10. ל-8: מדוע לא לפרגן, למה לשפוך רעל? 8 היקר, אינני בעלים של ספארק וגם לא של אלטו. אבל זה בכלל לא משנה. מורגן פרימן מ- 7 רכש ספארק והוא מרוצה. מדוע לא לומר לו להתחדש? מדוע להיות נבזי? אגב, מורגן, היית מעולה ב- The Bucket List עם ג'ק ניקולסון... ואם ברכבים עסקינן, טויוטה לא מוגדרת כרכב בלקסיקון שלי... נ | 24.08.11 (ל"ת)
9. לבעלים של הספארק זה נהדר שאתה מרוצה מהרכב שלך, זה אחלה. אבל זה שהיא נמכרת "כמו לחמניות" זה לא ממש מעיד על איכות הרכב ובטח ובטח לא מעיד על האמינות שלו לאורך זמן. תוסיף לזה שבנסיעה מעורבת תגיע אולי ל 14 ק''מ לליטר (מה שהטויוטה אוריס שלי גם עושה) ותראה שביחס לאלטו שילמת תוספת של 12% למחיר הקניה על רכב רכב פחות חסכוני וכנראה גם פחות אמין, רק בגלל העיצוב. זכותך המלאה, אבל אף אחד לא מקנא בך. בראד פיט | 24.08.11 (ל"ת)
8. הספארק אולי לא הכי חסכונית זה נכון אבל בתור בעליה הגאים של ספארק (רכב שני) אני יכול לומר לכל חברי מועדון ה"ראש בתחת" אלו שאומרים שהיא עלובה ונוסעים על אופניים, כשתיסעו על אחת תבינו, רכב בוגר מאוד, עם התנהגות כביש מעולה, מרגיש בפנים כמו משפחתית ומאובזר מאוד. אז לכל חברי המועדון, תגידו, למה בדיוק אתם מצפים מ-68K? לקבל אינפיניטי? אני עוד שקלתי לקנות קיה פיקנטו/107 ובסוף סגרתי על זה, ולא מתחרט אפילו לשניה. ועוד נתון, אם היא היתה כזו עלובה היא לא היתה נמכרת כמו לחמניות חמות, הכבישים מוצפים ברכב הזה. תהנו מקינאה. מורגן פרימן | 24.08.11 (ל"ת)
7. ל-5: מבעלים של פנדה ראשית, הנני בעלים של פיאט פנדה ידנית, ראשונה, 2005 ולא נציג יבואן. לרכב שלי אכן 60כ"ס רשמיים, אך לפנדות החדשות מנוע עדכני עם 69כ"ס. לגבי ההספק: הרכב איננו חזק.נקודה. מה שכן לתנועה עירונית, שילוב המנוע ותיבת ההילוכים מושלם. הרכב מתנהג כמו רכב דיזל, כתוצאה משילוב של משקל עצמי נמוך, מנוע שמפיק את מיטב המומנט כבר ב-2600סל"ד ותיבת הילוכים חלקה למשעי. ניתן לזנק מרמזור בהילוך שני ללא כל "שריפת קלאצ'" והרכב ימשוך נהדר. לרכב יש מזגן מצויין, מרווח פנימי ענק ביחס לגודל הרכב והוא מהנה מאד לנהיגה. צריכת דלק אמיתית בין-עירונית 1:22ק"מ לליטר - א מ י ת י !!!. אגב, אמינות עד כה מושלמת!!! טפו-טפו. טיפולים בזמן וזהו. לשלילה: מחירי הטיפולים במוסכי פיאט המורשים עלו פלאים בשנים האחרונות. לסיכום: רכב מעולה אשר מוחלף בחודש הבא בדגם חדש לחלוטין. א | 23.08.11 (ל"ת)
6. שאלה לאלו שבאמת מבינים-פנדה האם היא מספיק "חזקה " עם ה 60 כ"ס שלה , או שהיא עגלה ללא יכולת מהירות ותאוצה? ניר | 23.08.11 (ל"ת)
5. ניצנים של מגמה סוזוקי "שברו" את השוק. הביאו רכב חסכוני, עם עיצוב נחמד ושאמור להיות אמין במחיר של רכב בן 4 שנים. בהתחלה, כולם היו סקפטיים. אחר כך, ניסו להצטרף עם רכבים דומים (פיקנטו, ספארק, I10, פנדה), אבל בלי נכונות לתת "פייט" במחיר היום, כבר מנסים "לנצח" עם רכבים גדולים יותר, במחיר קרוב. מי שחושב שירידת המחיר של מכוניות סופר-מיני לא תוביל גם לירידת מחיר אצל מכוניות גדולות יותר, טועה. זה יגיע. ניתן לראות כבר היום מכונית כמו טויוטה ורסו (אומנם מבוססת סופר מיני, אבל כבר ממש מכונית משחפתית) ב 108 אלף. חושבים שבלתי אפשרי שמכונית כמו יונדאי I25 תוצע בגירסא ידנית ב 80K? תחשבו שוב. לכל מי שלא מבין, האלטו אומנם לא רכב למשפחה, בגלל גודל הבגאז' אבל לצעירים או כרכב שנים, זה נהדר. תא הנוסעים לדעתי ממש אינו קטן יותר ממכוניות כמו פג'ו 205, פיאט אונו או רנו קליאו דור ראשון. הגיר הידני והקלאצ' היום הרבה יותר נוחים וקלית לתפעול מהגירים של שנות ה 80 שהובילו את עם ישראל לאוטומט דר | 23.08.11 (ל"ת)
4. מעדיף את הצרפתיות. יש מגוון וחייב להגיד שהמחירים מתחילים להיות גם שפויים. מתוך הכל אני הולך עם הצרפתיות כלומר או ה-206 או הרנו קליאו. בועז | 22.08.11 (ל"ת)
2. ממש לא זול 20,000 דולר על מכוניות מיני? ב-20,000 דולר קונים במוו 320. ולא סוזוקי אלטו. כמה משכורות זה? 9 משכורות ממוצעות מלאות. מיני זה אוטו לסטודנטים לא בשביל משפחה ואין היגיון למחירים האלה מה גם שאלו כבר מזמן לא מוצרי מותרות. להוריד מייד את המס על רכבים!!!! נהג | 22.08.11 (ל"ת)
1. פיאט פנדה רכב מעולה קטן אך מרווח, חסכוני מאד, נעים לנהיגה וסופר-אמין (7 שנים , 0 תקלות). א | 22.08.11 (ל"ת)
הקשוחה, הזולה וזאת שביניהן
11 תגובות לכתיבת תגובה