אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"יבואן מקביל לא יוכל להצליח בשוק הרכב הישראלי"

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
לצערי הוא צודק לגמרי
צריך להבין משהו, ניקח מכונית פשוטה, פג'ו 107 מגיעה מצ'כיה מאותו מפעל שמייצר טויוטה אייגו וסיטרואן C1 היבואן מקבל מחיר של כ-6000 יורו לפני מיסים, אחרי מיסים כולל מע"מ המחיר באזור ה-52,000 ש"ח. המחיר לצרכן באירופהוא באזור ה-8000 יורו, גם אם תינתן הנחה, נקודת ההתחלה של יבואן מקביל היא גרועה, אלא אם כן היצרנים יהיו מעונינים בזה. מה שכן, יכול לעזור לתחרות, שזה שמשרד האוצר יפרסם את מחיר היבוא והמס, ואת הרווח שהיבואן לוקח על כל דגם. זה יגרום לצרכנות חכמה, ברור שהיבואן צריך להרוויח, עליו לשלם משכורות, להשקיע בשיווק , מימון , השאלה היא רק כמה . עובדה שהחלה מלחמת מחירים חבל שאין יבואן שלא עושה הנחות לאף אחד, גם לא לליסינג, (פרט להנחות זניחות של 2000 ש"ח שקשורות להנחה שהוא לא צריך לשלם עמלה לסוכנות) יבואן כזה יוכל למכור משפחתיות מאובזרות ב-105,000 ש"ח כולל רווח של 7%-8%
א | 08.09.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת