אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מי היה מאמין: היום מתחילים לחפור את הרכבת בתל אביב

63 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

61.
בקרוב אצלכם...סבל מתמשך!!!
"בירושלים הושקה לפני כחודש הרכבת העירונית הראשונה בישראל. לאחר שמונה שנות תכנון וביצוע וכשש שנות בנייה, יכולים תושבי העיר לחצות אותה בקלות ובנוחות יחסית תוך ויתור על עמידה בפקקים עם הרכב הפרטי, מציאת מקומות חניה או בזבוז דלק. נותר רק לראות מתי בתל אביב הרכבת באמת תעלה על המסלול." האומנם??? טעות חמורה בידך!! חבל שלא עשית תחקיר על מה באמת הולך בירושלים...
דנה | 16.05.12
59.
שאפו לישראל כץ הוא הבולדוזר של הממשלה
בתקופתו פרויקטים תקועים מתחילים לזוז ובהיקף גרנדזיוני תתחילו לפרגן למי שמגיע זה פוליטיקה חיובית אני מתפלא שאין הד לבולדוזר הזה כי פשוט עבודות הרכבת וכלל מיזמי התחבורה נמצאים היום בתנופה אדירה ללא תקדים הייתי ממליץ למשרד התחבורה להפיק חוברת שתתן סקירה על הפרויקטים עם תיארוך ותימחור שידעו האזרחים גם על פעילות חיובית
ישראל  | 25.09.11
57.
שילמדו להפסיק להפריט ולהתחיל להלאים
בכל המדינות שבהם יש תחבורה ציבורית מוצלחת, החברה שמפעילה את התחבורה הציבורית היא עירונית ובבעלות הרשות המקומית. ולא פרטית. ככה לראש העיר יש תמריץ לדאוג שהתחב"צ תהיה טובה כי אחרת הוא לא ייבחר. מה אכפת לרון חולדאי אם הרכבת תהיה מחורבנת? זה לא אחריות שלו ממילא. אחריות של איזה פקיד שבחר במשרד חברה פרטית שכל מטרתה להרוויח מקסימום כסף וממש לא להפחית את העומס בדרכים ולהגביר את הנוחיות של הנוסעים.
עמית | 22.09.11
56.
ממה שהיה כתוב בכתבה האחרונה- הרכבת התחתית תהיה רק מתחת לתל אביב ורמת גן.
בפ"ת ובת ים מדובר ברכבת עילית. בכל מקרה זו יוזמה מבורכת ואם יסיימו ב 2017 נוכל להיות מרוצים וזה ישביח מאוד את ערך הנכסים באיזור תוואי הרכבת (במרחק עד 1 ק"מ ברכבת תהיה עליה של לפחות 10 אחוזים במחיר הנכסים).
אורי | 22.09.11
55.
טעות שהיא בכיה לדורות
לא מדובר ברכבת תחתית כי אם ברכבת קלה. שחלק מקוויה הם תת קרקעיים. לרכבת קלה יש הרבה פחות קיבולת מאשר ברכבת תחתית (והיא גם יותר זולה). נשאלת השאלה לחכמי חלם שנמצאים באוצר, אלו שחשבו שהשוק הפרטי יוכל לממן כזה פרויקט וגרמו לדחייתו בשנים רבות. אם כבר השקענו כל כך הרבה כסף , אם כבר אנחנו גורמים לתושבי גוש דן כל כך הרבה סבל, מדוע לא נבנה כבר רכבת תחתית כמו שצריך ונפתור את בעיות התחבורה של גוש דן ל 50 שנה הקרובות???
גבריאל | 21.09.11
39.
למה מרכז הבקרה מול רכבת מרכז?
למה לקחת נדל"ן כל כך יקר לטובת דבר כזה במקום לטובת בנייה רוויה למגורים\משרדים? את מרכז העצבים של התחבורה בגוש דן אפשר טכנולוגית לשים גם באילת, אבל לא צריך להגזים. מספיק לשים אותו באחד הקצוות הפחות יקרים - נתניה או ראשל"צ שיש בהם שטחים פתוחים לתעשייה ומסחר בהרבה פחות כסף.
 | 21.09.11
16.
כל העולם עבר לתחתית
רק בארץ עם תרבות נהיגה ודרכים של בבונים רוצים לעשות רכבת קלה זה מתכון לאסון כי היא תיהיה איטית כמו צב היות ויהיו הרבה תאונות אנשים פה לא מכונכים אז מה עשו בדיוק יותר פקקים. שעושים רכבת תחתית מפנים נטיבים לא לוקחים נטיבים ומורידים מהעומס לא מוסיפים עומס. מוח יהודי מסתבר רק בחול עובד בארץ רק טעויות עושים!!!!
מוטי | 21.09.11
13.
חיבור ראש העין
השנה 2011 -למה לא חושבים לחבר את ראש העין לאזור התחנות אולי יאריכו את קו האדום לראש העין שצפויה להיות אחד הערים הגדולות בגוש המיזרחי ... הגיע הזמן שמישהו יתעורר ...כי כבר היום הפיתרון של רכבת ישראל לא מספק והוא כשלון חרוץ. אולי ערייית ראש העין ומי שעומד בראשה יתעורר לזעקת הצרכים של התושבים.
שמוליק | 21.09.11
12.
צעד טפשי שלא צופה פני העתיד!! עדיף רכבת תחתית! יחסוך מקום בארצינו הקטנה ויהיה יעיל
ומהיר הרבה יותר!! הרי בשביל לבנות רכבת קלה יפקיעו חלקים מהכבישים!! אז מה עשו בזה??? הרכבת הקלה איטית ומגושמת ומסכנת הולכי רגל בדיוק כמו רכבים על הכבישים! בניית רכבת תחתית יכפיל את שטח המסחר כי הרי מתחת לאדמה יקימו עסקים קיוסקים יהיה שטח פרסום גדול יותר ומקומות עבודה רבים!
בוב | 21.09.11
10.
אני חייב לציין שהרכבת בירושלים מתחילה להראות כמה היא חשובה לעיר
זה פשוט כיף לעלות על הרכת בתחנה המרכזית ובתוך דקות להיות במרכז העיר. אני כבר מחכה שיתחילו את בניית המסילה לכיוון עין כרם ולקמפוסים .... חלום ורוד אני הייתי מציע לבנות בתל אביב יותר תחנות תת קרקעיות ופחות על פני הקרקע....
רועי  | 21.09.11
5.
למה לא לומדים מטעויות?!
הרכבת הקלה בירושלים בירושלים לא מביאה שום נוחות מיוחדת. כל הפרוייקט הוא בזבוז כסף אדיר, בזבוז חשמל והכי חשוב זה בזבוז זמן לכל התושבים. היא כל כך איטית שזה משגע! יש לה נתיב משלה והיא נוסעת כאילו היא בפקק... צריך ללמוד מטעויות, רכבת קלה זאת טעות ממדרגה ראשונה! במקום לחפור ולבצע עבודות שיקחו שנים כדי לסיים אותם, כל מה שצריך לעשות זה לסלול נתיבים רק לאוטובוסים ארוכים. לא יהיו להם פקקים והם יהיו יעילים ומהירים יותר מרכבת עילית. כמובן שאין צורך להסביר שזמן הביצוע של סלילת נתיב יהיה עשירית מהזמן שבו יסיימו לבנות את הקו הראשון של הרכבת הקלה.
אלון | 21.09.11
3.
לפני 75 שנה כתב המשורר
באמצע שנות ה-30, כאשר אוכלוסייתה של תל אביב הגיעה ל-150,000 נפש, עלה הרעיון של רכבת תחתית בעיר, אך נגנז. המשורר נתן אלתרמן הביע אכזבתו בשיר: שוב הושיט לנו אצבע קטנה העתיד ושוב התחמק, הנבל! כבר זכינו כמעט לרכבת תחתית והנה אכזבה... חבל... – נתן אלתרמן, "הרכבת התחתית", הארץ, 21 בינואר 1936 היכונו להופעת שלטים בהם יתנוסס שמו של שר התחבורה כץ, המשבח את עצמו...
יעקב ל | 21.09.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת