אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

האוצר נגד זכיינית הנתיב המהיר: גבתה מעבר למותר

24 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

20.
הנתיב - אחת ההמצאות הטובות שידענו
אנחנו התארגנו 4 נהגים שהיינו נוסםפעים בכל יום עם 4 מכוניות לת"א ובכל יום נוסע רכב אחד ולוקח 3 טרמפיסטים...והנסיעה חינם וממודיעין לרמת החייל לוקח 40 דקות במקום שעה וחצי! המצאת המאה...כולם מחזירים מכוניות ליסינג ועוברים לנתיב המהיר...חבר חבל שאין שאטלים לרמת החייל אלא רק לבורסה ולקריה
 | 21.08.11
16.
מדינה שאינה מסוגלת לבנות נתיב כמו שצריך - אי פלא שאינה דואגת לבטחון אזרחיה:
אם מדינה אינה מסוגלת לדאוג לכך שנתיב תחבורה בודד במרכז ישראל יבוצע כמו שצריך והחוזה לביצועו יושלם כנדרש - אל תתפלאו אם לא תוכל להגן על אזרחיה בדרום ישראל עכשיו (או בצפון ישראל וגם במרכזה בעתיד הקרוב). נתיב תחבורה במרכז הוא דבר קטן. בטחון האזרחים הוא דבר גדול. מטבע הדברים, המדינה מתרכזת בדברים הגדולים, ומזניחה את הקטנים. אבל אם לא תדאג לדברים הקטנים - איך תצליח עם הדברים הגדולים?
דרום לבנון | 21.08.11
14.
נתיב שפועל 2-3 שעות 5 ימים בשבוע
רק במדינת חלם מקצים נתיב ל 2-3 שעות בבוקר בימים א - ה וגובים עשרות שקלים על השימוש בו במקום לפתוח אותו לנסיעה 24/7 לכלל הציבור. הוסף לכך את העובדה שלצורך הקצאת הנתיב "נעלמו" השוליים בכניסה לתל אביב. ואני מקווה שלא נגיע ליום שבו רכבי חירום יתקעו בנתיבים פקוקים וללא שוליים. אני מבקש מציבור הנהגים להחרים את נתיב הגזל הזה. אנא השכימו וצאו לדרככם כמה דקות לפני הזמן והשאירו את הנתיב ריק מתחבורה עד שמישהו יתעשת ויחזיר אותו לשימוש הציבור ללא תשלום.
מאיר | 21.08.11
12.
רגע אחד משהו לא מובן פה. הם גבו יותר מהמותר אבל מאשימים את הכביש שלא יכול להכיל
יותר מכמות מסויימת שהייתה יכולה לאפשר להם לגבות יותר? הם מתלוננים שהכביש שהם לקחו על עצמם לבנות, תוך כדי ההבנה שמזה הם יתפרנסו ב-20 השנה הקרובות, לא יכול להכיל מספיק מכוניות על מנת שהם יוכלו לגבות סכומים גבוהים יותר? הם מאשימים את הכביש בגביית יתר??
אלון | 21.08.11
10.
זה מה שקורה כאשר מפריטים את התחבורה הציבורית
חשוב להבין, מודל כזה של נתיב מהיר עם מכירת עודף קיבולת קיים רק בישראל. זו ההמצאה הגאונית של פקידי האוצר ושל אנשי חוצה ישראל. כל זאת למרות שממשלת ישראל הורתה כבר בשנת 1997 לפתוח נתיבי תחבורה רק לתחבורה ציבורית בכל הכניסות לערים הגדולות כדי לתת עדיפות לאוטובוסים ומוניות. אלא מה? פקידי האוצר לא מעלים על דעתם לבצע את החלטת הממשלה ופועלים לפי מה שהם רואים לנכון. התוצאה לפנינו - כשלון מוחלט בניהול התנועה ומתן עדיפות ברורה לתחבורה הציבורית. הרי מספיק שרכב אחד נתקע על הנתיב כדי שכל האוטובוסים יתקעו יחד איתו. אותי לא מעניינים הנהגים. מי שמספיק מטומטם לעמוד בפקק שעה וחצי כל יום במקום להשתמש ברכבת ואוטובוסים שיסבול.
יורם | 21.08.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת