5. זה לא שהמכוניות הולכות והופכות לבטוחות יותר אלא שמבחני הריסוק הולכים והופכים למקלים יותר . גדי | 25.08.11 (ל"ת)
4. למרבית האנשים והצרכים מספיקה הפיקנטו. אבל הצורך לעשות רושם פוגע בשיקול המקצועי. הפיקנטו הינה זעירה. 4 בגודל הזה הוא מעולה. כמה קיבלה האלטו? ארבע זה מעולה | 25.08.11 (ל"ת)
3. ל-2 שהם אחד ושתיים (סוכני קיה): איך אתה יודע מה הסיבה? ואתה באמת מאמין שבאירופה ישווקו אותה בלי בקרת יציבות? r | 24.08.11 (ל"ת)
2. כי באירופה הפיקנטו משווקת בלי בקרת יציבות. למעשה בישראל היא משווקת עם בקרת היציבות ולכן הציון שלה הוא בעצם 5. | 24.08.11 (ל"ת)
1. מוזר שבמקום אחר דווקא שיבחו את הפיקנטו קראתי במקום אחר על הבטיחות של הפיקנטו והיא נבחרה כאחת הבטוחות דווקא. מאוד משונה הסיפור פה. בכל מקרה, אני מכיר אותה מקרוב, נהגתי עליה באירופה והיא אחת המכוניות היותר טובות שיצא לי לנהוג עליהן לאחרונה... נראה לי מופרך קצת. רותם | 24.08.11 (ל"ת)
ציוני ריסוק מושלמים לשמונה מכוניות חדשות - וציון חלקי לקיה פיקנטו
6 תגובות לכתיבת תגובה