אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

דיווחים בדנמרק: מחלוקת בין בטר פלייס לשותפתה בפרויקט המכונית החשמלית

42 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

41.
השקר הגדול ביותר שנקרא בטר-פלייס יתגלה בקרוב מאד
המכונית החשמלית של בטר-פלייס עולה הרבה מאד כסף וחוסכת מעט מאד ואין ספק שכדאי לקחת רכב בליסינג שזה יותר זול איך שתבדקו את זה. לשלם כ-1000 שקלים לחודש בנוסף לרכישת הרכב במחיר מלא זה שוד לאור היום. גם רכב היברידי של הונדה או טויוטה הרבה יותר זול ויותר חסכוני.
שוקי מרה | 16.10.11
40.
שוב עבדו עלינו
אוקטובר 2019 11:00, יומני היקר. עוד מעט חצות ועדיין כבישי ישראל פקוקים, כל הארץ רנו רנו רנו...ומחציתם תקועים בצידי הדרך חזרתי ממחאת החשמל, שרפנו עצים בכיכר לאות מחאה על מחירי החשמל השערורייתיים. חיברתי את הרנו המגושמת לשקע הטעינה המגושם שבטר פליים התקינו לי באמצע החצר וללא מפסקי מגן וקיללתי שוב את אגסי. אני יודע שאת זרם הטעינה לרכב שלי אתחיל לקבל רק ב 5 לפנות בוקר, זאת שיטת הטעינה ה "מנוהלת אוטומטית" זו אפלייה על פי חוק ע"י מקבלי ההחלטות בבטר פלייס, אם הייתי עובד מדינה, חבר כנסת, שוטר או עובד בטר פלייס הייתי מקבל עדיפות בתור ,זרם מיידי לטעינת הרכב. במדרגות פגשתי את עמוס השכן החשמלאי, מה קורה אחי? שאלתי אותו, שמעתי שעצרו אותך על טעינה לא חוקית. כן ענה עמוס, מישהו הלשין לעירייה שחיברתי את הרכב למטען הפרטי שלי, המטען של הקלנועית עלה לי בסה"כ 200 שקל ומתאים גם לטעינת הרנו. קיבלתי קנס 5000 ש"ח והתראה לפני מעצר. קיללנו שוב את אגסי תוך שאנחנו עולים במדרגות ברגל. החוק נגד הפעלת מעליות בשעות הלילה גמר אותנו סופית. לא נראה לי שהציבור ייתן לממשלה הזו להמשיך להתעלל בנו. ואגסי הזה איך הוא בנה את עצמו על חשבון הציבור ועוד בשיא עידן המחאות. אתמול שודרה תכנית תחקירים מרתקת המציגה כיצד הגיע שוק הרכב הישראלי להיות מסורבל ונצלני כפי שהוא כיום. הכל התחיל לפני עשור כשיזם ממולח למרות כשלונו בכל מדינות אירופה הצליח דווקא בבית לכפות על האזרח הישראלי מס דרקוני על חשמל. כיצד חברו אגסי והאחים עופר לשלטון ושיחדו את מקבלי ההחלטות. לפני עשור שילמנו על מכונית יפנית מחיר כפול מזה שהיפני שילם. היום אנחנו משלמים מחיר משולש על רנו לעומת המחיר שאירופאי משלם, לעזאזל מישהו נרדם בשמירה, כיצד הגענו לזה? מישהו רוצה אגס?
רונן | 16.10.11
30.
כל עוד לא נפתרו בעיות המצברים- אין טעם להתמקד בחיבורי הטעינה.
מדברים על אופן החיבור של מערכת הטעינה לחשמל, באופן כזה או אחר, מדברים על "טעינה ביתית" או נקודות טעינה ספציפיות בשטחים ציבוריים, אבל על הבעייה הטכנולוגית מ"ס 1 טרם התגברו. והיא: המצברים המיועדים להניע את כלי הרכב. קיימת בעיית משקל עצמי, תפוקה חשמלית, פריקה עמוקה, סוג המצבר- עופרת מול "ניקל קדמיום" וכל זאת הוא שישפיע בסופו של דבר אם "העולם הטכנולוגי החדש יאמץ את "המצאת המאה" או שיעבור עוד דור שימשיך לצרוך נפט לצורך הפעלת מנועי שרפה פנימית. כמי שמתפעל כיום 20 עלי רכב תפעוליים חשמליים (באתר סגור ומורשה) ולאור הניסיון שנצבר משנת 1987 (כאשר חברת צ.ח.מ. אפיקים יצרה בארץ את הכלים החשמליים הראשונים) ברור כי נקודת התורפה היא המצבר. עד אז (בהסתייגות זהירה ) אני ממליץ להמתין ולחכות עד למהפך טכנולוגי של המצברים, ורק אז יהיה טעם לעבור לפיתוח מואץ, ולמענה על השאלות המשניות הקשורות למיזם.
י.א. | 13.10.11
29.
החרטה היא שאגסי הבטיח רכב חשמלי ישראלי ומאות אלפי מקומות עבודה ובפועל?
יש רכב צרפתי בלי תא מטען לטווח של 150 ק"מ שאגסי הוא במקרה הטוב הסוכן שלו. יש ניסיון של אגסי ליצור קרטל בנושא טעינה. יש ניסיון למכור לנו עמדות החלפה אוטומטיות כאשר בדרך לאילת תוכל לדבר במקרה הטוב עם גמלים. אתה אמור לקנות רכב בלי מצבר במחיר אסטרונומי וביום קיצי חם בפקקים יש לך שתי אפשרויות, להזיע כי המזגן מנותק או ישר להזמין גרר. אם אין לך חניה צמודה בבית כדאי שלא תחשוב לקנות. אחרי התאונה הראשונה עם רכב כזה כאשר המצבר שהוא כמו פצצה כימית קטנה יתפוצץ (על זה שום מגיב בתשלום של אגסי לא יכול לענות) ויפנו את השטח הקרוב כמו במקרה של מכונית עם חומ"ס (חומרים מסוכנים) שדולפת ואז חברות הביטות יעלו את הפרמיה במאות אחוזים ומעל הכל יש מכונית היברידית שנוסעת 1200 , כן אלף ומאתיים קילומטר בין תדלוק לתדלוק אז למה לקנות חתול בשק
קוקו | 13.10.11
28.
המיזם של מכונית חשמלית לא מתאים לארצות קרות ששעות החושך גדולות משעות האור
הטכנולוגיה שיש לאנשות כרגע בנוש מצברים אינה מספיק לתת מענה למכונית המופעלת רק במצבר.בארץ כמו נורבגיה זה יכול להיות עינין של חיים ומוות אם ביום חורף בחושך,המצבר אינו מסוגל להניע\לחמם\להאיר והאנשים יקפאו למוות.משרד התחבורה הדני חייב למנוע מהפרויקט לקרום עור וגידים במתכונת הנכחית
טלטל | 13.10.11
27.
הרגולציה האירופאית החדשה והמצב בישראל.
זוהי ההחלטה של האיגוד יצרני הרכב האירופאי: http://www.acea.be/news/news_detail/european_auto_makers_pave_way_for_uniform_system_of_e-vehicle_charging/ עדיין יש להבין איך יתייחסו אליה הממשלות וחברות החשמל האירופאיות. כאן מציע אגסי טעינה מנוהלת מאד יקרה. צריך גם לחשוב על מצב בו תותר הטענה חופשית, לדוגמה, בבתים משותפים. יש לשער שמר כהן ישלשל כבל מאריך מהקומה הרביעית לרחוב!!!!. מצד שני המדינה לא תוותר בקלות על אבדן ההכנסות מהבלו. בקיצור, הדברים המענינים עדיין לפנינו!!
ירון | 13.10.11
26.
כמה רעל בתגובות שלכם. תתביישו
מגיע אדם שהחליט לקטוע קריירה באחת החברות במצליחות בעולם כדי לקדם חזון שיכול לשחרר את העולם מהתלות בנפט ובתוך כך לחזק את המערב וישראל מול מדינות ערב, מגיע אדם שמצליח להרים פרויקט בסדר גודל מטורף- וכן, על הדרך מרוויח , כמו שאתם מרוויחים בעבודה שלכם. מישו מכריח אותכם לקנות ממנו? לא. אבל אתם רואים איש, צעיר, חתיך, עדיין יש לו שיער על הראש, נטול כרס בירה, רטוריקן סוחף..ואתם פשוט לא יכולים לקבל את זה, הקנאה נוטפת.. אני מאחל למר אגסי שיצליח, בגדול, וכן, שיעשה ארגזים של כסף- על אפכם וחמתכם. ומאחל על הדרך לעצמי להפסיק להתרגז ולאבד תא שלוות הנפש שלי בגלל טוקסקיסטים כמוכם
ת.ה | 13.10.11
20.
נראה שמישהו קיבל רגליים קרות ובצדק,זה פלופ אחד ענק...
אין עדיין טכנולוגיה לרכב חשמלי לגמרי, ההיברידי כן שווה, הסיבה העיקרית היא סוללה שכרגע לא מגיעה לשליש מהקיבולת הרצויה עבור טווח נסיעה סביר בין הטענות, כ 500 ק״מ לפחות, אלמנט נוסף הוא זמן הטעינה שאגסי מוכר לנו החלפה במקום,זה לא מעשי בגלל עלויות עצומות לתחנה כזאת והשקעה עצומה בתשתית הולכה ומניעת קרינה לתחנה
דני | 13.10.11
18.
