10. רכב ששוקל 1500 ק"ג הוא רכב בזבזני! בשביל לשנע משקל כזה צריך הרבה אנרגיה. אם רוצים לחשוב על חיסכון באנרגיה צריך לחשוב על רכבים קטנים! | 23.08.11 (ל"ת)
9. ככה בונים מונופול.... איפוא הרגולטורים לכל הרוחות. אגסי ושות משתלטים על על השוק והרגולטורים לא פוצים פה. הם כבר קיבלו הבטחות על התפקיד הבא שלהם? עידן | 23.08.11 (ל"ת)
8. ואם נתעלם לרגע מהטוקבקים הממומנים של בטר פלייס בכמה ירכשו את הרכב הזה עוד כמה שנים? כמה הוא יהיה שווה? זה כולל סוללה או בלי סוללה? כמה יקבלו על האוטו שמביאים תמורתו? ויותר חמור- למה בטר פלייס הלכה לרשת טרייד אין חיצונית של סוחרי רכב ולא לקרסו שהיא יבואנית רנו? כמו הרבה דברים שקשורים בבטר פלייס, רב הנסתר על הגלוי. חן | 22.08.11 (ל"ת)
7. ל - 4, תרגע, הלקוחות הראשונים הולכים להיות ליסינג (3 שנים ובעיה של מישהו אחר) כך שאתה לא צריך לדאוג להם. אלון | 22.08.11 (ל"ת)
6. ל -4 כי אנחנו מנסים לעבור להפסיק את התלות הגובהה שלנו בדלקים מחירי החשמל יהיו נמוכים ממחירי הדלק. יש אחריות של כמה שנים או 35 אלף קילומטר למצברים בטר פלייס לא תיהיה חברה יחידה ולכן לא יהיה פה שיעבוד, למרות שחושבים על זה אנחנו משועבדים לחברות הדלק. ושוק יד שניה מתנהג דיי דומה בכל המוצרים. מיותר לציין שעניתי על למה לא היברידית... למרות כל התשובות שלי לא הייתי קונה אבל זה מסיבת הקרינה, ומאותה סיבה לא קניתי היברידית. גאון | 22.08.11 (ל"ת)
4. זהירות!!! רכישת רכב חשמלי עשויה להתברר כבכיה לדורות. אל תפלו בפח! תחוייבו במחירי חשמל מופקעים. תצטרכו להחליף מצבר כל 100 ק"מ. תשועבדו לסוללות של בטר פלייס תקבלו פרוטות עבור המכונית המשומשת. למה כל זה אם ניתן לרכוש מכונית היברידית? | 22.08.11 (ל"ת)
2. לכל הספקנים שביננו! סוף סוף תשובה לכל התהיות מה יהיה לגבי שוק יד 2 של המכוניות האלה. זה היה ברור שיבוא פתרון כולל לגם לבטר פלייס וגם לחשמליות האחרות שישווקו כאן בארץ בשנים הקרובות. עמית | 22.08.11 (ל"ת)
1. החלטה נבונה של טרייד מוביל כי תוך כמה שנים יהיה פה שוק רכב יד שניה קטן ואלי אחרי עשור הוא כבר יהיה גדול ובמקרה הזה עדיף להיות בין הראשונים חנוך | 22.08.11 (ל"ת)
בטר פלייס חתמה על הסכם עם טרייד מוביל
11 תגובות לכתיבת תגובה