אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

התקינה אושרה: שוק הרכב נפתח ליבוא מארה"ב

17 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

16.
שינוי עקר במדינה שאוכלת את האזרח!!!!!
מי מסוגל לקנות רכב חדש מארצות הברית ולהביא אותו לישראל? כנסו לדילר בעצמכם ותגלו שהוא לא מוכן למכור לכם!!!!! כי היצרנים מגיהים על היבואן הרשמי! . רכב משומש, ואז אתה צריך מישראל לרכוש לבד בלי שום סיוע של סוכן יבוא אישי כלי רכב משומש ולהביא אותו לישראל!!! זה נשמע למישהו אפשרי??? הסיכון הוא מטורף! וזה גם מתוך הנחה שאתה מכיר את כל נהלי היצוא מארצות הברית ונהלי השילוח מארצות הברית ואת נהלי המכס בישראל!!! זה הרי מטורף ולאשפוי! ואז יש. את המיסוי שעל יבוא אישי מגיע ל 113.2% שזה מביא רכב שעולה בארצות הברית100 אלף שקל ל 213.2 אלף ואז עוד 12,000 אלף משלוח ועוד 15,000 לאציל מכס, כי לא תצליח לזוז לבד שם! וכך המזימה בלתי אפשרית יגיע לישראל רכב בסיסי ופשוט תוך ים של נהליםובמחיר שהוא שוד לאור היום עד ידי המדינה!!! לכן חברים השוק של יבוא אישי בישראל הוא השליה והמלחמה של היבואנים במעברים הפרטים מצליחה והם ניצחו. יש כאן מדינה שמכרה את האזרח למספר טירונים שמעבידים אותנו למוות! ויש כאן מדינה שחושבת שכל רוכש כלי רכב הוא מקור הכנסה לקופת המדינה , מקור מהותי כי אין לאדם ברירה והוא חייב רכב ולכן ישלם מס חולני של 113.2 אחוז!!!!!!!
אוהד | 23.08.11
14.
ספין של משרד התחבורה
כנגד משרד התחבורה הוגשה עתירה לבית משפט. בנושא זה. נציגי משרד התחבורה לא הצליחו להסביר לשופט מדוע לא מקבלים רכב בעל פנסים. בתקינה אמריקאית. מאיר שהבינו כי אין באפשרותם לשכנע את השופט האמיץ והישר. החליטו למנף את השינוי שנכפה עליהם לצוך יחסי ציבור. שימו לב לדבר חשוב הרבה יותר עד חודש מאי 2008ניתן היה ליבא רכב אשר מיוצר בכל מדינה בעולם בתנאי שיעמוד בתקינה אירופאית או אמריקאית בעקבות נפילת הדולר יובאו ארצה בשנים 2004-2008 המון רכבים אירופאים או יפנים מארצות הברית בשל המחיר האוקראיני ביחס למחיר באירופה (במקרים מסוימים עד50%הפרש בין המחיר באירופה למחיר בארצות הברית לאותו רכב אך במהלך 2008 הרגישו יבואני הרכב שאינם מסוגלים להתמודד בתחרות הוגנת מול המחיר הזול בארצות הברית והלכו. למשרד התח התחבורה וביקשו שיסגור את האפשרות ליבא רכב שאינו מיוצר בארצות הברית ללא תקינה אירופאית מהלך זה פגע פגיעה חמורה בנו האזרחים אשר יכולים לחסוך עשרות אחוזים ברכישת רכב חדש השאלה הגדולה. האם לשם כך נועד משרד התחבורה. להיטיב עם המונופולים על חשבון האזרח ????? ובכן אלו העובדות יותר מכך משרד התחבורה החליט לאמץ רק את מה שנוח ליבואני הרכב בתקינה האירופאית למה הכונה ? בכל מדינות האיחוד האירופי. ניתן לאזרח ליבא רכב מארצות הברית בתנאי שיבצע התאמות לתקינה האירופאית (מהלך פשוט מאוד שעלותו בין כמה מאות ל2000אירו תלוי בסוג הרכב) אך אצלינו מה פתאום. רק רכב אשר יוצר בתקינה אירופאית במקור. יקבל אישור יבוא מדוע בקרוב מאוד ידרשו משרד התחבורה לענות לבית המשפט !!!! שר התחבורה מספיק עם השחיתות הנהוגה במשרד התחבורה. אין זה מתפקידכם. להגביל אזרחים לרכוש את רכבם רק מהיבואן הבלעדי נהפוך הוא עליכם לדאוג לבטיחות מוצרי התעבורה לטובת האזרח. ו ולא להתערב בנושא מסחרי פתח את שוק הרכב. ל ת ח ר ות אגב. טענתכם כי התקינה האמריקאית אינה מתאימה לישראל נשללת ביסודה מהסיבה. הפשוטה שאתם מאפשרים יבוא רכב בתקינה אמריקאית לישראל בתנאי שיוצר בארצות הברית. אז מה איכפת לכם היכן יוצר הרכב הגיע הזמן לשינוי!!!!!
שי | 23.08.11
11.
מה שבאמת נחוץ בתחום הרכב בארץ זו הורדת מיסים. מדברים על שינוי חברתי...
ניידות היא נורא חשובה. חבל שנבחרינו לא מבינים זאת. אם יש לי רכב יותר טוב אני יכול לגור יותר רחוק מהעבודה, יכול לטייל יותר בכיף ולהוציא כסף יותר בסבבה על תיירות פנים. חוץ מזה, זה משאיר יותר כסף באופן כללי לקנות דברים אחרים ולתדלק את כל השוק המקומי. לפני שבוע קניתי כאן בלונדון וולוו XC90 ב 32000£. בארץ זה היה עולה לי בערך חצי מליון שקל. למה?!?!?!?!
* | 22.08.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת