10. אף אחד לא מספר כמה זה יעלה, מה יקרה לאוטובוסים, מתי תהיה תדירות נורמלית, אם בכלל נראה שבינתיים הם מנסים להפוך את זה לכמה שיותר דומה לאוטובוס: נוסע לאט, במסלול לא הגיוני ובתדירות גרועה. מה הרווחנו? ירושלמית | 18.08.11 (ל"ת)
9. ל-5: יש עלויות זכיין ויש עלויות מדינה עלויות המדינה כוללות הפקעות, פיצויים, הזזת תשתיות חשמל וביוב הזכיין בנה את המסילה ורכש את הקרונות והכשיר את העובדים זה לא אותו דבר מוני | 16.08.11 (ל"ת)
8. רכבת חשמלית היא ברכה לתושבי בריסל דן שלום אני מתגורר בבריסל מזה חמש שנים. ה-TRAM בבריסל הוא כלי תחבורה ציבורי הכי פופולרי שקים באירופה ובבריסל בפרט. כך דוגמא וישם את זה בכל הערים הגדולות בארץ מלבד ירושליים. zvi Eyal | 16.08.11 (ל"ת)
7. הרכבת הקלה בירושלים הגיע הזמן שהכרכרה הזו תתחיל לנסוע אחרת יהיה גרוע מאוד מספיק כבר. מכביסט ירוק | 16.08.11 (ל"ת)
6. למה הפיילוט בתחבורה הציבורית לא היה בחינם? הפיילוט הזה רץ ונספג על הגב של כולנו, ועוד העלינו לנו את המחירים. למה בחרדילנד (עיר ה"קודש") הפיילוט בחינם? ✿✿✿✿ | 16.08.11 (ל"ת)
5. שאלה בחשבון מצד אחד - עלות הקמת הרכבת הקלה בירושלים נאמדת ב־3.8 מיליארד שקל. ומצד שני - השקעה של כ-5 מיליארד שקל מתקציב המדינה והעירייה אז כיצד המדינה השקיע 5 מיליארד שקל לפרוייקט BOT (במימון פרטי) שעלה 3,8 מיליארד שקל? יואב | 16.08.11 (ל"ת)
3. מה זה משנה 3.8 זה הערכה, אבל הציטוט אומר 5... ואחרי זה שואלים לאן נעלמים כספי הציבור.. מיליארדר | 16.08.11 (ל"ת)
בשעה טובה: הרכבת העירונית בירושלים תצא לדרך ביום שישי הקרוב
10 תגובות לכתיבת תגובה