אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

גיורא רום על הקמת שדה תעופה משלים: "לא סתם העסק תקוע המון שנים"

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
אם אפשר להפעיל שדה חדש בנבטים תוך שנה אז אין מה למהר.
בעזרת שדרוגים שכבר מתוככנים, מאושרים (וחלקם כבר בשלבי ביצוע) לנתב"ג יהיה אפשר בקלות להכפיל את קיבולת הנוסעים בנתב"ג באופן בטיחותי. מה שמבטיח שדה בינלאומי במרכז הארץ שיכול לטפל בתנועה הבינלאומית מ-ולישראל לעוד 15 שנה לפחות. אז על מה כל המהומה? יש עוד עשור לפחות לפני שהעניין הזה יחייב טיפול. בנתיים ימשיכו להתקוטט על השדה הנוסף (כמו שכבר מדברים עליו כבר 15 שנה לפחות) אבל ת'כלס, עד שלא יהיה צורך אמיתי בשדה נוסף במציאות לא יקרה שום דבר בעניין.
רמי | 31.08.11
5.
מישהו יכול להסביר לי למה בנגב. בצפון המדינה יש 2.5 מליון תושבים בנגב יש חמישית??
צריך להקים שדה תעופה בינלאומי בחיפה שישרת מליוני נוסעים מהצפון וצליינים לצפון וגם שיווק תוצרת חקלאית במקום שתסע במשאיות עד נתב"ג. תגידו אתם דפוקים? הזויים? סתומים? תבנו כבר שדה בינלאומי בחיפה כמו שמדברים 20 שנה, נעלראבק!!
מדינת דפ"ריה | 29.08.11
2.
מה לא ברור
מי שמרויח מזה שנתב"ג הינו שדה התעופה היחיד,ימנע הקמת שדה נוסף.תחרות,זוכרים? אגרת שדה נמוכה יותר,דיוטי פרי זול יותר ועוד ועוד.זו מדיניות ידועה מראש,נסו להעביר את הבימה לירוחם ואת הקאמרי לעפולה,נראה אם תצליחו,נסו להעביר את הנהלת בנק לאומי לנהריה בנק הפועלים לבאר שבע,נראה אם תצליחו,רק על תספרו לי על כדאיות כלכלית או נושא של כמות האוכלוסיה בזמנים שהכל אפשר להפעיל באינטרנט ושרותי ענן הכל אפשרי חוץ משינוי באורחות החיים.
AVI | 29.08.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת