אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פוטר עובד בשלמור בעקבות קמפיין של שטראוס

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
שפל המדרגה - כל הפרסומים היום מלאים רק בתאוות
המסר בכל הפרסומים הכי פשוטים לאוכל, מלאים בתאוות, ואח"כ עוד מתפלאים למה הילדים שלנו מתנהגים ככה ? מה הם רואים כל הזמן בפרסומות ? שצריך לשאוף כל הזמן למלא את התאוות . למה פרסומת למיץ תפוזים פשוט , מצריך עירום ומסרים פסולים ולפעמים גם אלימות , מה בלי זה אני לא אשתה מיץ תפוזים ? למה פרסומת פשוטה של חטיף לילדים - מראה אלימות, או איך לתחמן את ההורים ולשקר עליהם ועוד והכל במסווה של כאילו הומור ובידור .
 | 10.08.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת