אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

טלטלה בפרטנר: חיים רומנו מונה למנכ"ל במקום יעקב גלברד

21 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

20.
פרטנר רעים
בתור לקוח אני מודה. החברה רעה. משקרים במצח נחושה אתה צריך לרדוף אחריהם. כדי שיעמדו בהבטחותיהם. התחושה היא שאני משלם ולא מקבל תמורה הולמת. עברתי מסלקים אחרי חיזורים קשים ולחצים מטעם הסוכן והצטערתי. הסוכן אמר לי אחר כך שאני נעול ויזמברו אותי כשאעזוב.
יובל | 14.09.11
16.
רומנו הוא מלך השרות!
חיים רומנו הוא מנהל מצויין. בזמן עבודתו באורנג׳, החברה היתה דוגמא לאיך נותנים שירות בארץ. העובדים נמדדו על איכות השרות ותוצאות החברה המצוינות היו ביחס ישר לשביעות הרצון הציבורי מהשרות. אני כבעל חברה קטנה הצטרפתי כלקוח. זכיתי ליחס אישי וחם מחיים רומנו ולאחר שעזב, בימי גלברד, כבר לא ניתן להיות לקוח של החברה, עד שעזבתי. אני מקווה שרומני הוחזר לחברה גם בגלל שהוא מכיר אותה אבל בעיקר בכדי לשנות באופן אסטרטגי את תפיסת השרות לציבור. היום החברה מפסידה כסף בין היתר משום שהיא מבזבזת אותו על פניות חוזרות ונשנות של לקוחות מתוסכלים, והחשיבות שרומנו יתן לתחום זה, אפילו שיעלה הרבה בהתחלה, תקבע האם החברה תתרומם חזרה להיות מס׳ 1 או תהיה עוד נוקיה ... אני מאחל לחיים רומנו ולאורנג׳ הצלחה רבה. אני מקווה שכולנו נרויח מכך ושאני אוכל לחזור להיות לקוח אורנג׳ בעתיד הקרוב. אילן שנהב - חותם הקפה
אילן שנהב | 14.09.11
13.
מס' 10 - אתה מוזמן להגיב:
אני מתייחס למה שכתבת ברמה עובדתית בלבד, ללא קשר לכתבה ואם אתה רוצה לענות - תהייה כן ותענה במישור העובדתי בלבד: 1. חיים קיבל מעמוס שפירא חברה במגמת צמיחה 2. בתקופת חיים המניה של אל על ירדה בלמעלה מ 80% 3. חיים קיבל על אף ביצועי המניה שכר של כ 50 מליון! שקל בחמש שנים - ואף נדרש להחזיר חלק מהרשות לניירות ערך לאחר שגילו את העוול 4. חיים קיבל פיצויי פיטורין מאל על כך שלמעשה הוא פוטר (להזכירך - עמיקם כהן היה יור הדירקטוריון שלו באל על כך שהוא למעשה פיטר אותו) 5. אני מסכים שחיים היה סמנכל שירות טוב - כמספר 3 ואפילו 2 הוא בסדר גמור- כל עוד יש מישהו שמנהל אותו. כמנכל הוא כישלון (ע"ע סע' 1-4) 6. לא סתם הוא לא קיבל הצעה למנכל שכיר בחברה גדולה במשק במשך שנתיים 7. אילן לקח אותו כי אילן מחפש מישהו שיאפשר לו לעשות באורנג' מה שהוא רוצה בין אם זה מועיל לחברה ובין אם לאו - העיקר שזה מועיל לאילן....... 8. אילן פשוט עושה מה שמשפחת בורוביץ' עשתה באמצעות חיים, מרוויחה בחברת כנפיים שנמצאת בבעלות ע"ח חברת אל על שנמצאת רק חלקית בבעלותה.. תעשה את המתמטיקה.....
יוסי | 14.09.11
12.
הבעיה העיקרית היא קרטל חברות הסלולר
אמנם הרגולטור משתדל לחוקק הגנות לצרכנים, אבל קרטל הסלולר מוצא כל הזמן פרצות, מטכס עצות, מתחכם, משקר ומצליח לעבוד על הצרכנים. עד שכחלון לא יחזיק אותם חזק חזק בביצים, וילחץ בכוח עד שיצעקו מכאב, הם ימשיכו לנצל את צרכני הסלולר ולהתעמר בהן באופן קשה ומחפיר.
זמן אויר | 14.09.11
10.
כנסו כנסו - אחד שמכיר
אז ככה: 1. חיים רומנו לא יודע להיות מנכ"ל, זו עובדה - בתקופתו המניה שלו אל על קרסה ב כ 80%! 2. אילן בן דוב מחפש בובה שתעזור לו לעשות מה שנכון לאילן בן דוב באורנג' בדיוק כמו שהבורוביצ'ים עשו באמצעות חיים באל על, לרווחתם ולא לטובת החברה! דרושה חקירה!!!
דני דין | 14.09.11
9.
אם רומנו "יצליח" בפרטנר כמו באל על, הלכה פרטנר
לחיים רומנו כנראה אין מושג ב"שרות לקוחות". הוא פגע אנושות באל על משום שזילזל בלקוחות בעיקר בנוסעים המתמידים. שוחחתי איתו על זה והוא ענה לי "....המטוסים מלאים והנוסעים המתמידים, מתמידים...." הוא לקח כמובן מאליו חבורה גדולה של אנשים והחל לפגוע בהם לטובת השורה התחתונה כביכול. אבל זה חזר אליו כבומרנג. אל על היא חברה שטסים בה רק מי שמוכרחים (דוסים, פקידי ממשלה וכמה מסכנים שעדיין נשארו נאמנים לחברה). הבעיה בפרטנר היא שרות לקוחות גרוע, אולי הגרוע ביותר בארץ שזה ממש נורא משום שאין בארץ חברה שממש מצטיינת בשרות לקוחות.... אין סיכוי שחיים רומנו יביא את הבשורה לפרטנר הוא פשוט לא בנוי לזה. הבעיה שהבוס שלו אילן בן דב עוד יותר עיוור ממנו בעניין שרות הלקוחות. כך שבעוד שנה פרטנר תהיה במצב אפילו גרוע יותר....
שחר ישראלי | 14.09.11
3.
רומנו עזב את החברה בגלל שלא ידע מתי עמיקם כהן יפנה לו את הכסא
רומנו עבר אצל עמיקם תקופת חפיפה ארוכה ולא מוגדרת בזמן והוא פחד שעמיקם יחזיק אותו במצב הזה שנים ולכן ברגע שקיבל הצעה לנהל את אל על עבר מיד מה שהתברר כטעות גדולה לאחר מכן. רק לאחר עזיבתו הביאו את דוד אבנר. לפי דעתי הנעליים הגדולות של עמיקם והישגי פרטנר בתקופתו אינם ניתנים לשחזור יותר. היום מדובר בחברה היקרה ביותר מבין חברות הסלולר, עם השירות האיטי והגרוע ביותר והכי הרבה 'טעויות' נגד הלקוחות.
רפי | 14.09.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת