45. מכונית על מים - פיתוח יפני בקרוב יחשפו מכונית שנוסעת על מים. וזה ישים בצד את החשמלית. יעקב | 20.10.11 (ל"ת)
44. צריך להיות עיוור בשביל לא לראות איך ממשלה מטפחת מונופול הרעיון שיגבה מחיר חשמל מיוחד ורק חברה אחת תגבה זאת הוא רעיון עיוועים. הדבר מצביע במפורש שהממשלה עושה יד אחת עם איש הון ליצירת מונופול מסוכן והרסני בשוק הרכב. חוץ מזה, אחרי העונש של החברות הסלולריות רק לשמוע את המילה חבילה עושה לי צמרמורת. זליכה הוא התקווה האחרונה. רונן | 23.10.11 (ל"ת)
43. אם קפלינסקי היה רמטכ"ל גם מרכבות היו נוסעות על חשמל בטר פלייס - וניתקעות כל 5 ק"מ. ג'ימי | 21.10.11 (ל"ת)
42. 'I think it no so אז ככה אני לא אכפת לי אם הם יצליחו או לא אני לא עובד שם כמו מספר חברה שמפרסמים את התגובות אני עוד אזרח שנמאס לו שכולם חושבים שאני סתום אז זהו שאני לא היום אני נושא כ 30000km בשנה ולא מצאתי שום מסלול שנראה לי משתלם בחברה זאת יכול להיות שמה שהם עושים זה יפה יכול להיות אבל במקום להרוויח הם רוצים לקרוע אותנו אולי לא לקרוע אני לא יודע אף אחד לא יודע כי לא מפרסמים שום פרטים אז אני מציע זה מה שאני יעשה בכל מקרה לא קונה משם אני כרגע מברר על קניה של רכב היבריד ביבוא אישי יעליב לי עוד טיפה בסכום הראשון אבל אני אחסוך הרבה יותר ומה שבטוח שאני יכול למכור את הוויולה קמרי בלי בעיה דוד | 20.10.11 (ל"ת)
41. כל הבלוף הזה שנקרא בטר פלייס נחשף כבר מזמן במערומיו איך הלכו מיליארד דולר לטמיון? קראו בהרחבה http://www.hamevaker.com/%D7%91%D7%98%D7%A8-%D7%A4%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%A1/ המבקר | 20.10.11 (ל"ת)
40. כן יש מונופול כושל, ברור לי שרכב כן יש מונופול כושל, ברור לי שרכב חשמלי זה חרא של רעיון. אבל אסור שזה יהיה חרא של רעיון במונופול. אנשים צריכים להטעין בבית מהשקע הרגיל , בלי מגבלות ועלויות אחרות. ועמדות הטעינה שגוררות נסק לתשתית היו צריכות להיות בבעלות המדינה ואש חברות היו משווקות דרכו את השרות שלהם, כך היתה תחרות! אוהד | 20.10.11 (ל"ת)
39. אחרי הפלופ של טרכטנברג נשאר רק זליכה להושיעה אותנו למרות שלפי כל הסימנים והתקדימים הרבה לא יצא מזה,במיוחד כשרואים את החבורה ההזויה והמושחתת שמנהלת את המדינה,שבמקום לדאוג לנו הם דואגים בעיקר לחברים העשירים שלהם,הטייקונים ,המונופולים ,היבואנים חברות ,הליסינג והביטוח שעשרות שנים עושקים אותנו בחסות המדינה.. ערן | 19.10.11 (ל"ת)
37. כל הדיבור על מונופול הוא ארכאי. לבטר פלייס יש עניין רב בכניסת שחקנים נוספים אפילו האחים עופר מבינים שבמציאות של היום לעומת המציאות של העשורים הראשונים של המדינה אי אפשר להקים מונופול בכזו קלות פריקונומי | 19.10.11 (ל"ת)
36. מחירי המנוי של בטר פלייס ומה אם אני אסע לחו"ל לחודש? האם אני חייב בתשלום דמי המנוי? מה אם אהיה חולה שבוע ולא אנהג ברכב?? התשלום החודשי הקבוע בין אם תיסע ובין אם לא תיסע משנה את כל התחשיב של כדאיות העיסקה, מה עוד שקונים רכב שעולה לבטר פלייס בזול רק 10% מערך הרכב, ומשלמים עבור הרכב מחיר מלא, ואין ודאות מה יהיה מחיר מכונית מיד שניה. אני למשל לא הייתי שם את כל הבייצים בסל אחד, וזה מה שיקרה למי שיקנה את הרכב מבטר פלייס, עדיף כבר לקנות מכונית היברידית מטויוטה או הונדה, או מכל יצרן אחר, שיודעים בדיוק מה העלות של כל ק"מ, (בלי התחייבות למס. ק"מ) ויודעים בדיוק את התנהגות הרכב במכירה מיד שניה. בטר פלייס שומרת לעצמה את כל הפרטים ואיננה מתנדבת לפרסמם, זוהי עוד נקודה חשודה. בן ארי | 19.10.11 (ל"ת)
35. מונופול כי .... המדינה נתנה להם לפאוס כבר נקודות טעינה ברחובות, כלומר יש עמודונים שלהם פיזית. ונגיד שיבוא מתחרה אז מה הוא יעשה? יחפור מסביב לעמודון ויצמיד עמודון משלו? שם טוב | 19.10.11 (ל"ת)
34. READ MY LIPS....לא צריך פה יותר מ-ו-נ-ו-פ-ו-ל-י-ם די כבר להיות טפשים! תגידו לא לבטר פלייס שמתנהגת בברוטליות העסקית הכל כך אופיינית לישראל. הון ושלטון שוב קשרו קשר כדי להשאיר את הרווחים של השלטון מחשמל ש"רק בטר פלייס יכולה לספק". כדי שהמדינה תרוויח ובטר פלייס תרוויח ותהיה מונופול על תעשיית הרכבים החשמליים בישראל. בואו לא ניתן להם את הכוח. לא לקנות רכבים חשמליים עד שתעבור רוע הגזירה. Mr Bush | 19.10.11 (ל"ת)
33. הפסד כספי של כ 2000 בשנה לפחות! יש לי מגן שעושה 12.5 קמ לליטר חשבון פשוט מראה על הפסד שנתי של 1880, 2720 ו 2388 שח לשנה לתכניות 20 23 ו 30 אלף קמ לשנה. (למה תכנית 23000 יקרה במיוחד??) לזה יש להוסיף כ 10% שאריות קמ לא מנוצלים (מי יכול לנבא בדייקנות כזו?) הוסיפו מגבלות טווח ואי נוחות... מי יקנה את זה??? ירון | 19.10.11 (ל"ת)
32. החלק המצחיק כאן שעד לפני שנה כולם אמרו שהרעיון מופרך לחלוטין ועכשיו היא כבר מונופול איך יכול להיות שחברה שמנסה לחסוך לנו כסף וזיהום אוויר נחשבת מונפול? כל מי שרוצה שיקים חברה מתחרה ובהצלחה. המדינה לא מונעת את זה ממנו כמו שהיא לא תמנע להקים עמדות טעינה או החלפת סוללה. בטרפלייס היא חלוצה וכנראה גם מאוד מצליחה לכן לא כל כך אוהבים אותה (כי לא אוהבים לפרגן כאן לחברות או לאנשים שמצליחים), עוד כמה שנים נבין כולנו שזאת החברה הכי חשובה שיצאה מהמדינה שלנו. בשאר המדינות בעולם בטרפלייס לא נחשבת כמונופול, כי שם במקום להסתכל על הדשא של השכן פשוט מפרגנים או שמנסים להקים חברות מתחרות. טיפ לחיים - עיניים צרות מכערות את הפרצוף אמיר | 19.10.11 (ל"ת)
30. ראיתם פעם מונופול כושל??? איך יכול להיות מונופול שגם נכשל??? אנשים??? או שהם ייכשלו או שהם מונופול...אבל אם הם מונופול אז הם יצליחו, נכון??? ואפ הם יצליחו אז לא יהיה יותר נפט, נכון??? ואם יצליחו ולא יהיה נפט מה אכפת לי מהזיהום או מזליכה??? העיקר שלא יהיה נפט לשונאים שלנו!!! וגם אם הם מונופול אז למה לא שמו מכיר יותר יקר??? תמיד שמעתי שמכונית חשמלית זה יותר יקר מדלק??? וואללללה זליכה | 19.10.11 (ל"ת)
29. אם המדינה רוצה תחבורה ירוקה שתתחיל באוטובוסים עירוניים חשמליים ושבילי אופניים היתרון החשמלי בא לידי ביטוי בעיקר בנסיעה עירונית עם עצירות רבות. בנסיעה בין עירונית יש יתרון טווח ויתרון הפחתת זיהום ברכב בעירה חסכוני. | 19.10.11 (ל"ת)
28. אני לא מבין אף אחד לא מכריח אף אחד לקנות את הרכב החשמלי מי שירצה שיקנה ומי שלא לא! מישהו חשב ששי אגס בא לעבוד בעמותה ללא מטרת רווח טועה. השאלה שצריכה להישאל היא האם אנחנו כאזרחים נרוויח בסוף הבוחן | 19.10.11 (ל"ת)
27. מגיבים, תחסכו באנרגיה ! במילא במחירים כאלה אף בר דעת לא יקנה הם בונים על זה שהדלק יעלה 10 ש"ח , זה לא נראה באופק לא יורידו למחיר ריאלי- יעלמו | 19.10.11 (ל"ת)
26. זליכה חייב לעשות סדר בבלאגן ולשים סוף לעושק של יבואני הרכב שעושקים אונו כבר שנים!!! אוריאל | 19.10.11 (ל"ת)
25. תמריצים למיניבוסים חשמליים לתחבורה ציבורית צריך לתת תמריצים למיניבוסים חשמליים לתחבורה ציבורית. הם יפחיתו במידה משמעותית את הזיהום במרכזי הערים, ויעלו את הרווח של העיריות מארנונה. הטכנולוגיה קיימת זה שנים ופועלת בהרבה ערים בעולם. משה | 19.10.11 (ל"ת)
23. שכחתם רק להזכיר איזו ממשלה נתנה את הזיכיון מצידי שהפראייר שקונה מהם מכונית שיטען אצלם. אני רוצה אפשרות לטעון בבית משקע מאושר על ידי חברת החשמל ולכל מכונית שתגיע לארץ. פריוס, יונדאי ואחרות. חג שמח חיים | 19.10.11 (ל"ת)
20. מונופול\תחרותיות אבקש לא לצבזר את התגובה.תחדה רבה. נהדר !! מצאו לקוח קל וכמעט בלתי דלוונטי לתחרותיות- לפחות לעתיד הקרוב. אם אין להם מה לעשות אציע להם לחקור בצורה יסודית את קרטל החלב. גבינה 5% שטראוס עולה 6.42 ש"ח וטרה 6.41 ש"ח. משום מה זה יותר חשוב מבטר פלייס. ואם לא קוראים לזה קרטל אז מה זה? תחרותמשוכללת? ברור לי שהגוף הנכבד לא יקרא את התגובה וואם כן יקרא לא אזכה לתגובה לכותב תגוכה זאת אין שום קשר למר ארזי ,בטר פלייס או ענף הרכב. אפרים | 19.10.11 (ל"ת)
19. מה כל הענין הזה של "בטר פלייס"? החשמל שהמכוניות צורכות - עדיין מופק מהטורבינות של חברת החשמל, ומזהם בדיוק כמו החשמל שאנחנו צורכים בבית. מה כאן "ירוק" ??? "בטר פלייס" קיבלה מהמדינה (!!!) מונופול על אספקת החשמל למכוניות חשמליות. זו, כשלעצמה, שערוריה שמתרחשת מול עינינו, ואינך מאמין למה שקורה. פשוט - לא ייאמן !! אחרי כל השערוריות שראינו סביב גופים מונופוליסטיים - הולך ונוצר כאן עוד אחד, חדש, יש מאין. ולשם כך, גייס שי אגסי אפילו את ... נשיא המדינה. וכדי בזיון וקצף. אמיר | 19.10.11 (ל"ת)
18. איך אפשר למכור חשמליות בלי תשתית טעינה אם היו מוכרים מכוניות לפני התשתית זליכה היה צריך לחקור איך מוכרים רכבים חשמליים ללא אפשרות טעינה. פרדוקסלי משהו......? ממני מני | 19.10.11 (ל"ת)
16. אין כל הצדקה לבטר פלייס חוץ מהתעשרות משפחת אגסי..... אין להם בשורה ואין להם מחירים מוצדקים אני לא קונה את המוצר הזה בשום אופן יונית, רמת חן | 19.10.11 (ל"ת)
15. אם באמת היו רוצים לעשות כאן בטר פלייס אז היו משקיעים בתשתיות של תחבורה ציבורית... המחירים השערוריתיים הם דבר שהיה צריך לבחון בשלב טרום כניסה והשקעה בפרויקט. הפריסה של התחנות בארץ השטח ומקור האנרגיה של התחנות הללו גם הוא היה חייב להיקבע לפני ההסכם. מדינת חלם. כל עוד מקור האנרגיה בתחנות הוא מקור מתכלה, וככלל האלטרנטיבה נותרת כה יקרה לא יהיה כאן בטר פלייס וחבל על כל השקעה נוספת...וכמו שכתבתי בכותרת אם באמת היו רוצים לעשות כאן בטר פלייס אז, היו משקיעים בתשתיות של תחבורה ציבורית... היועץ | 19.10.11 (ל"ת)
14. חכמים גדולים - באים ומוכרים לך חשמל במחיר גבוהה פי כמה מחברת חשמל ומצפים שייקנו. העיקר שיש החלטות ממשלתיות לממן את משפחת עופר גם אחרי כל הגילויים על ההתנהגות שלהם. גואל נפש של מדינה, לא רוצה לחיות פה אורי | 19.10.11 (ל"ת)
13. הכל נדל"ן אחרי שבטר פלייס תקרוס יבקש היזם התחמן להשביח את מתחמי השירות ולהפוך אותם לפרויקט נדל"ן על קרקע שקיבל מהמדינה בחצי חינם. | 19.10.11 (ל"ת)
12. מזל טוב, נולד עוד מונופול על חשבון הציבור, כל הכבוד לפקידים שעיני ידאג לכם לתוספת במשכורת יוסי | 19.10.11 (ל"ת)
11. רוצים לפתור את העלויות להגביר תחרות? תנו יבוא חופשי קל ופשוט ותראו את המחירים צונחים אתם יודעים איך זה נעשה כאן בשוויץ? נסעתי לגרמניה קניתי אאודי A6 בת שנתיים שהייתה זולה יותר בגרמניה בגלל הפרשי השערים בין הפרנק השוויצרי ליורו. באתי בנסיעה לשוויץ, העברתי טסט רגיל, קיבלתי מסמכים למשרד התחבורה, שלחתי אותם, אחרי חודש קיבלתי מספר שווצרי וזהו! בלי מעכרים בלי בלבולי מוח. בארץ יש מס אתם אומרים?! אין בעיה תוסיפו דלפק לתשלום מיסים במשרד התחבורה וזהו. הכי פשוט בעולם, תביא רכב, תעביר אותו טסט, תשלם מיסים וסע לשלום! תראו איך כל המחירים נופלים בדיוק כמו שקרה למכוניות בשוויץ. דורון | 19.10.11 (ל"ת)
9. מה רצו? שקודם ימכרו מכוניות ואח"כ יכינו תשתית טעינה? לו זה היה כך, האם זה היה רציני? עצבן לאללה | 19.10.11 (ל"ת)
5. בטר פלייס מוזר שבטר פלייס שהיו אמורים להיות נושאי בשורה בתחום מציגים עלות רכב שאינה זולה משמעותית מרכב בנזין הייתי מצפה לעלות רכב של גג 60 אלף, ודמי שימוש של עד 500 ש"ח ל20 אלף ק"מ בשנה המחירים שלהם כרגע שערוריה בחסות המדינה a | 19.10.11 (ל"ת)
2. ה"טכנולוגיה" היחידה שבטר פלייס השקיע בה זה יצירת מונפול תוך קבלת הטבות מהממשלה על חשבון האזרח. הם לא פיתחו כלום רק בנו מנגנון ,בעזרתם האדיבה של ממשלות ישראל ,שידאג לכך שאנו נשלם הרבה יותר על הרבה פחות. פשוט מדינה מטומטמת ! גדי | 19.10.11 (ל"ת)
בלעדי ל"כלכליסט": זליכה נגד אגסי - ועדת התחרותיות ברכב תבדוק את התנהלות בטר פלייס
46 תגובות לכתיבת תגובה