12. קיצר לתת את כל הפרוייקטים הגדולים לסינים ולהשאיר את בניית הסוכות לישראלים. DERKA | 24.08.11 (ל"ת)
10. ל-9 המטרה של הפרוייקט היא לא לרווח אלה לחיבור הפריפריה למרכז. ולכן זה בכלל לא משנה כמה כרטיסים צריך למכור בכדי לחסות את ההשקעה מור | 25.08.11 (ל"ת)
9. צריך למכור למעלה מ 100 מיליון כרטיסים כדי לכסות את העלות... בהנחה שכרטיס יעלה 25 ש"ח ללא הנחה. (המס המדוייק: 112.000.000 כרטיסים) לא לקחנו בחשבון עלויות בתפעול שותף. אז אפשר לנחש שמדובר ב בערך 200-250 מליון כרטיסים....... ג.ס. | 24.08.11 (ל"ת)
8. ישראלי עולה כמו 10 סינים ויעילותו היא אולי חצי החישוב הפשוט אומר שאם עלויות השכר שהם לפחות חצי מכל פרויקט היו הולכות לישראלים הפרויקט היה עולה פי 10 לפחות. משמע- אף פרויקט לא ייצא לדרך במדינת ישראל. מי שטוען שלא צריך לתת עבודה לסינים שיסתכל על המספרים. | 24.08.11 (ל"ת)
7. ל-5 ו-6 אם לתת את כל הפרויקטים שהעלתם לסינים הם יסיימו את העבודה תוך 3 שנים. אם נשאיר את הכל בידיים ישראליות בין 30 ל - 40. סיני מזוייף | 24.08.11 (ל"ת)
5. עוד פרוייקטים לסינים הקמת מסילה לאילת הקמת טרמינל בנמל תעופה נבטים הקמת לגונה והעתקת נמל אילת צפונית לאילת הרחבת כל כבישי הארץ ל4 נתיבים מקרית שמונה עד אילת העברת הספארי לנגב אריק | 24.08.11 (ל"ת)
4. מנהרות כרמיאל על פי החוק 35% מכל עיסקה הם חברה מחו"ל לפחות חייב להתבצע ע"י חברה ישראלית. כאן הפרה מובהקת של החוק והמדינה נותנת לזה יד. כלומר עבריין בכובד. ספק | 24.08.11 (ל"ת)
2. ל-1 הייתי מחליף את ההנהגה שלנו,בהנהגה הסינית העוצמתית ולא צריך את האמריקאקים ... דה נירו | 24.08.11 (ל"ת)
1. את כל המדינה צריך להחליף בכמה סינים, ואז תראו איך דברים זזים פרוייקט בנייה בסין עובדים עליו 24 שעות, 3 משמרות... רק בארץ עושים 300 משמרות של בלבולי מוח ואז 0 עשייה לפחות מכירים בזה שהסינים יותר יעילים, יש סיכוי שיהיה מוכן לפני הזמן. מעניין איך מרגול הייתה מרגישה הסנדק | 24.08.11 (ל"ת)
דניה סיבוס ו-CCECC הסינית יכרו את מנהרת הרכבת בין עכו לכרמיאל
12 תגובות לכתיבת תגובה