8. חברות הדלק מצפצפות על החוק מוזר.. בתחנה הקבועה שלי המחיר התייקר ב35 אג' מתחילת החודש. | 04.09.11 (ל"ת)
7. הועדה "המקצועית" סימנה מראש את המטרה זה מראה שלא היה שום דבר מקצועי בדיוניה. מי שבאמת גוזל את הצרכן זה המדינה (55% ממחיר הדלק לפי נתוני משרד התשתיות עצמו) ובית הזיקוק (35% מאותם נתונים) כלומר חברות הדלק מקבלות 10% ממה שאנחנו משלמים (70 אגורות לליטר) ומזה הן צריכות לנהל את החברה, לשלם לעובדים, לתחזק תחנות, לשלם למחזיקי אגח ולתת דיבידנד לבעלי המניות. בנוסף לזה המדינה, באמצעות מינהל הרכב, דורשת הנחות מפליגות מהחברות והן נאלצות לגלגל את העלות הנוספת על האזרח שאין לו רכב ממשלתי או מועדון חברים חזק. בקיצור מוכרים לכם לוקשים ואתם אוכלים אותם. יניב | 03.09.11 (ל"ת)
6. להוריד את המס על הדלק מייד אחרת נישרף. תמדינה!!!!עם הממשלה ביחד ! אזרחי ישראל דורשים ב | 01.09.11 (ל"ת)
5. מה כולם שמחים לאיד? שטייניץ יורק לנו בפנים אין לממשלה הזו בושה, עוברים כל גבול ויורקים לנו בפנים, מצד אחד יש מחאה ווועדת טרכטנברג ומהצד השני הם עושים לנו אצבע משולשת ומעלים את הבלו, עד שהיתה הטבה הם מבטלים אותה, במקום להוריד עוד את המחיר הממשלה לוקחת את רווחי החברות אליה במקום לתת אותם לציבור, פשוט בושה וחרפה!!!! ג'סי ליוורמור | 01.09.11 (ל"ת)
4. כל הכבוד, נכנסו בחברות הגדולות וחתכו להם ברווחים אז תזכירו לי... למה המחיר של הליטר לצרכן עלה? אהה.. כי האוצר מוותר על מיסים על רווחי החברות ומעדיף לקחת ישר מהטוקבקיסט המצוי. קובי | 01.09.11 (ל"ת)
3. וועדה מקצועית קבעה כי מרווח השיווק מנופח, גבוה מדי ולא צודק מה מניע את חברות הדלק לחשוב שבית המשפט יתערב בהחלטה של וועדה מקצועית ?? נראה חסר סיכוי חיים ישראל | 01.09.11 (ל"ת)
2. אוי אוי אוי, אנחנו מסכנים... נפסיד כסף, וגם נשתמש בעובדים כמגן אנושי! שאפו לשופט: חד, חלק, וראוי עד מאד! | 01.09.11 (ל"ת)
בג"ץ דחה את עתירת חברות הדלק לביטול הורדת מרווח השיווק
8 תגובות לכתיבת תגובה