אין גבול לטמטום ולרוע
מגיבים 1 ו-2. יתכן ששי אגסי רק רוצה כסף. יתכן שהפרוייקט נידון לכשלון. אבל מישהו עושה משהו שיכול להיות שתהנו ממנו. אולי יצליח ואולי לא. המינימום שאתם יכולים לעשות זה לשמור את הארס והרוע שלכם לעצמכם. גועל נפש. למרות שכלום לא מפתיע אותי יותר, אני עדיין נדהם מטמטום והרוע האנושי. אתם אנשים קטנים. נסו לעשות קולות של שטיח כדי שלא יבחינו בכם.
סתם אדם | 13.10.11
15.
עזבו אתכם מתגובות מתלהמות. זה סתם טמטום. אבל מן הסתם עולות כאן שאלות -
עזבו רגע את הישראלי המצוי, צר האופקים והמרושע שיגיב כאן שאגסי רע ועוד כל מיני שטויות -. הישראלי הקטנטן הזה באמת אדם עלוב, אבל מה שכן- מן הראוי לשאול מדוע בעצם חברת אנרגיה, שחיפוש גוגל פשוט מראה שהיא הכי גדולה בדנמארק (כלומר הרבה יותר גדולה נגיד מחברת החשמל שלנו) לוקחת יום אחד את הרגליים והולכת. אני לא חושב שיושבים שם אנשים טיפשים. אם החזון הזה של בטר פלייס הוא כל כך טוב, אז למה חברה שהפרוטה בהחלט מצויה בכיסה מחליטה לא לממן יותר את הפרויקט? הרי בניגוד לישראלי הגס חובב רכבי השטח, לדנים באמת יש מודעות גבוהה לנושא איכות הסביבה. ולמרות זאת-הם אומרים לא לפרויקט. מעלה לא מעט תהיות.
מאיר בן גוב | 13.10.11
14.
המכונית מוגבלת אוטומטית ל140 קמ'ש לדברי בטר פלייס מסיבות בטיחות אבל האמת היא
שאם לוחצים על המנוע-מקביל ל"לתת גז" בבנזין, הסוללה תגמר מהר מאד.והאותו ישבות אם אין תחנת סוללות קרובה. בשונה מבנזין שאם נגבר והאותו כבה,ממאלים בג'ריקן וממשיכים. דבר שני זו מכונית עם רמת אבזור ירודה מאד, בדגם הבסיסי פגושי הרכב אפילו לא בצבע האותו אלה שחורים. למגיב 7, אולי הנהג לא ישלם על תידלוק האותו ,אבל ישלם גם ישלם על יצור החשמל עבור הרכב הזה. כך שבעקיפין ישלם על הנפט ישרכש ליצור החשמל.
סעיד סטל | 13.10.11
10.
תקינה אחידה עבור מכוניות חשמל והטענתן בארופה
השבוע עברה תקינה אחידה עבור מכוניות חשמל והטענתן בארופה. התקינה הנ"ל פשוט מבטלת את המודל של אגסי לחלוטין-החברה הדנית שהשקיעה כבר 200 מליון קרונות מבינה שהמשך ההשקעה במיזם הנצלני הזה אינו יכול לצאת לפועל-לכן היא פורשת-ובצדק.
נח | 13.10.11
5.
קנאה ורוע לב בתגובה מס,1
מעניין מה מניע אדם להגיב בשמחה לאיד מרושעת למקרא ידיעה על קשיים כאלה או אחרים בדרכה של חברה חדשנית וחלוצית. אני בטוח שאדם זה לא עשה מימיו דבר גדול יותר מאשר להקיא את מחשבות רשעותו. למה לצאת בהשמצות והכפשות חסרות יסוד? זחל חזרה אל מתחת לאבן ממנה יצאת.
זאב | 13.10.11
1.
החארטה של אגסי נחשפת - גם הדנים מבינים שמשהו מסריח - ועכשיו -
יכנסו הטוקבקיסטים של בטר פלייס (מסכנים- לעבוד במוצאי חג, ייקח להם בטח זמן עד שהם יקלטו) ויכתבו שאגסי יציל אותנו מהערבים עם המכונית שנוסעת מיליון קילומטר בלי הגבלה, המהירות הסופית שלה היא לא 130 קמ"ש, המזגן שלה לא מרוקן את הבטריה וירידת הערך שלה לא תהיה כמו של לאדה משומשת...
רק עכשיו קלטתם??? | 13.10.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת