אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מחקר: המיסוי על רכב בישראל - מהגבוהים בעולם

41 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

41.
המכוניות בארץ הן הזולות ביותר בעולם
המכוניות בארץ הן הזולות ביותר בעולם ליבואן. הם קונים את הדגמים המצ'וקמקים ביותר שיש, מוסיפים לזה רווח מטורף שלהם ועל זה אנחנו משלמים מס ומקבלים את הרכב היקר ביותר בעולם. בדגמים שנמכרים כאן כמפוארים אין חצי מהאבזור שיש בחו"ל לדגם הפשוט. תיראו דגמים מקבילים של מזדות למניהן ושאר מכוניות בחו"ל. מסך LCD עם GPS זה ברור מאליו במרבית הדגמים. טלפון סלולארי מובנה ושאר דברים. המכוניות שמבאים לנו כל כך מצ'וקמקות שאפילו דגמים הבסיסיים - חלונות חשמל בהתקנה מקומית. אנחנו מקבלים את הגירסאות של אולם השלישי כמו בוליביה, הודו.
MASTER LEE | 18.08.11
40.
די לתרבות השפע
ואני דווקא חושבת שבמקום לזעוק על מחירי הרכבים והדלק צריך לזעוק על העדר תחבורה ציבורית ראויה. אנחנו כעקרון מחזיקים רכב אחד בלבד ואחד מהשיקולים בבחירת דירה היה לאפשר את זה. אנחנו לא באמת רוצים שיהיו פה רכב לכל אחד זה לא יטיב עם הבריאות שלנו ולא עם מצב הפקקים והעצבים לכן צריך להתעקש שתהיה כאן תחבורה ציבורית ראויה שתאפשר להתנייד באופן סביר ולהסתפק ברכב אחד והמחירים של הרכבים שישארו גבוהים וימנעו מצב של ריבוי מוגזם של רכבים על הכביש.
חגית דייויס | 18.08.11
39.
המכס גבוה כדי להגן על היצרנים המקומיים!
הורדת המכס על יבוא מכוניות תפגע פגיעה אנושה בפועלי תעשיית הרכב הישראלית. אנא אל תגדעו את מטה לחמן של מאות משפחותיהם של הפועלים שמרכיבים אסקורטים וסוסיתות! אה, רגע. לא? אז מה זה המכס הזה? רק בשביל להעשיר את המדינה על חשבון האזרחים? ועוד על הרכב שלוקח אותי לעבודה ולמילואים? לא ייתכן. לא במדינה מתוקנת.
מושט | 17.08.11
38.
ברור שהמס על מכוניות הוא גבוה
לא זאת הבעיה העיקרית אלה שכסף מזה הולך לא לתחבורה הציבורית אלה ל..אתם יודעים, חרדים ומתנחלים ולבטחון הבזבזני. כל נגד או קצין בצבא מקבל רכב צמוד ושורף דלק בלי למצמץ בלי מגבלה גם לחברות הליסינג יש יד במחירים הגבוהים - שווי שוק שהם תלוי בהפרש המחירון ומחיר שהם מקבלים (~30% הנחה) אז אל 100 אלף+ מכוניות מדינה לא רואה לא רווח ולא מע"ם השוק שלנו מעוות
arie | 17.08.11
35.
כנסו הכל שקר גדול כנסי גברת הראל
תבדקי את מחירי המכוניות הסופים באירופה ובישראל הם כמעט שווים רנו קליאו פולקספאגן פולו וגולף פיאט פנדה ועוד הרבה מכוניות עולות כמו באירופה. אסור להוריד מיסים בארץ. וזה הדבר החשוב כל הורדת מיסים הולכת לכיסו של היצרן והיבואן זה בדוק תבדקי מה היו מחירי המכוניות לפני כשנתיים שהמיסים. היו יותר גבוהים ב30%. האם מחירי המכוניות ירדו. תבדקו את את המחירים של שברולט יונדאי מאזדה ועוד חברות ןתראו שהיבואניות עובדות על הציבור ולא מורידים מחירים. א ס ו ר ל הוריד מיסים!!!!!!!! שר האוצר חייב להטיל פיקוח על מחירי המכוניות החדשות. יבואני הרכב. מרוויחים יותר מ50% על מחירי המכונית.(הצרכן משלם את כל הסכום של הרכב לפני שהיבואן משחרר את הרכב).רוב היבואנים ע ו ב ד ים על המדינה והצרכנים. הסברים יבואו בהמשך 
מייק | 17.08.11
31.
תחבורה ציבורית חינם לכולם!!!
כולם ירוויחו אפילו הממשלה. הורדת עומסים בכבישים, חיסכון באנרגיה וזיהום, חיסכון בזמן, חיסכון בכבישים, חיסכון בתאונות דרכים, אזרחים שמחים יותר, יותר שוויון הזדמנויות, תמיכה בפריפריה. כמה השקעה צריך מול כל התועלת הזו? לדעתי הרבה פחות מכל הבזבוזים שמהלך כזה יחסוך.
 | 16.08.11
14.
מחקר: העיתונות בארץ - החד צדדית ביותר בעולם
את המחקר עשו כנראה על 2009. הבעיות העיקריות: א. כיום, הורדו בארץ המיסים משמעותית על רכבים חסכוניים (שגם חוסכים בדלק) על סוגיהם השונים. ב. כמובן לקחו בתור השוואה את המדינות יצרניות הרכבים, שב-2009 נתנו הנחות מס גדולות כדי לעודד את תעשיית הרכב שלהן ולהציל אותה מפני קריסה.
קורא מתמיד | 16.08.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת