אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט": האם האחים גינדי ישלמו על הבטחות שהתבדו?

53 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

53.
ראיתם ארץ נהדרה " דינדי"
יש הבדל בין הדמיה לבין תוכנית מכר - בהדמיה הכל נראה יפה ממש כמו חלום אין ספק שגינדי הם אלופים בהגשמת חלומות על הנייר עוד לפני שהם התחילו לבנות. בנס ציונה גינדי מכרה לפני כ 6 שנים שתי בניינים במרכז העיר ההבדל בין אז להיום אחרת לגמרי קניתי בעבר בגינדי לשמחתי מכרתי את הדירה ברווחה יפה גם עם הייתי קונה אצל קבלן אחר אני מאמין שהייתי עושה את אותו רווח. אבל שיטת השיווק זה בסופו של דבר מה שקנה אותי ישב מולי מנהל מכירות מפולפל עם תוכניות צבעוניות והדמיות וממש צייר לי את הדירה כיאלו אני גר כבר שם. הקבלן שבנה את הפרויקט היה דורון לוי קבלן מעולה,שקניתי את הדירה לא ידעו מי יבנה ולא היה היתר ,מנהל המכירות זילברמן בועז צייר לי תמונה נכונה לגבי כל העסקה .הקבלן שבנה את הפרויקט דורון לוי קבלן מדהים נבחר לבנות את הפרויקט בסופו של דבר קניתי דירה מדהימה ,מה שאני מציין שקניתי את הדירה מגינדי עשיתי שיעורי בית.
חנן | 11.10.11
52.
תשובה לניצה לידמי הניהול
את דמי הניהול שילמו בחודשים הראשונים עד שחברת הניהול של משה ויגאל גינדי הפסיקו את המיזוג בקניון . אבל בהולמס פלס ובאולם החתונות המזגן המשיך בכל העוצמה כי את המקומות האלו גינדי לא מכר . ולעבוד בלי מיזוג זה בילתי אפשר.י לכן ניצה כשאת אומרת דברים בבית מישפט כדאי שיהיו מדויקים .חבל שאת כזו מנהלת גדולה את מבקרת בבתי מישפט יותר מאשר בקניון . ספרי לקוראים כמה פעמים ביקרת ב 10 שנים האחרונות זה רק טיפ טיפה מימה שאתם מזינים את הקוראים . עוד דבר אחד לא תמיד יש הצלחות ליפעמים יש גם אכזבות וזה בעינין רק של דמי הניהול . ובקשר לחוזה . גם את לוחות הברית משה רבנו ניפץ
דן | 01.10.11
49.
47 תגובה - קראתי מה שכתבת מסכים ומכיר את טוב את החבה
לאחר שקראתי כמעט את כל התגובות וכמובן את הכתבה הייתי חייב להגיב לכתבה חברים יקרים כאשר רוצים לרכוש נכנס חייבים עשות שעורי בית וזה אומר עבודת רגליים לגשת לעירייה לבדוק את התוכניות לגבי הנכנס ( ת.ב.ע = תוכנית בנייה עיר) לאחר שקיבלתם את כל הפרטים מחברה הנ"ל יש לעשות שיעורי בית.גם אותו בחור שרכש חנות וטוען שהבטיחו לו או אמרו לו דברים שמתבררים היום לא נכונים ממה הבעל חנות אומר יה עליו לבדוק בעיריית רחובות את מה שאמרו יכולים להבטיח ערין וגבהות אבל הקונה הוא קונה ובודק את ההקעה הנכונה,והנה אותו בחור שטעון שהבטיחו לו כל מיני דברים והיום הם לא נכונים מתבכיין ,אני מבין אותו אבל אני מסכים שהיה עליו לבדוק מה הוא קונה הוא לא קונה עגבניה בסופר הוא קונה נכס.
מורן | 18.09.11
48.
נכון לא קונים עגבניות קונים נכסים תגובה ל 26
אתה צודק, שקונים דירה ,חנות או נכס נדלני חייבים לבדוק טוב בעירייה /ת.ב.ע על הסביבה .הייתי בכנס של גינדי בראשון לציון ומה שריאיתי שם זה שוק - קונים דירות בלי לבדוק מה הם קונים הייתי בהלם מהלקוחות - מצד שני כל הכבוד לחברה על היוזמה לצאת בשיווק אגרסיבי אבל ללקוחות שרוצים לקנות דירה ,,,שניה תעצרו תבדקו מה אתם קונים,אתם קונים הדמיה תבדקו אם זה נכון מה שאתם קונים,יש מנהלי מכירות אמינים ומקצועים שיודעים לכוון את הלקוח למטרה ונותנים להם את כל הכלים המקצועים ומפה ההחלטה והנכונות של הלקוח לבדוק את הנושא.. גינדי בשנים האחרונות על המפה וכמות הפרויקטים שהיא יצא לשיווק גדולה מאוד הם אלופים בשיווק ( היום כל אחד ואחד מילד ועד איש מבוגר יודע מי זה גינדי) וזה מדהים. בעבר רציתי לקנות דירה בפרויקט שלהם בנס ציונה אבל לא היה לי את הנזילות הכספית בסופו של דבר קניתי דירה בנס ציונה אחרי כמה שנים באותו אזור וכן יותר יקר - מדהים שאני זוכר עד היום את מנהל המכירות שלהם בועז זילברמן וזה אומר הכל מחברה ,השיווק האגרסיבי והמקצועיות של מנהל המכירות .אבל באותו זמן לא יכלתי לקנות דירה !! אבל שקונים דירה חייבים לבדוק מה קונים ..כן ללכת לבדוק את האזור את התוכנית בניה עיר ,וכאשר כל התמונה ברורה אז לעשות את החחלטה.
דותן | 18.09.11
42.
הגיע הזמן להפסיק עם "להמחשה בלבד"
אני זוכר שכאשר החברה הזו פרסמה את פרויקט שרונה פתאום אין בכלל עזריאלי ואין בכלל קריה ולא בהדמיה מלאה אלא בהדמיה ששולבה עם תמונה מהשטח שעובדה בפוטושופ, ממש צומת הקריה הפכה לצומת במושב כפרי ואין את מגדלי עזריאלי באופן. אבל כן השפוטים מאשרים שאם כתוב להמחשה בלבד, אז הכל בסדר גמור במקום הגיון החוק היבש מנצח, אז מדוע בכלל צריך שופטים בישראל?
רון | 16.09.11
39.
ומה עם ג'מצ'י?
באותה מתכונת בדיוק פעל דורון ג'מצ'י כשהבטיח רווחים עצומים ומכר "קרקעות" ברומניה בסוף התברר שמכר אוויר. גם יומו יגיע בבית המשפט. צריך לעשות לזה סוף, לא ייתכן שמשווקים יבטיחו הרים וגבעות בשלב השיווק -בע"פ, בחוזה הדברים לא כתובים כמובן ואח"F הם מיתממים ואמורים חתמת בעיה שלך!!!
די נמאס! | 16.09.11
34.
גינדי לא טעה גינדי.הוא נכשל והכשיל אחרים בשל חמדנות לשמה!!!!!!
גינדי התראיין ב2008 ל"כלכליסט" ואמר במפורש את ה"אני מאמין" שלו בנושא קניונים. מי שיקרא את המאמר ירים גבה! בקניון שהוא בנה ב-2003 הוא לא יישם כלום ממה שידע על קניונים כבר ב-1993. הוא פשוט מכר את רוב המבנה שבנה לגופים גדולים שבפועל לא קשורים לקניון. ולקטנים הוא מכר את השאריות שנישארו כשהוא מנצל את תמימותם של ההדיוטות. להגיד שאנשים אלו שקנו אצלו טעו זה כמו לקנות מותג מכל סוג שהוא ואחר כך לגלות שבמקום לתת לך נעל עור קיבלת נעל מנייר.האם היית בולע צפרדע כזאת??????
רמי | 15.09.11
33.
מעניין אם השתנינו
אחרי שיצאנו לרחובות, למאהלים, הלכנו כתף אל כתף עם אנשים שאנחנו לא מכירים, יצאנו למחות על כל מיני דברים אבל בדרך גילינו משהו הרבה יותר גדול, קשר, חיבור בין אנשים, ונוצרה בישראל מציאות חדשה הוואי חדש, וניצוץ קטן של תקווה שאם נפעל נכון, נוכל להרגיש כמו משפחה, לדאוג זה לזה, היום קוראים לזה ערבות הדדית, מה שמעניין אותי, זה האם הסיפור הזה היה יכול לקרות באותה קלות גם היום, או שבכל זאת אנחנו משתנים..
שי | 15.09.11
32.
שנים לא שמענו עליהם ופתאום , בום , חזרו עם כל מיני שמות אמריקאיים למבנים
הגינדים יזמים בעלי דרייב חזק . חבל שהדרייייב הזה פוגע לעיטים קרובות באנשים תמימים . דוחה ואפילו מגעיל השם הזה : אמריקאן משהו = מה אין כבר שמות ישראליים ???????????? עצוב הארכיטקטורה המכוערת בדרך כלל לדבר אחד הם אחראים : הגברת הכיעור בארץ ללא ספק
עינת | 15.09.11
29.
כשר אבל מסריח
למה אני לא מופתעת שלגינדי יש סעיף בחוזה שפוטר אותם מאחריות למה שאוצמרים אנשי המכירות שלהם ? אם לא היה סעיף כזה, רוב הקונים שלהם יכלו לתבוע אותם, כולל אני. משפחת גינדי, כנראה פועלת באופן חוקי, כמו במקרה הזה, אבל אין ספק שהסירחון עולה מכל פרויקט שלהם. וזה בלי לדבר על הסדנדרט הנמוך של הבניה. בביקור באם המושבות בפתח תקווה, אפשר למצוא לקוחות מרוצים (כמובן מקרב כל הקונים מכל הפרוייקטים), אבל אין סיכוי למצוא קונה מרוצה של גינדי. זאת הסיבה שגינדי משקיעים בשיווק. ככה הם מכסים על השאר. רוב הקונים הם קונים של קניה חד פעמית ואין צורך לדאוג לזה שלקוח לא יחזור. עובדה שמשתלם להם.
סימה | 15.09.11
27.
נכון לפני קניה תמיד צריך לבדוק טוב את הת.ב.ע וכמובן היזם
אני קניתי דירה בגינדי בנס ציונה אני יכול לציין שאני מאוד מרוצה מהקניה אבל לפני שקניתי מנהל המכירות זילברמן בועז הסביר לי במדיוק על הסביבה והת.ב.ע והמליץ לי ללכת לעירייה .הלכתי לעירייה בדקתי וקניתי. כאשר אדם קונה נכס ממולץ להתייעץ עםיועצים המבינים בנושא - כאשר אנחנו קונים אגבניות אנחנו בודקים אגבניה אגבניה ..מה שקורה בזמן האחרון אנשים קנו דירה בלי לבדוק את הנושא באופן יסודי העיקר קנו ומה הם יקבלו !!!
יוסי | 15.09.11
26.
השיווק האגרסיבי מידי של הגינדים יביא בקרוב את קיצם-כנסו כנסו
עושק,זה הבסיס לביטולי מרבית העסקאות עם הגינדים בהן מכרו אלפי יחידות דיור בשיטת נמכר נמכר.בסיס נוסף-מצגי שווא,עוד בעיה הגינדים מוכרים בלי היתרים.המחירים בפניית פרסה,שמחירים יורדים בעשרות אחוזים כדאי לבטל עיסקה.במקרה הגרוע מפסידים 10% דמי ביטול מוסכמים.אם קונים רבים מתאגדים ותובעים החזר מלא בגלל:עושק,מצגי שווא,מכירת ללא היתרים-לא ישלמו פרוטה ויקבלו את כל כספם חזרה.במצב שכזה הבנק נכנס לחרדה מוצדקת ומייד לנעלי המוכר ככונס נכסים.
עו"ד המתמחה בנדל"ן ,במיוחד בתביעות רוכשים. | 15.09.11
22.
