)מכאן כי הק"מ הם רבים ולא מבחירה , אלה מתוך רצון לכלכל ולפרנס במידת האפשר את בני הבית. ברור לנו שאם הרפורמה הזו תכנס לתוקפה ,הן השכר הן מקום העבודה הופך שוב ללא יציב ולא בטוח. שוב אותה פגיעה ישירה במעמד הבינוני!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
שרון  | 06.08.11
52.
אני עובד הייטק
ושוב לא משנה כמה נעשה ינסו כל הבכיינים יושבי האוהלים לדפוק אותנו, אנחנו מעמד הביניים, כל המאה אלף רכבים חדשים הם של עובדי הייטק שקנו רכב חדש במקום הקיים, זה כבר מזמן לא שווה לנו להחזיק רכב ליסינג, אבל בשביל לקנות אחד חדש צריך מזומן, אז קצת קשה לנו לקנות ולכן אנו אוספים כסף, מה גם שרכב מהעבודה זה לא כל כך נח, אתה לא יכול לבחור דגם וצבע והמיסוי גבוה, אז תפסיקו לעשות עין, וביבי תמשיך ליהיות מדהים ותגרום לאוכלי חינם מהאוכלים להתחיל לעבוד.
דני | 06.08.11
49.
ותחבורה ציבורית - אין
אחרי 5 שנים בהן נסעתי בין 4-5 שעות ל/מהעבודה בתחבורה ציבורית, אחרי שביטלו את תחנת האוטובוס למקום עבודתי, שהוא מקום עבודתם של עוד אלפים (זה במרכז הארץ- רעננה), נשברתי ולקחתי רכב חברה. כך עשו כל חברי, לא הייתה לנו ברירה. רצינו לבוא באוטובוס אבל לקחו אותו מאיתנו, (אין רכבת לרעננה, גם לא ליד) על מנת שנאלץ לקחת מכונית ולשלם עליה מיסים! התחנה הקרובה ביותר - חצי שעת הליכה!
עובדת  | 06.08.11
48.
משהו לא מסתדר!!! יש 170 אלף אנשי הייטק + 100 אלף כל האחרים אז איך זה גודל ב 100 אלך?
משהו לא מסתדר!!! יש 170 אלף אנשי הייטק + 100 אלף כל אחרים שמקבלים רכב אז איך זה גודל כל שנה ב 100 אלך? בכתבה כתוב שבשנת 2010 עלו לכביש 100 אלף מכוניות וזה רק בשנה אחת. וזה ממש לא מסתדר עם כמות האנשים שמקבלים אוטו צמוד. יש לקחת בחשבון שחברות ליסינג מוכרות את המכוניות החדשות לפרטיים עם הנחה וכך זה הופך להיות לרכב פרטי.
TikTak | 06.08.11
47.
לסגור את קומבינת הליסינג
עובדי ההייטק היקרים שמרוויחים 17 אלף שקל נטו יוכלו להרשות לעצמם להחזיק אוטו ולשלם עליו דלק עם משכורת פי 4 מהממוצע במעמד הביניים דיי עם הקומבינות דיי עם האוכלי חינם מדובר גם בצבא ומשרד הביטחון תתחילו לשלם על הדלק כמו פשוטי העם נמאסתם
מציאותי | 06.08.11
46.
זה הזוי, הנחת כמות זה הדבר הכי לגיטימי ודמוקרטי שיש, משהו רוצה לעזור לבעלי ההון.
המדינה פושטת את הרגל מיום ליום. אם עכשיו אני צריך לקנות 100 מחשבים במקום אחד, אני מצפה לקבל הנחה, אז הגיוני שהמדינה תגיד לי שאסור לקבל הנחה, היא בעצם תגיד לחברות הדלק להרוויח יותר? זה נשמע מושחת... פעם הצבעתי לביבי, אבל אני כבר לא יכול לסבול אותו ואם החונטה ששולטת כאן.
יהל | 06.08.11
43.
מדינה ביזיון!!!
למדינה הזאת אין שום בושה לא מספיק שעל יבוא רכב הם לוקחים אחוזים מטורפים שמקפיצים את מחירי הרכבים בפי 2 מאשר בכל העולם, לא מספיק שהם לוקחים 55% מכל ליטר דלק, הם רוצים להוריד לחברות הדלק את הרווח ולהגביל את הנהגים בקילומטרים, במקום להוריד את המיסים באופן דרסטי ולא ב22 אגורות מסכנות שלא עוזר לאף אזרח. מדינה מבישה! אני בורח מפה!
 | 06.08.11
42.
טוב מאד, יורים לעצמם ברגל..אבל...
אולי סוף סוף הלחץ הציבורי יילך לכיוון של הורדת המס המטורף והלא הגיוני על ייבוא רכב לארץ, ואז לפחות לא יצטרכו לקחת פה משכנתא לקניית רכב, כמו בכל מקום מתוקן בעולם, וכך כולם ירוויחו (סליחה המדינה תעשה פחות כסף על חשבון הפרייארים פה)! מה יהיה פה???
אריאל | 06.08.11
40.
די כבר להגן על הליסינג! זה תופעה לא בריאה ויש אותה רק בישראל
חלאס כבר, לא כל אחד צריך רכב צמוד, זה גורם לבזבוז דלק ופקקים ונהיגה לא זהירה. הרבה יותר זול להחזיק רכב פרטי בן 5 שנים! כשלאבא שלי היה ליסינג נסעתי בו בלי חשבון, ומישהו שילם על זה, נכון? ככה קורה לכל רכב ליסינג.
הייטק לאן | 06.08.11
39.
עיברו לתחבורה ציבורית -ויפה שעה אחת קודם.
אוהבים לקטר על האוטובוסים ,בסדר. הבנתי. נסו לפנות את הכבישים מהמכוניות הפרטיות הסותמות את נתיבי הנסיעה ,עלו לאטובוסים ותראו שכשהכבישים ריקים מסתמיות של מכוניות פרטיות התח"צ טסה ומספקת שירות מעולה. מה לעשות שאנשים אוהבים לשבת במכונית הפרטית ולהמתין בפקקים? ככה כולם תקועים.
נהג דן | 06.08.11
38.
כל כך שקוף שלא מבדילים בין הטבה לרכב עבודה.
אפילו הכותב המתוחכם לא זכר שיש הבדל בין אלה שנכנסים ל*הטבה* בסוף יום העבודה כדי לנסוע הביתה לבין אלה שכל היום ברכב כי זו העבודה שלהם. אם כבר מתחכמים, אז עד הסוף. תתחילו מנהגי דן ואגד. גם להם יש רכב צמוד מהמעסיק. דמגוגיה בגרוש.
אלכס | 06.08.11
37.
די כבר באמשלכם, אולי פעם אחת תגידו לי איך אומרים? לנסוע? או לסוע ??
המורה שלי לחשבון אומרת לסוע. הסמנכ"ל כספים במשרד אומר לינסוע. ואני וואחד מכבד אותם ומשכיב כבוד מי כאן ועד עולם. אבל מי צודק? אם אני רוצה להגיד את זה איך אומרים ? ובלי שאיזה אשכנזי תורן יתקן אותי כול שניה אלברט המרוקאי
אלברט המרוקאי | 06.08.11
34.
פראיירים ! ! !
רובם של בעלי רכב הליסינג הם עובדי חברות הייטק. עובדים אלה, כולם בעלי השכלה ותארים אקדמאיים. אני לא מבין דבר פשוט, כיצד כל זה מסתדר עם טפשוטם בנושא רכבי הליסינג. כל עובד שלוקח רכב ליסינגבאמצעות המעסיק משלם על כך בהפחתת משכורת של כ - 3000 +/- ש"ח לחודש ! כיצד אתם שותקים על כך שמנכים לכם עבור הרכב עוד סכום של כ - 1500 ש"ח כשווי שימוש ? הרכב הזה משולם על ידיכם ואין שום סיבה משפטית להתייחס אליו כרכב שהמעסיק נותן ! ! מתי יקום הראשון שיש לו גם מעט שכל " כללי " בראשו מלבד הידע בתחום בו הוא עוסק ויגיש תביעה להשבת כל הכספים שנגבו ממנו ומשאר משלמי התענוג שנקרא רכב ליסינג מהיום הראשון ? לדעתי, יש כאן תרגיל מסריח של המעסיקים והאוצר, מכיוון שהמעסיק הוא זה שמנכה את הכסף מהעובדים ומעביר אותו לחברת הליסינג, כנראה שהוא מציג זאת כהוצאה מוכרת במס ? מכיוון שההפסד הוא כולו של שלטונות המס הם מצאו דרך להחזיר להם את ההפסד על ידי גביית "שווי שימוש " מהעובדים הרלוונטיים. האם אני צודק ? אם כן, מי ירים את הכפפה.? בהצלחה. כל ישראל חברים.
כ.י.ח | 06.08.11
27.
לפי הכתבה המוזרה משתמע שמחזיקי רכב צמוד לא ממעמד הביניים...
והם הם דווקא ההייטקיסטים האלה שסוכבים על גבם על רוב נטל המס. אני חושב שמחאת מעמד הביננים צריכה להתנגד לגזירות על הליסינג החדשות והישנות. ההתעסקות הזאת בהטבות להן זוכים העובדים משלמי המיסים מבחילה והיא אחת הססמנים להתעלקות על גב מעמד הביניים.
אריק | 06.08.11
25.
מחאת הליסינג - התפטרות קולקטיבית
של מאה אלף מחזיקי הליסינג ופניה לקצבת אבטלה תגרום לפקידי האוצר להבין מה עולה יותר.... המשק יקרוס!!!!! הדיוטות אתם שוב פוגעים בשכבה היצרנית!!!! אם מצמצמים לי הטבה (שכבר מזמן איננה הטבה!!! אני משלם עליה מחיר מלא!!) שיצמצמו גם לחרדי, לח"כ, לעובדי צבא, מתנחל ולכל טפיל של המדינה... רגע, פחות מכוניות זה פחות 83% מיסוי על כל רכב.... זה גם פחות בטיחות כי המחזירים יעברו ליד שניה יותר זיהום של רכבים ישנים איפה השכל איפה?
מאזדה 3 | 06.08.11
23.
שטויות במיץ
לחברות קטנות יותר יש +- 100 רכבים, ולכן סבסוד של 100 אלף שקל הוא לא משמעותי על מנת לגרוע מהטבות העובד. לחברות גדולות (אינטל וכו') יש גם ככה מספיק כסף עודף על מנת לסחוב את ההעלאה על גבם, מה גם שיש להם כח הרבה יותר חזק במשא ומתן מול חברות הדלק. בקיצור, כתבה מיותרת.
השפוי | 06.08.11
21.
ידעתי שבסוף אותו מעמד הביניים ישלם את המחיר וזה רק ההתחלה.
תבינו כל אלה שהולכים למחאה שבסוף את כל ההישגים יעניקו למעוטי היכולת בעלי משפחות והכנסה קטנה. ומי ישלם את המחיר? אנחנו שכאילו יצאנו למחאה כדי שיקלו עלינו. אז תבינו שעבור כל הדרישות מישהו צריך לשלם וללא ספק זה יהיה מעמד הביניים, ממנו הכי קל חקחת. ונניח שיבטלו פטורים לחברות? מה חשבתם שהם יפסידו כסף?? במקרה הטוב יפטרו עובדים להתייעלות וברע יסגרו את הדלת ויעברו למזרח. ומי ישלם את המחיר? הבנתם את זה!!! אז יאללה עשיתם את השיעורים בדמוקרטיה ואין ספק שיש לכם כוח. תתקפלו בשקט עם מינימום הישגים כדי שלא נשלם יותר מדי....
מעמד ביניים | 06.08.11
15.
למעשה מדובר בשוק שפועל לרעת כולם למעט חברות הרכב.
מבחינת הועבד משובר בטעות אופטית ורכישת רכב בן 3 תחסוך לו עשרות !!! אלפי שקלים בשנה. אלמלא הפנטזיה על "רכב חברה חדש"...היינו מגלים שמישהו משלם את מחיר הרווחיות של טייקוני הרכב והממשלה שגוזרת קופות שמן על כל רכב מיובא.
ישראלי | 06.08.11
13.
די נמאסתם !!!
נמאס שנטפלים רק למי שמחזיק רכב מהעבודה, אנחנו האנשים שעושים מילואים, אנחנו לרוב אנשים שלמדו ולכן המיסים שאנחנו משלמים די גבוהים ומאפשרים למדינה לממן את כל אוכלי החינם. נמאס שכל הזמן מייקרים לנו את ההטבה היחידה שיש לנו על התרומה ושעות העבודה הרבות (הרי אין כלום בחינם) נמאס לשמוע שכדי לממן את "מעמד הביניים" אני צריך לשלם עוד מיסים - אני מעמד הביניים !!! ואלה שאני צריך לממן נקראים פרזיטים - הגיע הזמן לצמצם את הקצבאות לחרדים ולערבים. נמאס שאין חלוקה צודקת בנטל. ולסיום מספר שאלות, האם גם פקידי האוצר ישלמו את ההתייקרות ? האם מחיר הליסינג יעלה גם לאנשי הקבע (הם הרי לא משלמים אלפי שקלים) האם סוף סוף המשכורת שלי תהייה צמודה למדד כמו שהרכב שלי הולך להיות. בקיצור נמאס, הגיע הזמן להחליף סדר עדיפויות ולהחליט שמי שלא תורם לכלכלה ולמדינה לא יהנה על חשבוני !!! על החתום, אזרח שנמאס לו
אבי | 06.08.11
12.
רכב "צמוד" האסון של המדינה
ההתפתחות הממארת של "רכב צמוד" בישראל נושאת בחובה כל כך הרבה עוולות שהגיע הזמן לחסל את התופעה הייחודית (לישראל) הזאת. לדעתי המחאה החברתית הנוכחית צריכה גם למחות על השטות הזאת שהמדינה "קונסת" מצד אחד כל רכישת מכונית חדשה במסוי גבוה (שקיים רק במדינות טוטליטריות שמחשיבות אחזקת מכונית כמותרות) ומצד שני פותרת לרבבות מיוחסים את העלות הכבדה הזאת בתרגיל "הרכב הצמוד". הגיע הזמן להקטין באופן קיצוני את המסוי על מכוניות ולהגדיל באופן ראלי את השווי של שימוש ב"רכב צמוד" כך שכל מי שרוצה לנסוע בימי חופשתו לאילת יעשה זאת על חשבונו. ועוד לא דיברתי על: שימוש עודף המכונית (כי זה לא עולה לי) עומס בכבישים כי לכל פקיד שני יש מכונית שהוא נע בה ללא הרף,אם צריך או לא. שריפת דלק מיותרת+זיהום אויר. תאונות דרכים והעיקר :עוול לכל יתר האזרחים ה"פשוטים" שלא התמזל מזלם ונכנסו לרשימת מנצלי פרצת המס הזאת.
דיוגנס | 06.08.11
11.
אז עוד אנשים יוותרו על הליסינג
ויקנו רכבי יד שניה. חברות הליסינג יפטרו עובדים, פחות יקנו רכבים חדשים וחברות אחרות יעברו לליסינג פרטי דוגמת אמדוקס בתחילת שנות 2000. מה שהמדינה אומרת הוא שההכנסות מדלק לא ירדו, אלא יתפרסו גם על החברות, וזה נחמד. זה עדיין לא מסביר למה ההכנסות מדלק חייבות להיות בגובה כזה ובעיקר למה לא רואים תנובה מההכנסות הללו (אצל אזרחים שאינם חרדים או מש"ס). תהיה אורגייה חילונית. יופי.
אין ליסינג | 06.08.11
8.
עוד קומבינה ישראלית ע"ח האזרח שממן את הליסינג של הפקידים הבכירים.
יש במדינה שני סוגי אזרחים: כאלה שמקבלים רכב, אחזקה ודלק חינם, וכאלה שממנים כל זאת מכיסם אחרי ששילמו מיסים למדינה. הליסינג בישראל זאת רעה חולה, היבואנים מוכרים לליסניג רכבים בהנחות של עד 25% וכל זאת ע"י המימון במחיר המלא שמשלם האזרח הרגיל.
מתי | 06.08.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת