אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מנכ"ל משרד התחבורה על השביתות ברכבת: הגענו לדו שיח של חרשים

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
לממשלה כדאי לסגור את הרכבת או לפחות לסגור כמה שיותר קווים. כך ירוויחו דלק , מכוניות ...
פקקים - שיגרמו לעוד ביזבוז דלק - טיפולים במוסכים דיור יקר בקירבת תל אביב, ועל הכל המדינה מקבלת מיסים כיד המלך (מידי האזרחים המסכנים). כבר שנה סגורה תחנת רמלה "לשיפוצים" .הרכבות לראשון לוקחות פי שלוש זמן מאוטו .לירושלים הרכבת תחזור קצת אחרי המשיח . קווים חדשים לא מקבלים אישור מהממשלה - ברור - למה לאשר קווים שיביאו לפחות פקקים? יביאו להורדת מחירי הדיור בתל אביב? לפרנסה לאלפי אנשים ? - הרבה יותר קל לשלוט באנשים רעבים.
חיים 2 | 02.10.11
4.
יש לבצע רוויזיה ב"זכות" השביתה
ה"זכות" הזאת מפקידה בידי צד אחד - העובדים - כח בלתי סביר: לתבוע לשפוט ולבצע. לא אחת העובדים מוטטו את מקומות העבודה שלהם. לא אחת הם גורמים לציבור לשלם משכורות מנופחות ללא הצדקה. ראה חברת חשמל, ראה עובדי נמלים. החלטת הרכבת לתת את ביצוע הבקרה והתחזוקה של הרכבות החדשות לגורם אחר - אינה בתחום סמכותם של העובדים ואין להם שום זכות לעכב או לדרוש דבר כלשהו בעניין זה. חיים
חיים | 02.10.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת