אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ברצלונה, את מעצבנת!

45 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

45.
"יותר ממועדון"
בתור אוהד בארסה אני אומר את מה שאתה טוען לגבי פפ כבר הרבה זמן ואפילו שכחת כמה פרטים בנוגע לרכש שאפילו יעצימו את מה שאתה כותב . יחד עם זאת אתה משתמש ב "יותר ממועדון" עם כל מני משמעויות כי אתה חושב שזה נכתב יפה אבל המשמעות של "יותר ממועדון" בכלל קשורה לפעילות שלו כמוסד קטאלוני ולא קשורה לפאברגס (שגם פה אני חושב שהוא מיותר אבל זה לא העניין) כתבה טובה , חבל שיש קצת דברים לא מדוייקים שאין לי כח להכנס להכנס אליהם
חזוס נאבס | 15.08.11
42.
מה היא הצביעות האמיתית?
הצביעות האמיתית היא לקחת את כל הדברים הרעים בכל מועדון ענק באירופה,ולהלביש אותם רק על ברצלונה.ריאל מדריד עשתה אותו דבר ברכישה של רונאלדו.איפה רשמת על אי המוסריות והצביעות של ריאל?לא היה כזה.ולמה לא היה כזה?כי זה עוד טור של כותב מיינסטרים שמנסים להוציא את ברצלונה רע.ברצלונה הוציאה הרבה כסף של שחקני רכש?אוי ואבוי לה.צ'לסי קנתה את טורס ב50 מיליון לירות שטרלינג?לא נורא.זה בסדר.
פלויד | 09.08.11
40.
למה הם צריכים את פברגאס?
לפי הכתבה, כדי שביום מן הימים הוא יהיה היורש של צ'אבי. אההממממ!! צ'אבי כבר מתחיל לשכוח את מה שפברגאס לעולם לא ילמד. כל השוואה ביניהם שמה את צ'אבי ללעג. ברצלונה תיפול ותקום על צ'אבי, הוא הדבק, המנוע, הלב והמוח של הקבוצה, נקודה! צ'אבי רואה דקות משחק יותר מכל שחקן אחר בברצלונה, ולא בכדי. להבדיל ממסי, כשצ'אבי לא על המגרש, הקבוצה נמצאת בחצי מהיכולת שלה. כשמסי לא על המגרש, מרגישים את זה הרבה פחות.
עופר | 09.08.11
37.
הייתי איתך לאורך כל הדרך
הסכמתי עם כל מילה ממש עד הסוף, אך שם נפרדו דרכינו, בלם?!?!?!?! שוער!!!!!!!!! כולם מדברים על הנפילה המסורתית של ארסנל ברבע האחרון של העונה, אם היה לה שוער נורמאלי זה לא היה משנה, היא הייתה צוברת מספיק נקודות בשלושת רבעי העונה הראשונים, כל הקקמייקות שהסתובבו שם בשנים האחרונות רומסים את כבוד המקצוע עד עפר. להמן לא היה שוס אבל הספיק לאליפות. כל השוערים שהסתובבו בשוק ההעברות בשלוש השנים האחרונות טובים בהרבה מהליצנים שנמצאים שם. אלמוניה... פביאנסקי... בושה!!!
מישו | 08.08.11
36.
החסרונות של ההצלחה
שתי תופעות מעיבות על ההצלחה של בארסה. אחת זו נהירה המונית של אוהדי הצלחות מגיל 3 שבשבילם בארסה היא כל עולמם - כלומר, את שתגיע קבוצה אחרת שתירש את מקומה בצמרת הכדורגל העולמי. השנייה, מסתבר, היא מרמור של הצופים מהצד ואלו המסרבים להצטרף לחגיגה. לא אכחיש - אם העניין היה הפוך, חלילה וחס, והיתה זו ריאל שמרעידה רשתות - כמו בתחילת המילניום הנוכחי - כמובן שלא הייתי מצטרף לחגיגה, אבל להעלות על הכתב כתבות נוטפות מרמור והכפשות, שלמרות ניתוקן המוחלט מהמציאות מבקשות להציג "עובדות" זה נמוך ולא לכבודו של הכותב. אגב, זה לא פפ שלא פוגע עם הרכש, זו דרכה הייחודית של בארסה לפספס עם הרכישות מקדמת דנא, סוג של אידיאולוגיה. לאלה מאיתנו שלא הניפו את דגל הקבוצה רק בגלל ההצלחות בשנים האחרונות, קשה לשכוח רכש מסנוור בדמותו של פיליפ כריסטנוואל וחברי המושבה ההולנדית של ואן חל עוד לפניו. אם תרצה להציג רשימה של רכש כושל בבארסה, תצטרך לעבוד שעות נוספות. ואתה באמת חושב שדני אלבס לא שווה את הסכום? ולרשום שארסנל שילמה על ססק את מלוא הסכום? פתאום נהיה נורא פופוליסטי למצוא סדקים בבארסה - שהיא, להזכירך, מועדון כדורגל. מועדון שונה, אבל בכל זאת מועדון כדורגל. ניתן לבקר את ההתנהלות הכלכלית שמסתכמת בחובות כבדים - דבר שכיח מדי בכדורגל העולמי. להשוות את האפשרויות הכלכליות של בארסה עם ריאל מדריד? מתי בפעם האחרונה בארסה הפשירה ומכרה שטחי נדל"ן שקיבלה מפרנקו - כדי לכסות חובות ולהביא רכש? את התסכול שלך מההצלחה של בארסה תשמור אצלך. עם ביקורת אפשר להתמודד, מהמרמור נמאס.
יואב | 08.08.11
35.
למספר 2. רק רוצה לחזק את מה שאתה אומר.
מתי הבנתי שבארסה קבוצה יותר מסריחה ממה שעד עכשיו חשבתי היא הפעם שבה הם שיבשו את רכישת דוד וייה ע''י ריאל בקיץ 2009 . כאמור בקיץ 2009 ריאל עשתה את הרכש המאסיבי שלה עם רונאלדו , קאקא , אלונסו, בנזמה , ארבלואה וכו'... אבל הרבה שוכחים שדוד וייה היה כבר סגור בריאל באותו הקיץ והיה אמור להיות החלוץ שמגיע לקיץ הזה . זה היה ממש עניין של כמה שעות עד שהכל יחתם ווייה היה מוצא את עצמו אצלנו ולא אצל בארסה שנה אחרי זה. (הוא אפילו התראיין ואמר שהוא רוצה להיות במדריד , כל העניין שהוא אמר שהוא רצה להיות בבארסה לפני שנה זה הכל צביעות בגלל שבארסה הוא המועדון הגדול היחיד ששלח לו הצעה) מה קרה ? כאמור וייה היה כבר סגור וכמעט חתום בריאל , הכל סוכם , סכום ההעברה וכל עניין הכספים , ולנסיה הייתה חייבת למכור אותו כדי לצמצם את החובות האדירים שהיו לה. וברגע האחרון, אחרי ששוב, הכל היה סגור ועל סף חתימה (אני חוזר על זה שוב ושוב כדי שתבינו) בארסה העלתה את ההצעה עליו , ולא כדי לנסות לרכוש אותו אלא סתם כדי לשבש את העסקה עם ריאל , מה שקרה כתוצאה מהמהלך הזה הוא שהנשיא של ולנסיה החליט שהוא מעלה את המחיר של וייה. פלורנטינו פרז החליט שהמשחקים האלה לא מתאימים לו וכל החוסר רצינות הזאת של ולנסיה , וירד מהעניין ועבר לתוכנית ב' - בנזמה !!! בקיצור - גועל נפש ! כל ההתחזויות והפרובוקציות של השחקנים שלה שהגיעו לשיא במשחקים נגד ריאל לפני כמה חודשים הם רק חלק קטן מכל ההתנהגות המסריחה של המועדון הזה שמתיימר להיות בעל תדמית נקייה וטהורה ולהיות מועדון שהוא מעל המשחק. בע''ה ריאל ומוריניו השנה יחזירו אותם לקרקע ויסיים את הרפש הזה שבאמת כבר כל העולם שונא , ולא בגלל שהם מצליחים.
דור | 08.08.11
34.
הייתי מציע להנהלת בארסה להימנע בעתיד בעיות מסוג זה ולהוסיף לחוזה
כל שחקן סעיף ויתור לחתום עבור ארסנל פשוט לא מגיע למועדון כזה לקבל שחקנים ש מוכשרים שלמדו מה הוא כדורגל בברצלונה. לסיום אני מציע לך מר ניצן פלד לכתוב בעתיד כתבות קצת יותר מאוזנות לפחות בכל הנוגע לעובדות כמו למשל רצונו של ססק פברגאס עצמו שמסרב להמשיך לשחק בקבוצה נחמדה אבל מה לעשות ללא סיכויים של ממשיים לזכות בפריים ליג שלא לדבר על צ'מפיונס
אבנר | 08.08.11
33.
לכל אלה שלא הבינו - הכתב מדבר על הצביעות של בארסה - שמציגה את עצמה
כמשהו טהור ונקי כשבפועל זה רחוק מהאמת, אני מסכים איתך על הכול, יש להם מזל שנולדו להם באותו דור שני שחקנים - אינייסטה וצ'אבי, דרך אגב גם לחברים שלך בתקשורת יש חלק בזה שכל מהלך של בארסה מהללים אותו כאילו אלוהים שיחק. ועוד משהו, היכולת שלהם על המגרש תורמת המון לתדמית שלהם, אם הם לא היו כאלה מצויינים אף אחד לא היה מזכיר אותם
אדי | 08.08.11
31.
כתבה של קישקושים..
נכון שברסה מתנהגת כחברה כלכית לכל דבר ומתוך זה קונה מוצרים זולים (בסין כמובן) ומוכרת ביורו יקר מוכר לא ? מה עוד שהמועדון נתון לגרעונות מהנהלה הקודמת.עכשיו לעיניין ססקת הכותב מתעלם באופן מעורר חשדנות בהבנת העיסקה הזאת ובכלל בהעברות של שחקנים אדוני ססק פאברגס הצהיר משורשות שלא רוצה להמשיך לשחק בארסנל וזה רצונו החופשי והחוקי לבחור באיזו קבוצה לשחק כנראה שהבין שבלונדון לא יחגוג זכיית צ'מפיונס
אבנר | 08.08.11
29.
ימותו הקנאים
כל מה שנאמר כאן הוא בגדר מחשבות ולא מתבסס על שום עובדה בשטח , נהפוכו הרי אדריאנו שהגיע לברצלונה עובדה בלט ונכנס להרכב , ההולנדי שהגיע כבר בהתחלה ידעו שהוא אכן יהיה שחקן חיזוק לספסל הרי ברור שאנייסטה וצ'אבי לא יישבו על הספסל וההולנדי ישחק בהרכב. מצד שני כמו בכל מועדון לא כל רכישה של רכש זה או אחר היא מחייבת הצלחה. בנוסף לזה שחקן כמו בוגאן אומנם בלט אבל לא כמו פדרו שנחשב לשחקן התקפי טוב מאוד , וברור שאי אפשר להשוות לוויה. ואם שחקו כמו ססק שהוא לא מרוצה בלונדון ומעוניין לחזור לספרד הרי ברור לכולם שזה יהפוך לעניין עסקי וכסף שמדובר באחד השחקנים הטובים בעולם.ברצלונה יהיה וישאר המועדון של כולם
ברצלונה | 08.08.11
23.
מה נטפלת לברצלונה ?
אתה בעצמך אומר שכל קבוצות הצמרת נוקטות באותם אמצעים כלכלייים \מוציאות אותם כספים\ ומנצלות את אותם שווקים על מנת להרוויח כמה שיותר כסף . אז למה אתה שונא את ברצלונה ולא את יונייטד או ריאל ? כי היא מציגה את הכדורגל הכי טוב שאי פעם נראה ? אז אתה סתם אכול קנאה תחזור למחילה ותגיד תודה שיוצא לך לראות בלייב את גדול שחקני דורנו , צאצא אחרון לטיטאני כדורגל אגדיים שפעם חיו בכדור הארץ , שחקן שלעבור 4 שחקנים בשבילו זה עוד יום במשרד ולייצר שערים זה בדמו - ליאונל מסי .
דן ומסי הקדוש | 08.08.11
22.
סוף סוף טור אמיתי על ברסה
אני אישית אוהב את איך שברסה מתנהגים ואת העובדה שהם מגדלים צעירים אבל לא יכול לסבול שני דברים: את הקדושה סביבם-מסי קדוש,שיטת מחשק מושלמת ושחקני בית הם העיקר... וגם את ההתנהלות מול שופטים: יש הרבה סטטיסטיקות שמראות שהשופטים שורקים ליותר פנדלים וצהובים עבורם לעומת ריאל(וזה עדיין מוגזם למרות החזקת הכדור הגבוהה) וההוכחה העיקרית בכך שריאל תמיד מקבלת אדום מולם וגם ההצגות(אין צורך לפרט).... למרות הכול ברסה מועדון איכותי שמגדל שחקני נוער ומשחק יפה רק שיפסיקו להיות קדושים ולרמות עם השופטים-ארסנל גם מגדלת ולא אומרים שהם יותר ממועדון.... די כבר זה מגעיל!!!!!
אוהד אובייקטיבי | 08.08.11
21.
אם רונלדו
אם רונלדוו שווה 94 מיליון אגוורו שווה 38 וקקה 60.....אז בטח ובטח שפברגס שווה מינימום 40 !!!! לאחד מחמשת הקשרים הכי טובים בעולם ללא ספק !!! ועוד בגילו !! ככה שיש לו רק לאן להשתפר או להשאר ברמתו הנוחכית לעוד לפחות 6 שנים וונגר יצאת מפגר עם כמה מכירות לפחות עכשיו תעשה קופה בזמן שמחירי השחקנים עולים ללא גבולות
מאור | 08.08.11
20.
לגבי ברסה
רוב אוהדי ברסה טוענים שארסנל "גונבת" שחקנים אבל בוא נסתכל רגע על העובדות. נכון יש את החוק בספרד שניתן להחתים רק שחקנים מעל גיל 18 על חוזה מקצועי וזה נותן יתרון למועדונים אחרים למשל באנגליה שם ניתן לתת חוזה מקצועי לשחקנים מעל גיל 16. זה חוק שכביכול פועל לטובת הקבוצות באנגליה, חוץ מזה שמועדון שמחתים שחקן כזה צעיר על חוזה מקצועי לוקח סיכון כי אין לדעת מה יצא מזה בסוף. מצד שני המס על המשכורות של שחקני הכדורגל בספרד הרבה יותר נמוך מאשר באנגליה מה שמאפשר למועדון לשלם משכורות גבוהות יותר לשחקנים לעומת מועדונים אנגליים וזה בטוח עוזר למועדונים בספרד להחתים שחקנים .לכן אין פה מה לבכות על ניצול חוקים ,אני בטוח שכל מועדון ירצה לשפר את עצמו וינסה לנצל את החוקים לטובתו. חוץ מזה אם כבר מדברים על "גנבת " נוער אני אזכיר שברסה הקיץ הביאו 7 שחקני נוער מהנוער של סביליה. ( ומשום מה אני בטוח שהם לא שילמו 20 מיליון על כל אחד כי יכול להיות שהם יהפכו לכוכבים יום אחד) . עכשיו מה שאני לא אוהב בדרך של ברסה זה שהם טוענים שאין להם כסף לקנות את פברגאס ולכן מנסים להוריד את המכיר שלו בדרכים לא מוסריות. וכן לנסות לשכנע שחקן תחת חוזה לעוד 4 שנים בקבוצה אחרת לעשות שביתה ולסרב לשחק כדי שהקבוצה תמכורת אותו במחיר מבצע זה לא מוסרי. עוד דוגמא לחוסר מוסריות זה כאשר ארסנל נתנו לברסה להתאמן אצלהם לקראת הגמר אלופות וכמה שחקני ברסה ( פיקה ועוד מישהו ,אני כבר לא זוכר) הורידו את התמונה של פברגאס שהייתה תלויה באחד החדרים . ורשמו שהם רוצים שישחררו את ססק. הם צריכים להבין שלא כל דבר צריך לקרות איך שהם רוצים ואם אין להם כסף לשלם על ססק אז שיחכו עוד שנה ויקנו אותו אז ובינתיים שיפסיקו ללחוץ עליו ויתנו לו לשחק בשקט
אוהד | 08.08.11
19.
בכל מועדי הספורט בעולם
יש רק מועדון אחד שההתנהלות שלו טהורה, שתורם לקהילה, שיודע להצהיר נאמנות לשחקניו תוך כדי בחירת רכש נבונה ובעיר קטנה. הקבוצה הזו היא הסן אנטוניו ספרס מהNBA. פעם חשבתי שבארסה קרובה, היו אני חושב שבארסה מגלמת בתוכה כמות ענקית של צביעות שלא תאמן.
אביחי | 08.08.11
18.
כדורגל ולא רכילות
ראשית אם אני מבין הכתב הינו אוהד ארסנל. הכתבה עצמה הינה צביעות, למי נמאס לשמוע על פבראגס? פבראגס "נגנב ע"י אסנל כאשר היה בן 15 והוא לא היחיד שארסנל גנבה. הם הרי אינם מסוגלים לגדל שחקן אחד שלא לדבר על שחקן ברמה העולמית.ארסנל הינה אוסף של שחקנים זרים בעקר בני מיעוט העם הצרפתי. מקבלים 40 מליון ועוד מתלוננים. אגב האם הכתב היה שותף לחתימת החוזים של השחקנים שהוא בקי כלכך מספרים שפרסם בכתבה. דבר אחרון - והחשוב ביותר באם אתה עיתונאי שמחזיק מעצמך אז תכתוב כדורגל מהיבט המקצועי נטו ולא על רכילות..זולה ,שאינה מענינת חובבי ספורט. זו הבעייה ש מרבית עיתונאי הספורט, סקירות על רכילות, דוגמנות ויחצנ"ות .
אוהד כדורגל | 08.08.11
17.
אני לא אוהד ריאל (גם אותם אני לא מחבב), אבל את בארסהף אהובת חיי פעם אני שנוא היום
הפכה לקבוצע מגעילה ובכיינית, ותתפלאו איך שמחתי כאשר מוריניו לימד אותם שיעור בכדורגל ולקח את הגביע מהם ב10 שחקנים ולמרות השיפוט המפלה. באותה עונה אהבתי קבוצה אחת - אינטר וזה בגלל הנשמה שלהם ולוחמנות, היה להם ניצוץ בעיניים, משהו שאין לא לבארסה ולא לריאל ולא למנצסטר. חבל שהם לא המשיכו את דרכם גם אחרי עזיבתו של המיוחד - מוריניו. אגב - הוא הפך לדמות שאני סוגד לה. חבל שהו עבר דווקה לריאל. עדיף היה מגיע לאמן את הנבחרת בדפוקה שלנו. נ.ב. הדבר השנוא בבארסה - הפרשנים הישראלים שמשתחבים בפניה כאילו זה עגל זהב!
שנוא בארסה | 08.08.11
13.
כתבה מעולה- אבל קצת חסרה בפרטים
אני אוהד ארסנל כבר שנים רבות ותמיד הייתה לי פינה חמה מאוד בלב לברצלונה אבל מאז שהתחילה הסאגה הזו עם ססק פשוט איבדתי את כל האהדה שלי לברצלונה. כולם יודעים שברצלונה קבוצה מדהימה אבל הדרך בה הם נוקטים בכל הנוגע של ססק היא פשוט ביזיון. ארסנל התלוננה כבר שנה שעברה לפיפ"א בנוגע לכך שברצלונה-בניגוד גמור לחוקים שאוסרים על קבוצה לפנות לשחקן תחת חוזה מבלי לקבל את אישור הקבוצה שלו, פנתה לססק וניסתה לסכם על חזרתו לברצלונה. גם השנה הועברה תלונה שכזו אולם בשתי המקרים הקשרים של ברצלונה והיחס המיוחד שהיא מקבלת מפיפ"א מנעו מפיפ"א לנקוט בצעדים מתבקשים כנגד הפרת החוקים{ראיות לכך יש בשפע בעיתונות האנגלית/ספרדיות}. ברצלונה הפכה לקבוצה שחושבת שהיא מעל לכול ועל פיה יישק דבר! לססק יש עוד 3 שנים לסוף החוזה שלו והוא שווה כל פאונד שארסנל מבקשת עבורו{שזה נכון להיום 40 מיליון פאונד[ולא יורו]
לוי טוביק | 08.08.11
7.
כתבה עם התעלמות צינית מהעובדה המרכזית
קודם כל, אני אוהד בארסה גאה, מגיל 4, אז שלא יתחילו ישר להגיד "אוהד הצלחות" וכו'.. דבר שני, כן, אתה צודק שההתנהלות הפינססית היא באופן חד-משמעי, לא בסדר! דבר שלישי, גם אם זה נכון, יש עדיין סיכוי לא קטן, שזה גם סתם ספקולציות שלך ושל אחרים שהמועדון עצמו שלח את השחקנים להגיד שהם רוצים איתו, מאחר וידוע שהם באמת חברים טובים. ולדבר האחרון והמרכזי, העובדה העיקרית שהדבר התנהל כך, בעוד שאתה טוען שארסנל שילמה את מה שצריך וכל השטות הזאת, היא שהחוק באנגליה מאפשר להחתים שחקן על חוזה מקצועני בגיל 16, ובספרד רק בגיל 18. את חלון ההזדמנויות האלה אדון ארסן ונגר אוהב מאוד לנצל! "דמי ההשבחה" שקבוצה מקבלת על שחקן בגיל 16 לא קרובים למה שהייתה מקבלת אם היה תחת חוזה מקצועי. ארסנל מנצלת את העובדה הזאת, מציעה לילדים בני 16 חוזה שהם חולמים עליו בלילות ולברצלונה לא נותר שום דבר לעשות כדי להתנגד...
אוריאל | 08.08.11
6.
אוי כמה שכולכם טועים!!!
אני חושב שכולם פה אוהדים ריאל וכל כתב בONE הוא אוהד ריאל מדריד ואני לא חושב שברסה היא צבועה וזה שהיא רוצה לקנות שחקן אחד מהטובים בעולם שבהחלט יש לו מקום בהרכב זה לא אומר שהם צבועים. ואני חושב שבשנים שפפ היה בברסה היא התחזקה ונהייתה בלתי מנוצחת בזכות הגאונות שלו. ואני יודעעע שההעברות של פפ היו מצוינות כמו דני אלבס,איברימוביץ',דוד וייה,אלקסיס סאנצ'ס,פיקה,ואפלאיי אז איפה כל הכשלונות של פפ בהעברות?? תגובות בבקשה...
אלי | 08.08.11
5.
תמשיכו לבכות
אולי תפסיק להאמין לכל דווח סתמי ואז תכתוב דעה כמו שאתה רוצה ברצלונה לא מוכרת את השחקנים האלה - גפרן ובויאן ועוד אחד ששכחתי את שמו כדי לממן את הבאת פבריגאס . בויאן מזמן מורמר ממעמדו ולא בצדק כי יש שחקנים יותר טובים ממנו בהרכב אם זה וויה או פדרו שלא לדבר על מסי. החתמות של ג'פרן והשחקן השני היו דווקא כדי שיצברו נסיון כי יש סעיף בהסכם שמאפשר לברצצלונה לקנות אותם בחזרה אז תפסיק לקשקש על מכירת העתיד שלה להפך ברצלונה בונה את העתיד שלה בהבאת ססק כדי להכין אותו לרשת את צ'אבי
אדם | 08.08.11
2.
מעניין איך הם שומרים תדמית
הצגות של שחקנים (כדי לקבל שריקה או לסחוט צהוב), הפעלת ממטרות על קבוצות ששמחות באיצטדיון שלהם, שיטות מלוכלכות כדי לגנוב שחקנים (אני לא מדבר רק על ססק), יציאות מאשימות ומתלהמות לתקשורת כשמשהו לא הולך בכיוון שלהם וכד'. אחרי כל זה יש להם תדמית של מועדון אתי ונקי. יש להם גם תדמית של מגדלי שחקני בית, אבל כמות הכסף שהם מוציאים על רכש לא נורמאלית. צריך כתבה על השיווק שלהם. אניגם מתפלא שלא צויין שברצלונה כבר סיכמו עם ססק את כל התנאים כמה פעמים ויצאו לתקשורת עם זה (ואז ונגר אמר להם שאת הסיכומים צריך לעשות מולו). אחלה כתבה, אבל אני חושש שלא כל האנשים יקבלו אותה בבגרות.
אלכס | 08.08.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת