אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט": ענף הליסינג מאחד כוחות למאבק בוועדת זליכה

36 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

35.
זליכה לראשות הממשלה - הציבור צריך אותך...
זליכה מבין מה קורה במדינה שלנו, מבין את הבעיות, מקורם ואיך לטפל בכל החוליים של המערכת הכלכלית הרקובה במדינה שלנו. הגיע הזמן שתרים את הכפפה ותתחיל לעשות שינויים בתור ראש הממשלה במדינה שלנו אתה לא תאמין כמה אנשים ילכו איתך אתה תיקח את זה בהליכה.
אורי | 24.09.11
32.
תהיה לנו ללוביסט לוחם
אני נוהג ברכב בן 18 שנה! אני פשוט לא מוכן לשלם את המחיר המגוחך הנדרש לרכב בן 4-5 שנים שצפויות להן תקלות יקרות ערך. זליכה, תדאג ששוק הרכב המשומש יחזור להיות תחרותי, תדאג שאני אוכל לצאת לאירופה וללא בלגנים להביא רכב ביבוא אישי וגם להתייעץ עם מומחה מבלי שיגידו לי שזה לא חוקי!
mr hopeful | 23.09.11
31.
מחפש את הלוביסט שלי , מישהו שעובד גם למעני ולטובת הציבור
למה רק ככה אפשר להזיז דברים במדינה המושחתת הזו? מי הלוביסט של האזרח הקטן ? מי בכלל מייצג אותנו ופועל עבורנו ? אלה ששמתם עבורם פתק בקלפי? הם מכירים אתכם? אכפת להם מכם? בפעם המיליון : חוקה לישראל הכרחית כדי לבלום את הקומבינות .אין חוקה -אין מחוייבות .אין חוקה - איש הישר בעיניו יעשה.וזה מה שקורה בפועל .כולי תקווה שאכן ירון יפעל ויצליח אבל השינוי צריך לבוא מהיסוד. חוקה לישראל ושינוי שיטת הממשל הם הפתרון האמיתי.
שמעון | 23.09.11
23.
רק מראה את גידול הרכוזיות העסקים במדינה ששוחקת את האזרחים. זליכא כנס בהם,כמו כחלון
אני מקווה שוועדת זליכא , תדע לא לוותר לטייקונים האילו ,ולא לפחד מהם, וכמו כחלון ,שילך במלוא כוחו, ולא יפסיק ,אבל במהירות, אחרת כל בקשה לחוק, או הצעה שלו לטווח ארוך למשרד האוצר או לכנסת,,, לא יעזרו , והם כמו הרבה מעשים והבטחות של ביבי או שטייניץ, יעלמו לעד. זליכא בחור צעיר שכמו זליכא,,ויחימוביץ, דעתו היא על טובת הציבור, בשונה מהזקנים בממשלה, שחושבים רק על הכיסא המרופד בממשלה או בכנסת, שנמצאים בממשלה עשרות שנים ורק יודעים להבטיח לעם הכל,, אבל לקיים? בכלל לא. הייתי מעדיף להחליף את הממשלה הזו, גם באנשים חדשים ושלא בעלי נסיון של עשרות שנים בפוליטיקה, אבל שמראים את נכונותם לעזור לציבור, לכל מה שביבי או ממשלותיהם לא הצליחו לעשות,ואף דאגו טוב מאוד להרוס, בקמפייו הבחירות של ביבי שמעתי כ"כ הרבה הבטחות לציבור, הוזלת מחירים, מיסים, עזרה לנזקקים, קשישים, ועוד עשרות הבטחות, וכל זה בכדי להיבחר,,,, אבל אני ידעתי כי ביבי הוא שקרן סדרתי, וכמו בקדנציה הקודמת שלו, את רווחת העם,,, הוא ישים בצד, ואפילו לא יתייחס אליהם, רק כמו בשריפות הכרמל כאשר הכיסא שלו עמד לבעור, הוא נאלץ לדבר אל העם. אני מקווה שהלחץ החברתי יעמוד לו על הפופיק, הוא יהיה חייב לבצע "ביצועים זריזים", ויש הרבה כאילו שניתן לעשות מיידית.
שימי | 22.09.11
22.
כל הכבוד לזליכה - העם דורש שתהיה שר אוצר!!
לפעמים יש מצבים בהם טובת העם קודמת לדברים אחרים. זו שעה שהעם צריך מישהו כמוך. אני (ומרבית חבריי) קוראים לך להירתם למערכת הפוליטית ולהחליף את שר האוצר הכושל שיש לנו כרגע.. חיבים מישהו שמבין בדיוק איך העניינים עובדים פה בין הון-שלטון. תחשוב על זה ברצינות!
יניב -רעננה | 22.09.11
18.
יה ברכן את קרטל הרכב- רק זליכה יכול!!!!!
הגיע הזמן לשבור את כנופיות שוק הרכב, שוק הבטוח, הבנקים, שוק יצרני מוצרי החלב. אף אחד מהם לא יוציא את כספו לחו"ל. אין היום עוד שוק כמו שוק המונופולים הישראלי. לא יקרה להם כלום אם הרווחיות תרד קצת, יאלצו את המנהלים להרויח פחות על חשבוננו . נכון הבורסה קצת תרד ( מדובר בקצת כי אלטרנטיבות ההשקעה בעולם לא מזהירות). זה הזמן.
דוד | 22.09.11
15.
כל הכבוד לוועדה; הבעיה שהממשלה יכולה להחליט אחרת ולהתגמש!
מילא, אם חברות הליסינג היו מוכרות את המשומשות, כראוי למכונית שהייתה בחברת השכרה - הווה אומר בדיסקאונט עמוק! הבעיה שהן מוכרות את הרכבים במחיר גבוה מזה שרכשו אותו כחדש, לאחר שקלול בלאי ושנים עם הכביש. ומי אוכל אותה שוב ושוב - הצרכן הפרטי. דיי - לא עוד!
 | 22.09.11
10.
יבואנים וליסינג
הם שתי הבעיות המרכזיות של ענף הרכב ופשוט מאד לראות את רווחי הענק שעשו במהלך השנים. כל יבואן שווה בערך כמיליארד ש"ח ש"גנבו" מהציבור. כלומר כמו שירון אוהב לומר יש להגביר את התחרותיות ואת ההפרדה של שני גופים אילו. יש להגדיל את מספר היבואנים וחובה להפריד בין יבוא והפצה. הבעיה העיקרית היא שהיבואן שולט בכל השוק בארץ קובע את המחיר הסופי לצרכן והמפיץ מקבל 1000 ש"ח לרכב. ושוב כמו שירון אוהב לומר חייבים שיהיו 10 יבואנים, 30 מפיצים, 10 חברות ליסינג לפחות.
אבי | 22.09.11
9.
זה היה ברור...
אכן זה היה ברור כשמש שהמונופוליסטים הגדולים השמנים ותאבי הבצע,לא יתנו לגעת בפרה המניבה מזומנים! והם יאחדו כוחות ובכסף הגדול ישמנו,ויזיזו הרים רק על מנת ,ויפעילו לוביסטים שיתרוצצו במסדרונות הכנסת והוועדות ולו רק שאגורה מכיסם לא תיפגע. הציבור לא מעניין אותם,מסקנות הוועדות השונות לשיפור התחרות לא מזיזות להם. ג ו ע ל - נ פ ש חזירים. נקווה רק שזליכה בסופו של יום לא ייכנע.
יעקב כץ | 22.09.11
6.
חייבים לפרק את המפלצות שקורים לעצמן יבואן,
זליכה, תפרק בבקשה את הקרטל הרכב , העם יתמוך בך. אנחנו בארץ סובלים יותר מדי זמן בכל מה שקשור להרכב. השחיתות הנוראית שקיימת כאן הביאה למצב שהכבישים וכל מה שנוסע עליהם נראים גרוע בהשווה למדינות אירופה וארה"ב וגם סין והודו בדרך לעקוף אותנו. רוצים שינוי: להוריד מיסים, להקל על יבוא אישי של מכוניות, וליצור תחרות...
BMW | 22.09.11
3.
היגע הזמן בהצלחה
חברות הליסינג הרסו משפחות,גרמו להרס טוטאלי של שוק הרכב בישראל,אם זה מוסכים אם זה סוכניות של יבואנים,אם זה מגרשי מכוניות של אנשים ישרים (פעם היו גם כאלה עכשיו הם סגורים ),ואת כל זה הם עשו בעזרת ההשטלטות המוחלטת על השוק,הם מוכרים לעצמם הם קובעים את ההנחה לעצמם,הם קובעים את מחיר הרכב לפי הצרכים להנפקה זו או אחרת,הם המוסך של עצמם,הם מוכרים את המכונית בעצמם,ושמלצר הגדיל לעשות הוא גם חברת הביטוח של עצמו,וזה לא ריכוזיות .ירון כנס בהם ואל תיתן לא לשום לוביסת זב הוא אחר ללחוץ אליך אתה בחזית העם להציל הרבה משפחות שתחום הרכב זה פרנסתם.שנה טובה לכל בית ישראל
אליהו | 22.09.11
1.
רגע האמת של ירון זליכה - האם אכן לוחם למען החברה או... ?
אינני מתיימר להבין בכלכלה יותר מהפרופסור המכובד, אבל גם לי ברור כי הליסינג הוא-הוא "מקור הרוע" בענף הרכב הישראלי, בתרבות הנהיגה ובהרגלי הצריכה של הנהג המקומי. ומי הנהנים? כרגיל, בעלי חברות הליסינג, מחבר(י) המחירון, ובעלי החברות שרוכשות שירותי ליסינג - בשבילם זוהי פרצת מס המעניקה להם הטבות על חשבון כלל האזרחים. אגב, גם העובדים המשתמשים בליסינג - "אוכלים אותה", רק שהם מעדיפים להאמין שלא כך-היא.
משה | 22.09.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת