6. למי שכבר קיבל ונוהג בפוקוס החדשה האם שווה לקנות כזו בתור לקוח פרטי או ללכת על אסטרה? גיל | 25.10.11 (ל"ת)
5. חווית הנהיגה בפוקוס הישנות היתה ועודנה לא פחות ממדהימה ביחס לרוב המשפחתומטיות חבל שתא המטען הוקטן בעוד שבדור 2 הוא היה אחד הגדולים. חולה הגה | 09.09.11 (ל"ת)
4. המזגן המזגן . . .והאמינות אם בפוקוס יודעים להכליל בקרת אקלים מדוע במונדאו המזגן פשוט לא מקרר. גם אמינות הרכב על חלקיו השונים לא ממש חוויה. מעבר לכך פורד מעמידה מכוניות רציניות נפגע פורק | 05.09.11 (ל"ת)
2. אבל למה העיצוב כזה אנמי ? לפורד יש מכוניות כאלו יפות, כמו המונדאו, אז למה עיצבו את הפוקוס החדשה בצורה כל כך אנמית ? זה נראה כמו איזה שברולט אופטרה ישנה, עם חרטום משופר מעט של הפוקוס היוצאת ? ולמה החליטו להביא לכאן את הדגם עם הגיר הרובוטי ? נכון שזה יחסוך בדלק, אבל מצד שני, לפי הפידבקים מהעולם, הגיר הזה יקר מאוד בתחזוקה, ולקוח פרטי שירכוש את האוטו אחרי שאסיים לקרוע אותו בתקופת הליסינג, ישלם לא מעט ליבואן... טוב שלפחות שיפרו את האיבזור העלוב ממש שיש לי בפוקוס שאחליף עוד כמה שבועות. חובב פורד | 05.09.11 (ל"ת)
1. לא מזמן אמרו שתהיה גם תיבה אוטומטית רגילה עם 6 הילוכים. אז בסוף זה לא מיובא? אני זוכר שלא מזמן אמרו שיביאו לישראל גירסה שמגיעה בעיקר לשוק הרוסי, עם תיבה אוטומטית של 6 הילוכים. סתם מסקרן אותי לדעת אם יש גם תיבה כזאת, או שהאופציות הן רק ידנית או רובוטית עם מצמד כפול. גד | 05.09.11 (ל"ת)
דלק חוזרת לפוקוס
6 תגובות לכתיבת תגובה