אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אל על מבקשת לבטל תשלום פיצוי שנגזר עליה בשל איבוד מזוודה: "יהווה תקדים"

20 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

20.
שירות גרוע במיוחד באובדן מזוודה
אני בלונדון חווה עכשיו את מה שהתובע עבר כנראה. היחס של אלעל גרוע באופן מבני, מוגדר וסיסטמטי במקרים אלו. אל על נוהגת בלקוחותיה בקרירות ואטימות במקרים אלו. אל על זורקת אותך להתמודד לבד מול הקרייר ועונה תשובות מונוטוניות לצאת ידי חובה. השירות גרוע במיוחד, אין מילים לתאר את הכעס והתיסכול. מגיע לתובע כל שקל על עוגמת נפש. עכשיו אני מרגיש כמה הפרסומת החדשה הטובה שלהם מגוחכת כשהמטוס מגיע לכאורה לטפל בנוסעיו שבערים הזרות בחול. חברה כל כך גרועה , שירות גרוע ונתתי להם המון הזדמנויות
אבנר  | 04.06.15
18.
תמכתי באל-על לאורך כל הכתבה עד שרצו שהלקוח יכסה הוצאות שכר טרחה
באמת שתמכתי באל-על, זה ללא ספק תקדים. אף אחד לא רוצה שבתי המשפט לא יזוזו בכלל בגלל שכל יום אל-על מאבדת מזוודות ויחליטו לתבוע אותה על 5-10 אלף שקל. עם כל הכבוד לעוגמת הנפש, אף אחד לא ירוויח מהתקדים הזה. אבל אז אל-על החליטה שהיא רוצה שהתובע יכסה את הוצאות שכר הטרחה... רק על זה אני שמח שלקוח קיבל מאל-על 5 אלף שקל. גם איבדו ללקוח את המזוודה, גם הפסידו גם רוצים לבטל את הפסיקה וגם רוצים לחייב את הלקוח על הוצאות טרחה - יותר נמוך מזה לא יכלו לרדת. באמת חברה מגעילה ומגיע להם! עוד לחשוב שהייתי בעמדת אל-על...
נתי | 21.09.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת