אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ייצוגית של 25 מיליון ש' נגד ניצת הדובדבן: בלבלו צרכנים

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
אנו הצרכנים צריכים לשמור על בעלי העסקים הקטנים
כלקוח של רשת ניצת הדובדבן ,כמו של רשתות ממותה כמו שופרסל ומגה אני יכל להעיד שעצם קיומה של רשת ניצת הדובדבן איפשר לי לרכוש מוצרים אורגנים רבים במחירים זולים לעין שיעור ממה שנדרש ברשתות הממותה שופרסל ומגה. בביקורי ברשת לערוך קניות שמתי לב לכמות העובדים הצעירים אותם העסיקה הרשת בניגוד לרשתות הענק. ברשת העובדים הצעירים ענו על השאלות היכן נימצא המוצר אותו חיפשתי בחנות.. ברשתות הענק אין עם מי לדבר ועדיין הם היו יקרים יותר. הרשתות הפרטיות הקטנות נילחמים על קיומם מול הממותות שעושות בכל יכולתן לחסלן. התובעת מעצם הגשת התביעה הייצוגית מציגה פרופיל של לקוח מתוחכם ומבין .מלקוח כמוה אני מצפה שתשווה לפני הקנייה מהו הפרש מחיר בין אריזות 1 ק"ג ו-1חצי ק"ג. היא הרי יודעת ומכירה את החוק ובמהלך חיפוש המוצר שמה לב שלא ראתה על המדף את סימון המחיר ליחידת מידה שאמור היה להיות. תובעת ניכבדה אני כלקוח של הרשת ניצת הדובדבן שאת לטענתך מייצגת אותי בתביעה הזאת מבקש ממך לבטל את התביעה. תודה מראש על מילוי משאלתי
אילן | 18.09.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת