5. תיקראו את הכתבה כמה פעמים ותבינו כמה השמערכת מושחתת משרד התחבורה!!!! ביקש לבצע את הבדיקה. כידוע לכולם, המכס אמור לאכוף את החוקים על כולם ובמקום זה הם מתלבשים על היבוא אישי ומתעלמים מתרמית של מילארדים!!! איך יתכן שהמכס "העלים עין" והתעלם מהעובדה שהוא מקבל חשבוניות מחברות קש בקפריסין בעוד שהמכוניות מיוצרות בגרמניה או מקומות אחרים באירופה? צריך לבדוק את הנושא לעומק | 29.08.11 (ל"ת)
4. מה לגבי וידוי החשבוניות שיוצגו כביכול מהיצרן אל מול היצרן ובדיקה רנדומלית של רכבים ששוחררו רשות המכס צריכה להיעזר באינטרפול או ברשויות המכס במדינות בהם נרכשו הרכבים על מנת לקבל עלויות אמיתיות של הרכבים. במידה ותתגלה מרמה, הם צריכים לבצע הרמת מחיר וקנס על כל אחד מהרכבים האלה. בדיוק כמו שאתם עושים עם היבוא האישי!!! די לשחיתות | 29.08.11 (ל"ת)
3. איפה שלטונות המכס בענין ? המכס יודע לפגוע רק בחלשים ולא בטייקונים, משהו מסריח שם !!! אלון | 29.08.11 (ל"ת)
2. אין גבול לנוכלות גם קורעים אותנו במחירי הרכב ומתברר שככל הנראה משקרים בחשבוניות כדי לשלם פחות מכס ולהרויח יותר. | 28.08.11 (ל"ת)
1. קומבינה לאור יום... איך הרכבים שוחררו עד עכשיו? בהצגת חשבונית לא מקורית? היכן היו נציגי רשות המיסים? האם אף אחד לא שם לב ,כמה אלפי רכבים שוחררו בדרך זו? על זה נאמר: אין חדש תחת השמש,החזקים והמקורבים ימשיכו להתעשר על חשבון הציבור בכל דרך ותוך כדי גיבוי מלא של משרד התחבורה והמכס! מדוע משרד התחבורה ורשות המיסים לא ביצעו שימוע לכל אותם יבואנים וירדו לעומק העניין? האם אין כאן פגיעה בחוק? האם מה שמותר ליבואנים אסור וצועקים עד לב השמיים למישהו אחר. יש להפנות את החומר למבקר המדינה שיפתח בחקירה דחופה מקיפה ולבדוק אחורה את התהליך. יעקב כהן | 29.08.11 (ל"ת)
בלעדי ל"כלכליסט": אלפי כלי רכב עוכבו במכס
6 תגובות לכתיבת תגובה