22. נתיב לעשירים?! בן אדם שמנסה לחסוך כל שקל על דלק הוא עשיר? מאז שהנתיב נפתח אני משלם הרבה פחות על דלק. זה לא הפך אותי לעשיר, אבל להרבה פחות מתוסכל. חיים | 21.08.11 (ל"ת)
21. נתיב לעשירים לקחו נתיב. ציבורי שבנו מכספי המיסים של כל העם ונתנו אותו לעשירים. המעמדות הנמוכים תומכים בעשירים כדי שיהיה להם יותר נוח לנוע בכבישי הארץ ולא יצטרכו לעמוד בפקקים ככל עם ישראל. לא יאמן! בושה! מיכל | 21.08.11 (ל"ת)
20. הנתיב - אחת ההמצאות הטובות שידענו אנחנו התארגנו 4 נהגים שהיינו נוסםפעים בכל יום עם 4 מכוניות לת"א ובכל יום נוסע רכב אחד ולוקח 3 טרמפיסטים...והנסיעה חינם וממודיעין לרמת החייל לוקח 40 דקות במקום שעה וחצי! המצאת המאה...כולם מחזירים מכוניות ליסינג ועוברים לנתיב המהיר...חבר חבל שאין שאטלים לרמת החייל אלא רק לבורסה ולקריה | 21.08.11 (ל"ת)
19. אני נוסע בנתיב המהיר כל יום לא מבין במאבקי אוצר-זכיין, רק יודע שכמה שקלים בבוקר חוסכים לי כמעט שעה בדרך למשרד וזה שווה הרבה מבחינתי אורי | 21.08.11 (ל"ת)
16. מדינה שאינה מסוגלת לבנות נתיב כמו שצריך - אי פלא שאינה דואגת לבטחון אזרחיה: אם מדינה אינה מסוגלת לדאוג לכך שנתיב תחבורה בודד במרכז ישראל יבוצע כמו שצריך והחוזה לביצועו יושלם כנדרש - אל תתפלאו אם לא תוכל להגן על אזרחיה בדרום ישראל עכשיו (או בצפון ישראל וגם במרכזה בעתיד הקרוב). נתיב תחבורה במרכז הוא דבר קטן. בטחון האזרחים הוא דבר גדול. מטבע הדברים, המדינה מתרכזת בדברים הגדולים, ומזניחה את הקטנים. אבל אם לא תדאג לדברים הקטנים - איך תצליח עם הדברים הגדולים? דרום לבנון | 21.08.11 (ל"ת)
15. כשפתחו את הנתיב המחיר ביום שבת היה ממחלף שפירים שלט גדול ומואר 6.40 ש"ח מה קרה לפני חודש שהמחיר עלה ל-7.00 ש"ח, מה היתה אינפלציה של 10% ?? וכולם שותקים גיליז | 21.08.11 (ל"ת)
14. נתיב שפועל 2-3 שעות 5 ימים בשבוע רק במדינת חלם מקצים נתיב ל 2-3 שעות בבוקר בימים א - ה וגובים עשרות שקלים על השימוש בו במקום לפתוח אותו לנסיעה 24/7 לכלל הציבור. הוסף לכך את העובדה שלצורך הקצאת הנתיב "נעלמו" השוליים בכניסה לתל אביב. ואני מקווה שלא נגיע ליום שבו רכבי חירום יתקעו בנתיבים פקוקים וללא שוליים. אני מבקש מציבור הנהגים להחרים את נתיב הגזל הזה. אנא השכימו וצאו לדרככם כמה דקות לפני הזמן והשאירו את הנתיב ריק מתחבורה עד שמישהו יתעשת ויחזיר אותו לשימוש הציבור ללא תשלום. מאיר | 21.08.11 (ל"ת)
13. זו הסיבה שמצידי יפלו מאות טילים על המדינה הבזויה הזו ששודדת את אזרחיה המדינה באופן שיטתי דופקת את אזרחיה יום יום שעה שעה , מצידי שיפלו מאות טילים צריך להקים מדינה חדשה !!!! שירה | 21.08.11 (ל"ת)
12. רגע אחד משהו לא מובן פה. הם גבו יותר מהמותר אבל מאשימים את הכביש שלא יכול להכיל יותר מכמות מסויימת שהייתה יכולה לאפשר להם לגבות יותר? הם מתלוננים שהכביש שהם לקחו על עצמם לבנות, תוך כדי ההבנה שמזה הם יתפרנסו ב-20 השנה הקרובות, לא יכול להכיל מספיק מכוניות על מנת שהם יוכלו לגבות סכומים גבוהים יותר? הם מאשימים את הכביש בגביית יתר?? אלון | 21.08.11 (ל"ת)
10. זה מה שקורה כאשר מפריטים את התחבורה הציבורית חשוב להבין, מודל כזה של נתיב מהיר עם מכירת עודף קיבולת קיים רק בישראל. זו ההמצאה הגאונית של פקידי האוצר ושל אנשי חוצה ישראל. כל זאת למרות שממשלת ישראל הורתה כבר בשנת 1997 לפתוח נתיבי תחבורה רק לתחבורה ציבורית בכל הכניסות לערים הגדולות כדי לתת עדיפות לאוטובוסים ומוניות. אלא מה? פקידי האוצר לא מעלים על דעתם לבצע את החלטת הממשלה ופועלים לפי מה שהם רואים לנכון. התוצאה לפנינו - כשלון מוחלט בניהול התנועה ומתן עדיפות ברורה לתחבורה הציבורית. הרי מספיק שרכב אחד נתקע על הנתיב כדי שכל האוטובוסים יתקעו יחד איתו. אותי לא מעניינים הנהגים. מי שמספיק מטומטם לעמוד בפקק שעה וחצי כל יום במקום להשתמש ברכבת ואוטובוסים שיסבול. יורם | 21.08.11 (ל"ת)
8. מעולם לא הבנתי את המודל העיסקי שבנו פקידי האוצר עם החברה הקבלנית האם לא ידעו שאי אפשר להכניס נפח תנועה כזה לכביש? האם שיערו שיעלה 70 ש"ח - והרכבים יזחלו בנתיב המהיר? חיים | 21.08.11 (ל"ת)
7. בשטח הנתיב לעשירים היה אפשר שני נתיבים לטובת כלל העם זהו גזל של רכוש הציבור. חד וחלק. גזל שבגינו עמך ממשיך לעמוד בפקקים והעשירים ושועי העם נהנים עמך | 21.08.11 (ל"ת)
5. הנתיב המהיר הוא גזל שטחים השייכים לציבור כולו !!! בושה וחרפה, במקום להוסיף שני מסלולי נסיעה לציבור כולו, בחרו לתת לחבר של ביבי וקרוב משפחה של שטייניץ אפשרות לעשות כסף בטענות שיפור תחובר , פשוט בושה ולרפה. חיים | 21.08.11 (ל"ת)
1. הגולם קם על יוצרו הגולם קם על יוצרו ותועבת הבצע ניצחה את "ההגיון הקלקלי" של קלקלני משרד האוצר קורא | 21.08.11 (ל"ת)
האוצר נגד זכיינית הנתיב המהיר: גבתה מעבר למותר
24 תגובות לכתיבת תגובה