אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ועדת טרכטנברג: להפריט את כלל התחבורה הציבורית עד 2015

2 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
זו התחלה טובה, אבל יש מספר דברים חשובים שניתן לעשות ללא תוספת תקציב
תחבורה ציבורית בשבת. לאפשר למוניות שירות לנסוע בכל הארץ, באיזה מסלול שבא להם מתי שבא להם. הצורה הנוכחית של מוסד מוניות השירות הוא תוצר של השפעה של קבוצות לחץ, אם נאפשר למוניות שירות לנסוע בכל מסלול בכל זמן, ונחלק את הרשיונות להפעלת מונית השירות לכל מבקש (צריך להיות נהג כחוק והרכב צריך לעמוד בתקנים כמובן) , אז איפה שיש ביקוש לתחבורה שהאוטובוסים לא מספקים, יכנסו מוניות השירות. זה יכניס לשוק תחרות אמיתית, יוריד את מחירי הנסיעה באוטובוסים, ויחשוף בצורה ישירה מאיפה אנשים נוסעים ולאן, ולא יהיה צורך בועדות כדי להחליט איזה קוים נחוצים. תחבורה ציבורית בשבת לוותר על פרוייקטי הרכבת הקלה למיניהם. היתרון היחיד של רכבת עירונית על נסיעה באוטובוס הוא שהרכבת יכולה לנסוע בתוואי שמאפשר לה לנסוע ללא תלות בעומסי התנועה. כלומר, רכבת תחתית או רכבת עילית. לרכבת הנוסעת על מסלול של כביש אין יתרון על אוטובוס, להיפך, היא יכולה לנסוע רק לאן שהפסים מובילים. הישום של מתן זכות קדימה לרכבת הקלה ברמזורים יכול להיעשות באותה מידה עבור אוטובוסים. ההחרמה של הציר (המרכזי בדרך כלל) לטובת הרכבת משבש את התנועה בעיר של התחבורה הציבורית והפרטית. תחבורה ציבורית בשבת כבר אמרתי?
יונתן | 28.09.11
1.
נו באמת, עכשיו יהיה אפשר לחיות פה גם בלי רכב... לא!
ההמלצות האלה אפילו לא מקרבות אותנו למצב שמי שאין לו יכולת להחזיק רכב יוכל לנוע ממקום למקום. הפרטה? זה מה שמצאתם? כאילו שהקוים שהופרטו עובדים בלי בעיות. כאילו חברות פרטיות ישמחו לספק קוים לפריפריה. כאילו שברכבת אין מה לשפר. כאילו שבסופי שבוע אין צורך בתחבורה - נגזר עלי להשאר בבית ביום שישי בצהריים ועד שבת בלילה (במקרה הטוב) או ראשון בבוקר (ברוב המקרים). טרטנברג - ציפינו ליותר.
 | 27.09.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת