אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

משרד התחבורה: לאפשר טעינת רכב חשמלי מכל שקע

82 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

81.
מת כבר לראות את הבג"ץ בנושא
נוד 3 לא יעבור במבחן בג"ץ: אם מהנדס חשמל שיקנה רכב חשמלי יבקש להטעין את הרכב שלו באמצעות גנרטור דיזל אזי כל הטענות של משרד התשתיות יזרקו לפח והבג"ץ יחייב לשחרר את המהנדס מההתקשרות עם " נוד 3". מכיוון ש: אם יבקש להטעין באמצעות גנרטור אזי הוא לא יוצר עומס על רשת החשמל. ומכיוון שהוא מהנדס חשמל אין להם את היכולת לטעון שהטעינה לא בטיחותית. אז איזו טענה יביאו בפני בית המשפט.?? יוצא כי "נוד 3 " לא תהיה חוקית לאנשים מסויימים. מוד 3 הוא נוד מסריח.
כפיר | 18.08.11
80.
מי אמר שחייבים חיבור לרשת החשמל, אנרגית שמש לא שמעתם?? PV
אולי זה חדש לחלק מהאנשים פה באינטרנט אבל הפלא ופלא, יש מתקן מיוחד שממיר קרני שמש לחשמל , קסם ממש, וניתן לטעון מערכות חשמליות כמו מצברים, כן כן, ממש יפה , ולא צריך חברת חשמל בכלל! קדימה תתעורו אנשים, עושים עליכם קופה
pnda | 18.08.11
79.
מה שלא אומרים לכם שמכון התקנים לא מוכן לאשר מוד3 לבטרפלייס!!!
לא יתכן כי מכון התקנים ומשרד התחבורה מסרבים שניהם כגוף אחראי על הנושא להתקין עמדות יעודיות של מוד 3, ולא רק שמכון התקנים הישראלי מסרב בכלל לתת תקן ישראלי למכונית של אגאסי וטוען שיש תקן עולמי לטעינה ביתית, או סולארית בכלל , בא משרד התשתיות שחושב שהוא יודע יותר טוב מאחרים ומחליט אחרת
תומר | 18.08.11
78.
מה המשמעות של טעינה משקע ביתי
אלפי כבלים חשמליים מידלדלים מן החלונות של הבתים אל מגרש החנייה רכבים מתחברים לשקע של השכן שנאים שכונתיים קורסים מעומס פתאומי מכוניות של מאתיים אלף שקל במקום מאה ועשרים אלף שקל מצברים קבועים שאף אחד לא בודק את תקינותם, או ירידה בתפקודם טווח מכוניות שלא מתעדכן עם עדכון הטכנולוגיה של מצברים התחממות עד כדי פריצת שריפה בטעינה מהירה או לא מבוקרת חוסר ודאות במיקום של שקע בנקודת ההגעה של הרכב חוסר רצון של יעדים ציבוריים לספק חשמל חינם ההתעלמות מן המצב הקיים של מונופול ממשלתי/פרטי על הדלק
דר יובל | 18.08.11
73.
מישהו ראה את המחירים של בטר פלייס? עדיף כבר לקנות היברידי או לקחת רכב חברה וללחוץ על הגז עד הסוף
אני לא מהירוקים מצידי שישרף כל העולם פעמיים אותי מעניין רק המחיר - תהיו ראלים בגלל זה יש מחאה. ואם זול יותר לזהם כנראה שזה מה שהמדינה והיצרניות רוצות שאני יעשה. קחו לדוגמה שישיות של מים מינראלים - הם באים בבקבוקים של 1.5 ליטר. אם עושים מיכלים גדולים יותר או כאילו שאפשר להשתמש בהם לשימוש חוזר המוצר פחות מזהם . וזה לא להמציא את הגלגל כבר יש את זה - הקולרים של הבקבוקים הגדולים אבל זה עולה הרבה יותר משישיות מים. יש גם חברה שהוציע קנקן של 5 ליטר אבל הוא עולה כמו שישיה שבה יש לפחות 9 ליטר. אני לקוח חכם שעושה מה שאומרים לו. ואז זורק את הבקבוקי מים לפח זבל . אם אשתי רוצה למחזר שהיא תלך 50 מטר עם שקית בקבוקים ותתן כסף לחברת המיחזור . בחברה שלי שמו קופסאות למיחזור כוסות חד פעמיות והם שמו אותם ממש ליד הברז. שם אני ממחזר כי זה נוח. זה לא שאני נגד מיחזור אבל הדרך שעושים את זה בארץ מפגרת ובאותה הזדמנות גם מעודדים זיהום. אם חברה מוכרת גם מוצרים ירוקים וגם מוצרים מזהמים אז אני יכול להגיד לכם מה ירוק בזה. הכסף שנכנס לכיס שלהם למרות שהדולר לא משהו היום אבל משאיות מלאות בשטרות של 20 שקל זה גם טוב.
מישהו | 16.08.11
72.
בפועל לצערינו חלק גדול מהאנשים לא יכולים להוציא כבל מבית דירות עד למכונית שלהם
רצוי שנקבל את 2 האפשריות חוץ מזה יש גם חניונים ציבורים במקומות עבודה וכו... כך שיש מקום גם לפריסת תשתית, אבל גם צריך לאפשר חיבור ישיר בבית, זה רק ישמור על המחיר נמוך וזה טוב, למרות שאנו נמצעים בהתלהבות "המהפכה" צריך גם לנתח את המצב נכון, אם לא יבנו תשתיות לא יהיה אפשרי להרבה מאיתנו בעתיד בכלל להחזיק רכב כזה רק צמודי קרקע יהנו מזה
לאפשר | 16.08.11
64.
צריך מיוחד ואני יסביר למה
שיש בניין חברת החשמל ובצדק משתמשת במקדם K של כמה הספק בפועל לספק לבניין והוא נמוך מההספק המוזמן אין לי זמן להסביר מדוע זה קשור לסטטיסטיקה בכל אופן המוכניות הללו צריכות הרבה מאד זרם דבר שיפגע ברשת של הבניין לכן צריך להתנגד לכך באופן נחרץ התשתיות בארץ לא בנויות לרכב חשמלי
נימרוד | 16.08.11
55.
וואו כל התגובות פה, לא נשאר מה להגיד
פשוט בושה למדינת ישראל. כל המדינות המפותחות בחרו בבחירה מוטעית לפי מדינת ישראל הלא מפותחת שנמצאת בין מדינת עולם שלישית למדינה מפותחת. יש עוד הרבה מה להגיד אבל לא ברורה ההחלטה של משרד התשתיות. בסופו של דבר ההחלטה נראית כמו שהתבצעה ע"י בן אדם אחד ולא דרך תהליך מסודר, בטח לא תהליך מסודר של מדינה מפותחת אלא של מדינת עולם שלישית מתפתחת
שחר2 | 16.08.11
45.
אינו בטיחותי לתנאי הארץ,אלאק....
מה שונים תנאי הארץ מתנאים של יתר מדינות העולם לעניין טעינת רכבים???? מדוע מתעקש משרד התשתיות למוד 3 בעוד שבמדינות רבות משתמשים במוד 2 המאפשר טעינה ביתית, וכולם מבסוטים מזה? המדינות האחרות פחות בטיחויות מישראל? מה בדיוק עומד מאחרי זה, לאלוהים פיתרונים.
יחעם שילוני | 16.08.11
42.
צריך להיות מסומן אחרת:
משרד התשתיות: לאנשים יש תפקיד מובטח אצל משפחת עופר אחרי הפרישה משרד התחבורה: עדיין אין תפקיד מובטח אצל משפחת עופר אחרי הפרישה משפחת עופר שמה כסף ענק על המיזם הזה, שנועד לאפשר להם לגזול מאיתנו כספים רבים ביותר. הם מנסים למכור לנו את הפלואנס במחיר מחירון רגיל בזמן שלא משולם עליה כל מס (ז"א פי 2 מהמחיר הרגיל!), הבטריה שהיא החלק היקר בתהליך בכלל לא שייכת לנו אלא לחברה, והדבר המעצבן ביותר: רוצים שנשלם מחיר של בנזין על החשמל! עד כמה הם חושבים שאנחנו מטומטמים? מוכרים לנו תירוצים מפגרים על "עומסים במערכת" וכד' שרק הם יצליחו לשמור עליה. פשוט לא ייאמן!
moshebs | 16.08.11
38.
מה יקרה אם אני אטעין מהמטען בבית ?
החברים של ביבי שוב פעם רוצים לגזור קופון . אני אטעין את האוטו מהחשמל בבית ונראה מי יוכל לעצור אותי . יצרני הרכב טוענים שזה אפשרי אז שאף אחד לא יגזור על זה קופון . המדינה רוצה למסות את החשמל הזה במקום המיסוי על הדלק שהיא מפסידה אבל תמיד יהיו כאלה שימציאו מכשיר עוקף מדינה ויאפשרו הטענה מהחשמל בבית . משרד התחבורה צריך לעזור במקרה הזה
יהודה | 16.08.11
34.
בכל העולם הנאור יטעינו חשמליות בזול, רק בארץ הקודש ההטענה "לא בטוחה"
כלומר, לא מייצרת הכנסה בטוחה לבטר פלייס או גוף מונופוליסטי אחר... ככה זה פה, אם אין מי שיגנוב אותך - הפרוייקט לא עובד. צריך לאפשר טעינה מכל שקע, זה חכם יותר, הטעינה תעשה בלילה, וכך תווסת תריכת החשמל.. טעינה העמדה יעודית תעשה לרוב בשעות העומס (שעות העבודה) ותכביד על מערכת החשמל הרעועה שיש כאן...
שמוליק | 16.08.11
33.
הקשר הבלתי קדוש בין עוזי לנדאו לשי אגסי
אבל,מצד שני, ישראל כץ מתחיל להרגיש בכפות רגליו הרגישות (פוליטית) את הרעידה הנובעת מהלחץ על הציבור. מכל כיוון. או-אז, הלחץ יתפרץ למעלה... ומי למעלה? נכון - הממשלה. ישראל כץ מנסה להרויח נקודות זכות, הפעם למען מטרה חיובית בהחלט. אבל, אדוני - איפה היית עד עכשיו? אין הצדקה לרכב חשמלי בישראל אם אין אפשרות טעינה בכל שקע ביתי מאובטח (כמו בארה"ב) ללא צורך לשלם לאגסי וחבר מרעיו.
עוזי (לא לנדאו...) | 16.08.11
28.
צודקים בתשתיות
מוד 2 לא בטיחותי לארץ. במשרד התשתיות הם עלולים לא לקבל את קצבת הטיקון שלהם אם יאשרו את מוד 2. לא חבל לגרום לעוד משפחות להגיע למעמד הביניים? עם ישראל רחמן, אז מה עם כולנו נשלם יותר או לחילופין נמשיך לזהם עם מנועים רגילים אבל העיקר שכמה פקידונים ימשיכו לקבל קצבה מהטייקון שלהם. הרבה יותר חשוב...
מוד4 | 16.08.11
27.
זהו צדק חברתי
זה הדבר הצודק ביותר כל אחד יוכל לשלם ולתכננן את צריכתו ולא להיות מוגבל וכבול לגוף כזה או אחר אשר יעשוק אותו בבוא העת. אנחנו לא צריכים מתווכים שיעשו עלינו קופה. אנו משלמים מחיר גבוהה על החשמל שאנו צורכים ולא צריכים לשלם למתווך שיספק לנו חשמל שהוא מוצר זמין לכל אחד דרך השקע הביתי.
נסים נגרין | 16.08.11
26.
עוזי לנדאו, הטיל קנסות על המים, התנגד לששינסקי
בראש משרד התשתיות הלאומיות עומד עוזי לנדאו, שהטיל קנסות דרקוניות על המים, התנגד לועדת ששינסקי, "רגע לפני ההצבעה האחרונה בכנסת על חוק ששינסקי, אישרה אתמול וועדת הכספים תיקון לחוק. הוועדה החליטה לאשר הסתייגות של שר התשתיות לפיה, משרדו לא יהיה מחויב להעביר לרשות המיסים את כל המידע שברשותו בנוגע לקידוחי הגז והנפט". לא ברור מה הם מניעיו. כל העולם הולך על טעינה ביתית, וברור שאנו לא רוצים עוד טייקון בדמותו של שי אגסי
טייקון חדש, שי אגסי | 16.08.11
24.
עדיף לא לייצר היום את הריכוזיות שנצטרך לשבור מחר
בעידן שבו הרגולטור שובר את הריכוזיות בתקשורת ולא מצליח להתמודד איתה בתחומים אחרים, חשוב מאוד שלא לייצר "בועות" ריכוזיות חדשות- צודק מאוד משרד התשתיות וחושב על הצרכנים העתידיים. בטרפלייס היא מייזם מאוד חשוב, אז בקצהו בסופו של דבר, יזמים שרוצים יותר מכל, גם יותר מהדאגה לכדור הארץ ולבני האדם- להרוויח ולראייה מחירי חבילות ההרצה השערוריות של החברה!
גיא | 16.08.11
20.
עוזי לנדאו מארגן לנו מונפול חדש
עוזי לנדאו שאמור להיות אביר התחרות החופשית כנראה מקושר היטב לטייקונים. כזכור הוא התנגד נחרצות לועדת שישנסקי הטענה הביטחונית שלו מצוצה מן האצבע. אם בכול שאר מדינות העולם יכולים להסתדר עם "מוד 2" אז גם פה אפשר. ואם לא אז שלא יאשר כניסה לרכבים חשמליים עד שהעניין יסודר.
אריק | 16.08.11
19.
מוד 3 =שחיתות
תפסיקו לקחת מונופול על החכמה ולזלזל באוכלוסיה באמטלה של בטיחות אל תעבדו עלינו ,בכל בית היום נמצאים מפסקי הגנה נגד קצר ונגד התחשמלות וגם נגד עומס יתר ,אם אני מוציא שואב אבק לשאוב באוטו זה בטיחותי ?ויסות טעינה אפשר לעשות ע"י מכשירים קיימים ההיפך עומס ייווצר בזמן טעינה מוסדרת בשל טעינה מהירה ואילו אוטו שמחנה ליד הבית יש את הלילה לטעינה איטית בזמן שצריכת החשמל נמוכה מאוד מה שיגדיל את היעילות לחברת החשמל ויממן את פעילות הטורבינות של חברת החשמל בלילה מי יודע אולי עוד יורידו עקב כך את עלות החשמל .אל תתנו לטייקונים העוסקים בכך לגזור קופון .חוץ מזה חשבתם איך זה יועיל למשק אם יהיו אלפי משרות חדשות אחרי שיכשירו טכנאים למשוך כבל באופן סדיר מבית הלקוח כדי שתהיה לו אפשרות טעינה וגם עוד עבודה לחשמלאים המוסמכים שיעשות תוספת תשתית חשמל בחניות הפרטיום בבניינים גבוהים.
גידי | 16.08.11
15.
פראיירים לא מתים הם נטענים במוד 3....
העלו את הסולר כדי שלא נוכל לחסוך בהוצאות העלו את המיסוי על רכב חשמלי ואת האגרה על רכבים חסכוניים ועכשיו ימציאו שקע ומחיר מיוחד לחשמל בשביל שחס וחלילה לא תחסכו שקל ותמשיכו להוציא את אותו סכום הכסף שלכם כמו על רכב ממונע בנזין.... בקיצור פראיירים לא מתים רק מתחלפים. עכשיו יש פראיירים על חשמל...
חיים | 16.08.11
14.
תרבות העושק והמונופולים העיקר להשחיל לאזרח עוד מיסים והוצאות
אין שום סיבה שלא אוכל להטעין את מכוניתי משקע בייתי יש לי חניה פרטית שלי יש לי שם חשמל מוגן מיים ,ושאף אחד לא יבלבל את המוח מדוע מה שבכל העולם עובד לא יעבוד גם פה האזרח דורש צדק חברתי , והלאה תרבות העושק שהיתה ,תנו לנו להטעין משקע ביתי כמו בכל העולם
אזרח נעשק | 16.08.11
11.
שקר וגועל נפש שלטוני בישראל
אין מילה אחת של אמת בטיעונים שלהם. אפשר לחשוב על 10 פיתרונות ביטחוניים שיעבדו אבל הם לא יכללו מס לארוך זמן אלא מס חד פעמי. פשוט מדינה מגעילה כבר אין בושה לשקר ולגנוב. כל העולם טועים אבל ישראל היא בראש המעצמות בדרישות הבטיחות שלה! ללא שום מנגנון של בדיקה ופיקוח כשהשיקול היחיד הוא גניבת עוד כסף מאנשים על סף קריסה, אבל אנחנו נכתיב לעולם בטיחות מהי ! אנחנו שאין לנו את היכולת להפעיל שום מנגנון אמיתי של בדיקה כמו ה FDA וכ"ו .המדינה הזאת על סף קריסה בגלל אדיוטים שהורסים אותה מבפנים. בגלל חמדנות ותאבות בצע ואטימות.
שגיא | 16.08.11
9.
ילכדו אנשים במחיר מפתה ואז יזמברו אותם אחרי שנה - כמו עם הסולר
מישהו זוכר שפעם סולר עלה 1/7 מבנזין? כולם רצו וקנו מכוניות דיזל - המדינה ראתה שיש הזדמנות למיסים והטיסה את מחיר הסולר. גם כאן - רוצים לכבול את הקונה למונופול - אגסי יחליט כמה תעלה העמדה וכמה יעלו "דמי השכירות" החודשיים של העמדה. המדינה תחליט כמה יעלה החשמל לפרייארים שיקנו את המכונית הזו. רמז - יעלה בדיוק כמו להחזיק רכב מונע בבנזין עם לא יותר (בכל זאת אוטו ירוק).
רואה עתיד | 16.08.11
7.
תשתיות גז חשמל מים ביוב ביתיות
לאור ההתנגדות של פקידי משרד התשתיות להטענת המכוניות מחשמל ביתי, לחזור לעידן האבן בו : אין מים זורמים, וכך בטוח יותר כי אין סכנת הצפה בבית ! אין תשתיות ביוב ולכן אין סכנה בגלישת ביוב וסכנה לציבור! אין תשתיות חשמל והסביבה בטוחה יותר כי אין סכנת התחשמלות/שריפה וכיוב' ! אין תשתיות גז ולכן אין סכנת פיצוץ הרעלה וביזבוז גז בישול ! (אני מקווה שלא שכחתי משהו) אבל תראו להיכן פקידים ראש-נצנץ יכולים להביא אותנו. קחו דוגמה מהעמדה של פקידי/נבובי משרד-התשתיות הללו, ותחשבו מה פקיד אוצר עושה או מונע מאזרחים ואנשים שחיים כאן...
תוהה | 16.08.11
4.
אם רק הייתם יכולים לגזור קופון גם משאר מוצרי החשמל בבית
מזגן!!, קומקום חשמלי!!, דוד שמש!!,מכונת כביסה!, תנור, מקרר, טוסטר... ועוד ועוד בטח הכל לא היה בטיחותי והיה דורש מס כלשהו ... ולא הוספתי כבלים מאריכים , מפצלים , כלי עבודה .. האמממ עוד עבודה למקורבים כי הרי העם דורש יוקר מחיה בירוקרטיה ושחיתות
ריקרדו | 16.08.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת