אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בשל תקלה במטוס: טיסת אל על לרומא התעכבה כ-10 שעות

32 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

30.
לידיעת הנוסעים
במקום לבכות ולקטר כל כך הרבה אתם צריכים לשמוח שלא מתפשרים על הבריאות והחיים שלכם מטוס זה לא רכב שאפשר לעצור בצד מטוסים מתרסקים כל יום בעולם בגלל תחזוקה לקויה וכדי למזער נזקים כלכליים דוחפים מטוסים תקולים להמשך טיסות אז נכון שזה לא נעים להתקע בשדה ולא להגיע בזמן ליעד אבל זה עדיף על האלטרנטיבה השנייה אל על למרות כל מה שאומרים עלייה לעולם לא תתפשר על בטיחות הטיסה ולעולם לא תהמר על החיים שלכם אז עדיף לאחר מאשר להיכנס לתוך האדמה
 | 20.09.11
28.
גם אותנו עיכבו בשל תקלה במטוס
היינו אמורים לצאת לפרנקפורט ב-6.9. בשעה 09.20. נאמר לנו שיש קלקול במטוס של הנוסעים למילאנו ולכן יאחדו את שתי הטיסות. המראנו בשעה 11:00 למילאנו ואחר כך לפרנקפורט. ביקשנו לדבר עם מישהו מהאחראים באל על ולא נענינו. זה לא היחס שהיינו מצפים מהחברה הלאומית שלנו.לא רק שהגענו לפרונקפורט בשעה 17:00 ואיחרנו לפגישות שתיאמנו מראש, אלא גם כעסנו על כך ששילמנו מחיר יקר לטיסה ישירה ולא קיבלנו את השירות שהיה מגיע לנו.אילו היה מישהו מגיע ומדבר אתנו... עכשיו אנחנו מצפים במתיחות למה שיקרה לנו בטיסה בחזרה לארץ.
שולמית | 19.09.11
25.
לזה בדיוק התכוונו עם הריכוזיות במשק
חברת אל על מרויחה מאותו חוסר תחרות בין החברות הישראליות . התוצאה היא מחירים מופקעים תמורת שירות גרוע וצפיפות במטוסים . הם עוד התפלאו שלא קיבלו פרס הצטיינות עולמי בשבוע שעבר , כנראה הזיכרון שלהם קצר. פעם התעכבנו שלוש שעות לטיסה בגלל שהוישר של חלון המטוס לא עבד . (זה היה בחורף כמובן )
יהודה | 19.09.11
18.
בבקשה לא למהר עם ההשמצות
נורא קל להשמיץ את אל על בכל הזדמנות.....כנראה שלא חוויתם הרבה תקלות בחברות אחרות....כדאי לדעת שבעתות משבר כמו מזג אויר וכו' אל על לא מתנערת מהנוסעים ומטפלת בעוד חברות אחרות "מתנערות" מהנוסעים. רק מי שחווה את זה יודע מה המשמעות של "הכי בבית בעולם"
לימור | 19.09.11
15.
מה בסה"כ קרה?
די להתממות הזאת. תקלות קורות כל הזמן ובתור מי שטס הרבה גם באלעל וגם בחברות זרות, זה קורה די הרבה. פשוט לא תמיד זה מגיע לחדשות... אז תגלו קצת אמפטיה ותבינו שאלעל לא עשו זאת מבחירה. חוץ מזה, הם חילקו שוברים למסעדות וגם שמיכות..... כשהתעכבתי 5 שעות עם DELTA בארה"ב, לא קיבלתי אפילו חיוך.
אייל | 19.09.11
12.
תקלות קורות. ראיתי נוסעים מחכים שעות רבות בשדות תעופה בארה"ב
זכורתני מראה של נוסעים המחכים שעות בשדה התעופה בסן-פרנציסקו בקליפורניה עד שימצא להם מקום בטיסה. המטוס המתוכנן התקלקל, וחברת התעופה (אמריקן ארליינס) העלתה אותם על הטיסות הבאות, כאשר היה מקום פנוי. מי שלא נמצא לו מקום, חיכה לטיסה הבאה. ושום מטוס חילופי לא הוזנק. גם לי קרה כך פעמים אחדות, כאשר המטוס התקלקל, ונאלצתי לחפש מקום בטיסה מאוחרת יותר. לאחר הפעם הראשונה, בכל פעם שיש לי טיסת המשך, אני מנסה להזמין מקום בטיסה אחת מוקדמת יותר. אם תקרה תקלה, אולי אוכל לטוס בטיסה שאחריה ועדיין להספיק לטיסת ההמשך. הפטנט הצליח מספר פעמים. הדרישה שאל-על תחזיק מספיק מטוסי "ספייר" בהיכון איננה מציאותית. העלות הכספית גבוהה מדי, ותמנע כל אפשרות לרווח.
ראומה מחיפה | 19.09.11
6.
שירות גרוע של אל-על
לא מתאים לחברה כה וותיקה כמו אל-על לזלזל בנוסעיה בצורה כה חמורה ולא לטפל במציאת מטוס חלופי שיטיס את הנוסעים מוקדם יותר. להניח לנוסעים כה רבים להמתין 10 שעות בשדה התעופה היא שערוריה ויש לפצות את הנוסעים על כך- על עגמת הנפש והפסד יום נופש. אל-על חייבת להסיק מסקנות ולשפר את השירות ולהיות יותר קשובה לנוסעיה, אחרת תאבד אותם.
טובה כהן | 19.09.11
4.
ביזיון
פשוט ביזיון אל עושים מה שבא להם בגלל שהם שולטים בטיסות בארץ פשוט בושה וחרפה צריך לעדות נגדם תביעה ייצוגית הם מפקיעים מחירים הם משלמים לישראייר וארקיע כסף על מנת שלא יעשו טיסות ארוכות טווח וככה הם מעלים את המחירים . לא הגיוני שטיסה לתאילנד עולה 880 דולר אצל הירדנים ובאל על זה עולה 2700 דולר איפה הצדק . אל על = ביזיון .
רון | 19.09.11
2.
ביזיון
פשוט ביזיון אל עושים מה שבא להם בגלל שהם שולטים בטיסות בארץ פשוט בושה וחרפה צריך לעדות נגדם תביעה ייצוגית הם מפקיעים מחירים הם משלמים לישראייר וארקיע כסף על מנת שלא יעשו טיסות ארוכות טווח וככה הם מעלים את המחירים . לא הגיוני שטיסה לתאילנד עולה 880 דולר אצל הירדנים ובאל על זה עולה 2700 דולר איפה הצדק . אל על = ביזיון .
רון | 19.09.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת