3. ביטול התחרות על הקו קייב - ת"א בעצם מתן האפשרות לקוד שייר ול:21 תדיריות שבועיות בפועל הפסיק הממונה את התחרות על הקו. ארקיע ואוקרניין איירליינס לא יוכלו להתחרות בשתי חברות גדולות ומובילות דוגמת אל-על ואיירוסוויט. האינטרס של אל-על היה בעיקר להגדיל את כמות החיבורים למזרח הרחוק - סין ותאילנד. moshe | 29.08.11 (ל"ת)
2. נ"לצריך להקל על החברות הישראליות. הרי זה שוק של חברות בי זה שוק של חברות בינלאומיות. מי שמנסה להטיל הגבלות כאילו מדובר בחברה או 2 ישראליות, בתוך ישראל, פשוט לא מבין כלום בתחום וחבל כי ייסגרו כאן חברות ישראליות -. הרי לחברות הישראליות אין בכלל השפעה על המחירים היום אז איך בכלל אפשר הטיל עליהן הגבלות? זה קרב לחיים ולמוות והחברה הראשונה כבר בדרך.. מהתחלה זה היה הזוי | 29.08.11 (ל"ת)
שנתיים לאחר שבוטל: רשות ההגבלים אישרה הסכם "קוד שייר" בין אל על ואירוסוויט
3 תגובות לכתיבת תגובה