13. תראו מי מדבר מעניין ביותר - מי שעושה הכי הרבה נגד האזרחים גונב אותנו לא נותן כלום אבל לדתיים מצאו עכשיו דמי שתיקה נוספים 26 מיליון ש'ח את המשכורות שלהם הם משדרגים כל הזמן ללא קשר למה שהולך במשק מעלים לנו את מחירי הדלק למרות שבכל העולם יורד הם לוחצים ומלחיצים את כולם להוריד רווחים אבל חצי אחוז מעמ לא יורידו אוכלי החינם האלה כאילו הכסף של אבא שלהם ולא שלנו כל הפקידונים חדלי האישים ממשיכים לעשות הצגות בכאילו נגד הטייקונים ומחר לא יהיה כלום כל הועדות הן אחיזת עיניים על מנת להרדים אותנו - אבל לא נישכח עכשיו אנחנו מכתיבים על מי יש חובה להתריע שהוא לרעתינו זיכרו הבחירות בדרך ויש אלטרנטיבה - רק נקוה שתהיה טובה יותר מביבייהו ושרל'ה hawk | 07.10.11 (ל"ת)
12. לא התעמקתי בכתבה, ואני לא יודעת, אבל מה שאני יודעת, שבכירי האוצר שעוזבים אותו אחרי שחוסכים את הלחם לאזרחים לומדים מה זה כסף ורוצים כמה שיותר לעצמם. תראו כולם יועצים של.... עובדים של.... ויש להם דעות של........ אופירה | 07.10.11 (ל"ת)
11. למערכת רכב כלכליסט.. מה עם להמשיך לתרום למאבק במחיריי הרכבים? בבעיות התחבורה הציבורית? במחסור במסלולים לאופניים? בתאונות הדרכים? .. האם לא לשם זה קיימת העיתונאות? יש לכם כוח מטורף בידיים ובנתיים הכתבות היחידות שיוצאות בנושאים מאוד אבל מאוד פרווה. איפה העיתונאות עם השיניים! ועל כול זה נוסיף גם שסקירות רכב בארץ זה משהו נורא.. אף ואני מדגיש אף עיתון בארץ לא יודע לעשות סקירות רכב כמו בחו"ל. מאוד שיטחי. ליאור | 07.10.11 (ל"ת)
9. צריך לנטרל את הכוח הרב של משרד האוצר !!! לא יתכן שיחנקו את כולנו במיסים !!! הדיקטטורה של אגף התקציבים באוצר חייבת להפסק. לכל משרד ממשלתי חייבת להיות הסמכות הסופית לפסוק בתקציבו. יש להוריד מיסי הקניה והמכסים לחצי, ואז נחשוב איך להוריד אותם שוב !!! טוביה | 06.10.11 (ל"ת)
8. תשובה ל 4 פקידי האוצר הם המנחים את המדינה בפועל אין בממשלה שום החלטה חוק תקנה שהמ לא מעורבים אם הם לא מאשרים לא יקרה כלום הם הסמכות היחידה והאחרונה שתוציא כל החלטה מבית המחוקק לפועל או לפח ראה החלטות ממשלה שלא יצאו לפועל בגלל חוסר תקציב ומה זה אומר ? למרות שחוקק באוצר לא הסכימו זו אמירה ייפה שאין תקציב אך זה הכיסוי שהמ משתמשים באם הם רואים שההחלטה אינה תואמת את השקפת עולמם ומה השקפת עולמם ? ניגזר משמם ״ הממונים על הכנסות המדינה״ להבנה במשך שנים האוצר התנגד להתפלה , למה ? בגלל העלויות האם הם לא ידעו שיש בעיה עם משק המים ? האם הם לא ראו את השנים ללא הגשם ? אך זה לא מתפקידם הם ממונים להכניס כסף לאוצר המדינה ויעשו הכל שהכסף ישאר שם זהו תפקידם אסי | 06.10.11 (ל"ת)
7. ארץ נהדרת... עזבו אתכם אין לנו מספיק מקום על הכביש.. נראה לי שהעניין מבורך, למה לנו להכניס לכביש עוד מאה אלף רכבים.?! עוד פקקים, עוד בעיות, עוד פעם סגירות כבישים. יש לנו ארץ נהדרת.!! תום | 06.10.11 (ל"ת)
6. ליסינג ודי. כאב ראש! בגלל זה אני לשלם את ה99 שקל בחודש (בליסינג באלבר) ותעזבו אותי משטויות. יובל ברנע | 06.10.11 (ל"ת)
5. לאוצר רועד הפופיק מהתמודדות עם זליכה הם הרי יודעים שאין סיכוי להתמודדותם עם זליכה האיש נטול פניות ולא יתן לנערי האוצר לסובבו בכחש. הם כנראה גם יודעים שהמלצותיו לא יענו על צפיותינם. וזאת משום שוועדת טרכטנברג כללה מעט מאד נושאים לטיפול ולעיתים לא החשובים שבדברים . ועדה שפעלה תחת דוחק זמן ומסקנותיה היו חלקיות בלבד. דוד צור | 06.10.11 (ל"ת)
4. פקידוני האוצר החצופים חושבים שהם מנהלים את המדינה! כל צעד במטרה לשנות את מבנה שוק הרכב בארץ הוא מבורך. הגיע הזמן להחזיר את פקידוני האוצר למקומם הטיבעי. החצופים הקטנים ש"בזכותם" עושקים את עם ישראל במשך שנים רבות שכחו שהם בסך הכל פקידונים שצריכים לבצע את המווטל עליהם ולא מנהלי המדינה. עידו | 06.10.11 (ל"ת)
2. =משהו ראה וועדה שלא שימשה ליצירת כותרות?= משהו ראה וועדה שתדון בהעלאת מיסים? רביב | 05.10.11 (ל"ת)
1. עזוב את המס- תתרכזו במונופולים של הרכב יבוא מקביל אמיתי ופתוח יפתור הכל , הרוחיות של יבואני הרכב - עצומים - אם תצליחו לחשוף אותם כמו את תנובה , תבינו מיד למה הם לא מגייסים הון או חוב אתם לא באמת רוצים לדעת... | 05.10.11 (ל"ת)
"ועדת זליכה אינה ועדה להסדרת ענף הרכב - אלא ליצירת כותרות ויוקרה"
15 תגובות לכתיבת תגובה