אם מספרים לך ניסים ונפלאות אז צריך לבדוק!!
כשאני עמדתי בפני ההחלטה אם לקנות דירה לא הסתפקתי בדיבריהם של המוכרים (נציגי הקבלן) אלא ניגשתי לעיריה לראות מה מתוכנן (נכון שהרבה יכול להשתנות מהתכנון המקורי לאורך השנים אבל חובה לדעת מה שניתן באותו רגע) וגם לספק התחבורה באיזור כדי לראות אם באמת תהיה תחבורה כפי שהובטח...
אני חושב | 15.09.11
20.
גינדיות=גרידיות=אידיוטיוט
שמעו סיפור אמיתי ,לפני כ-9 שנים חפשתי מקום לפתוח עסק בתחום האלקטרוניקה ושקלתי את הקניון המדובר, שכבר אז לא היה משגשג בלשון המעטה. בשיחה עם משרד המכירות של גינדי שאלתי לגבי אפשרות השכירות ונענתי שהמחיר המבוקש 40 דולר למטר שכר דירה לחודש, כלומר חנות שכ-50 מ"ר , כ-2,000 דולר + דמי ניהול..... אמרתי תודה רבה ומצאתי משהו הרבה יותר זול ברחוב ראשי בעיר.. אתה הבנת את זה ...גינדי...
עצמאי | 15.09.11
17.
על מה בדיוק הוא תובע?
הוא בעצמו אמר שהוא קנה בגלל השם של גינדי, זו הייתה ההחלטה שלו ללכת אחרי השיווק של החברה, כמו שזו החלטה לקנות מכונית מסויימת כי הפרסומת שלה הכי טובה וכי היא הכי מפורסמת. אז מה, אם הוא יעבור באור אדום ויעשה תאונה הוא יתבע את האיש שמכר לו אותה?? החלטת לקנות? תיקח על זה אחריות! לא הצלחת להרים את העסק? תיקח על זה אחריות! התביעה הזאת היא ממש קטנונית ומיותרת
ברוך, כפר סבא | 15.09.11
7.
למכור סביבת מגורים כשהיעוד תעשייה, או למכור קרבה לתחנת רכבת=מצג שווא
מצג שווא אולי כשר מבחינה חוקית אך מסריח מבחינת הוגנות עסקית. גם הילדים מכרו אשליות ומצגי שווא בפרוייקט שרונה, שם במצג הורדו כל המגדלים הקיימים או המתוכננים להיבנות והושארו מגדלי המגורים ששווקו ע"י האחים גינדי כאזור מגורים בסביבה כפרית (-איך בלב תל אביב הם הצליחו למכור כזו אשלייה - זה עד היום לא ברור!). באחד מהפרוייקטים בפתח תקווה הם השמיטו מהפרוספקט את הקרבה והנוף של בית הקברות. כמו במערכון דינדי את דינדי, גינדי מוכרים אשלייה, ומצליחים לא בגלל גאונות בהשבחת ערך המבנים שלהם, אלא בגלל ששוק הנדלן עלה בשנים האחרונות והיה עולה בכל מקרה.
עופר | 15.09.11
6.
למכור חנויות תוך מצג שגוי של הסביבה המתוכננת- זו רמאות
גם הילדים מכרו את פרוייקט שרונה במצג שווא, לפיו הסביבה תהיה בעלת מאפיינים כפריים, הם השמיטו את כל המגדלים הקיימים והמגדלים המתוכננים והשאירו את המגדלים שלהם לבד- כמו בית קטן בערבה. באחד מהפרוייקטים שלהם בפתח תקווה, הם השמיטו את הקרבה והנוף לבית הקברות. כמו במערכון דינדי את דינדי, נראה שהגינדים מוכרים "אשלייה" יותר מאשר דירה או חנות -ועד היום מחירי הנדל"ן עלו והם והקונים הרוויחו לא בגלל ההשבחה של "הדינדים" אלא, בגלל מצב השוק שהיה עולה בכל מקרה.
יכול להיות שזה כשר חוקית-אך מסריח | 15.09.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת