אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

המפרסמים רוכשים זמן אוויר רגיש: "הצופה יהיה פתוח לקבל מסרים עם חזרת שליט"

22 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

17.
שלא יהיה לכם ספק
הערוצים המסחריים עושים את המקסימום לא רק כדאי להביא מקסימום צופים, אלא גם להביא למצב ש"הצופה יהיה פתוח לקבל מסרים..." כדי להחדיר להם מוצר. כללי המשחק אמנם לא השתנו בזמן האחרון אבל האופן שבו משחקים אותו כן. אופי התוכניות המשודרות היום לא נובע בהכרח מפניה ל"מכנה המשותף הרחב/נמוך" אלא מהרצון שמי שצופה בתכניות יהיה לא מגורה מחשבתית ועם ביקורתיות מנומנמת על מנת שהמסרים יספגו כמו נוזל כחלחל על תחבושת הגיינית
חגי | 18.10.11
13.
בהחלט גורם להרבה יותר נזק - או אם לדבר בשפתכם הרדודה: פוגע ברייטינג
מעבר לסלידה והבחילה מהניצול הציני הזה, דווקא בגלל שביום כזה כל הערוצים משדרים דיווחים, בכל פעם שיש פרסומות בערוץ 2 אוטומטית עוברים לערוץ 1 או 10. כשיש פרסומות בערוץ 10 עוברים שוב לערוץ 2 או 1. היו בטוחים שאף אחד לא יושב וצופה בפרסומות שהן מרגיזות דוחות וחסרות טעם בכל יום, על אחת כמה וכמה היום. אז דעו שהפרסומות האלו פוגעות לכם ברייטינג הקדוש ובהחלט לא תורמות לשום דבר.
 | 18.10.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת