7. לצערי הוא צודק לגמרי צריך להבין משהו, ניקח מכונית פשוטה, פג'ו 107 מגיעה מצ'כיה מאותו מפעל שמייצר טויוטה אייגו וסיטרואן C1 היבואן מקבל מחיר של כ-6000 יורו לפני מיסים, אחרי מיסים כולל מע"מ המחיר באזור ה-52,000 ש"ח. המחיר לצרכן באירופהוא באזור ה-8000 יורו, גם אם תינתן הנחה, נקודת ההתחלה של יבואן מקביל היא גרועה, אלא אם כן היצרנים יהיו מעונינים בזה. מה שכן, יכול לעזור לתחרות, שזה שמשרד האוצר יפרסם את מחיר היבוא והמס, ואת הרווח שהיבואן לוקח על כל דגם. זה יגרום לצרכנות חכמה, ברור שהיבואן צריך להרוויח, עליו לשלם משכורות, להשקיע בשיווק , מימון , השאלה היא רק כמה . עובדה שהחלה מלחמת מחירים חבל שאין יבואן שלא עושה הנחות לאף אחד, גם לא לליסינג, (פרט להנחות זניחות של 2000 ש"ח שקשורות להנחה שהוא לא צריך לשלם עמלה לסוכנות) יבואן כזה יוכל למכור משפחתיות מאובזרות ב-105,000 ש"ח כולל רווח של 7%-8% א | 08.09.11 (ל"ת)
6. לפני שנים רבות הבאתי מכונית ביבוא אישי כיום לדוגמא סוברו טריבקה עולה בניו יורק 35,000 דולר בארץ היא מתקרבת ל 340,000 שח' המחיר אמור להיות מקסימום 280,000 שח | 06.09.11 (ל"ת)
5. מתחילים להזיע היבואנים רואים לאן נושבת הרוח ויוצרים כותרות מידי יום אין מה לעשות הקוטג׳ יגיע גם למכוניות ניר | 04.09.11 (ל"ת)
4. נבואה שמגשימה את עצמה היבואנים הקיימים יעשו הכל כדי לחסום ייבוא מקביל - אפילו הייבוא האישי במאות בודדות כואב להם בכיס בגדול. אם שולי הרווח כל כך קטנים איך זה שדלק מוטורס משלמת דיוידנדים של מאות מליונים כל שנה? נוסטרדמוס | 05.09.11 (ל"ת)
3. בטח שהם לא יצליחו הוותיקם ידאגו לזה. יש מאגרי כסף אין סופיים, והם יפעלו בכל הכוח נגד כל מתחרה חדש. אמנון | 04.09.11 (ל"ת)
2. למה שלא יצליח? אם חרל"פ ודומיו מצליחים להיות מולטי מיליונרים ממכירת רכב, אין סיבה שיבואן מקביל לא יצליח להיות "סתם" מיליונר.... | 04.09.11 (ל"ת)
1. במשק תחרותי גם אחרי ארבע ידיים המחיר יהיה נמוך מהמחיר ללא תחרות שבה מה שקובע את המחיר זו החזירות של היבואנים,וכמו שאנחנו מכירים אותם הם חזירים לא קטנים. ערן | 04.09.11 (ל"ת)
"יבואן מקביל לא יוכל להצליח בשוק הרכב הישראלי"
7 תגובות לכתיבת תגובה